Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko rintaliivit, alkkarit ja t-paidat sinulla itselläsi on?

Vierailija
21.01.2014 |

Ihmettelen tuota yhtä kirjoitusta, jossa ihmisillä on todella vähän vaatteita. Eräälläkin oli kahdet rintaliivit.

Minulla on rintaliivejä noin 20 ja pikkualkkareita noin 40 ja t-paitoja noin 50. (Käytän t-paitoja myös aluspaitoina suojaamassa muita vaatteita.)  Miten teillä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet hyvät rintsikat, pikkareita ehkä 15 ja t-paitoja en pidä kuin nukkuessa ja mökillä,niitä on ehkä 10. Minulla on pesukone jolla voi pestä likaantuneet vaatteet ja ottaa takaisin käyttöön heti kun ne ovat kuivuneet.

Vierailija
2/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasketaan vaan mulle tällä hetkellä sopivat vaatteet (eikä mitään raskaus- tai imetysajan vaatteita), mulla on varmaan noin 6 paria "tavallisia" rintaliivejä, noin 5 paria urheilurintaliivejä (kyllä, urheilen liki päivittäin), alkkareita varmaan ainakin 20 paria, t-paitoja on ehkä noin 20, "teknisiä" t-paitoja urheiluun lisäksi noin 5. En kerkeä monesti pestä pyykkiä viikolla (käyn töissä ja mulla on useampi kouluikäinen lapsi) eli noin työviikon tarpeet pitää olla aina puhtaana, mikä mulla tarkoittaa yksi tavallinen alusvaatekerta/pvä sekä toinen mokoma urheiluun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljät rintsikat (urheiluun ja kahdet normaalit, yhdet eroottisemmat pitsihepenet). Alkkareita ja paitoja en ole laskenutkaan, mutta ei mulla paljoo ole vaatteita. Kaappi pysyy siistinä ja sieltä jopa löytyykin päälle pantavaa. :) Jokainen vaate on harkittu, ihana ja käytössä.

Vierailija
4/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro minulle miksi laitat tuhat euroa rintsikoihin ja toisen mokoman pikkareihin ja paitoihin? Sitten tarvitset kaappitilaa jotta saisit kaikki vaatteet mahtumaan, ehkä isomman asunnonkin kun kaikkia vaatteita on 50 kappaletta. Miksi kuvittelet tarvitsevasi noin paljon vaatteita? Minulla on muutamat hyvät rintsikat ja voin ostaa kaupasta uudet kun tarvitsen, annan kaupan hoitaa turhien vaatteiden varastoinnin.

Vierailija
5/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro minulle miksi laitat tuhat euroa rintsikoihin ja toisen mokoman pikkareihin ja paitoihin? Sitten tarvitset kaappitilaa jotta saisit kaikki vaatteet mahtumaan, ehkä isomman asunnonkin kun kaikkia vaatteita on 50 kappaletta. Miksi kuvittelet tarvitsevasi noin paljon vaatteita? Minulla on muutamat hyvät rintsikat ja voin ostaa kaupasta uudet kun tarvitsen, annan kaupan hoitaa turhien vaatteiden varastoinnin.

Vierailija
6/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 19v. ja miulla on rintsikoita ehkä kymmenet (sekä normi että urheilu), stringejä paritkymmenet ja toppeja tai teeppareita ehkä parikyt myös.

Vierailija
7/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä vähän alusvaatteita! Vaihdan rintsikat päivittäin, joten joka toinen päivä joutuisin kaksia sitten pesemään.

Rintsikat pesen keskenään erikseen, kun mulla ei yleensä ole valkoisia 40 asteessa pestäviä muita vaatteita. Sitä paitsi neljät alesta ostetut vaaleanpunaiset ovat mukana, joten pelkäisin niiden värittävän valkoista puuvillapyykkiä. Rintsikoiden pienellä värityksellä ei ole niin väliä.

Alkkareissa sama juttu. Pesen kuudessakympissä ja erikseen. Osa on valkoisia ja osa kuviollisia. Panen kaiken samaan ja ei väliä, jos tulee pientä väriä valkoisiin. Värittynyt valkoinen t-paita olisi minulle taasen katastrofi.

En millään jaksaisi olla vain kaksilla rintsikoilla, kun en millään jaksa koko ajan olla pesemässä.

Vierailija
8/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli ap, unohtui

Vierailija
9/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoita viidet plus yhdet urheiluun, pikkareita jopa 33 kappaletta. T-paitoja ja toppeja käytän vähän. Alustoppeja on 3, urheilutoppeja 3, muita arki-ja juhlatoppeja tai t-paitoja 8.

Vierailija
10/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuo kahdet rintsikat.

Maksoivat saman, mitä viisi paria halppiksia.

Vierailija
11/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laskenut alusvaatteitani enkä mitään muitakaan vaatteitani. Arviolta kymmenet hyvät rintaliivit ja kahdetkymmenet pikkarit. En minäkään ymmärrä, miten kaksilla voisi pärjätä. Täytyyhän liivejä olla tummia ja vaaleita. Minusta tarvitaan vähintään kahdet tummat ja kahdet vaaleat arkikäyttöön, vaaleat ja tummat juhlaliivit, urheiluliivit. Tuo tekee jo seitsemät, vaikkei urheiluliivejä ole vaihtoon.

Toinen mieleen tuleva kysymys koskee tietysti liivien pesua. Tälläkin palstalla jotkut kertovat käyttävänsä viikkoja samoja liivejä niitä pesemättä. Minä vaihdan omani päivittäin.

Vierailija
12/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tosiaan niin, että parit rintaliivit omistavat ihmiset eivät vaihda liivejä päivittäin tai edes joka toinen päivä. Luulin kaikkien tekevän niin. No, se ehkä selittäisi asian, jos niitä vaihtaa vaikka viikon välein, niin ei tarvita kovin monia.

Vierailija
13/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 = ap taas unohtui

Vierailija
14/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, miksi liivejä "pitää" olla tummia ja vaaleita? Minulla ne kahdet riittävät oikein hyvin, molemmat mustia, en käytä valkoista tai pastellivärejä joten eivät nuokaan läpi näy.

Ja mitä tulee pesemiseen, se vie minuutin kun käsin pesee illalla ja laittaa kuivumaan, aamuksi ovat taas puhtaat ja kuivat.

Vierailija
15/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rintsikat pitäisi vaihtaa joka pv?

Vierailija
16/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet työliivit, kolmet urheiluliivit, ehkä noin kuudet paremmat ja nätimmät liivit

Alkkareita on yhteensä ehkä kolmetkymmenet

T-paitoja vain muutama, hihattomia toppeja parikymmentä; töihin, liikkumiseen ja muuhun omansa

Työvaatteet vaihtuu alusvaatteita myöten joka päivä ja pyykkään vain parina päivänä viikossa.

Vierailija
17/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoita ehkä 10kpl, plus urheiluliivit. Alkkareita n.15 plus urheilualkkarit. 

Vierailija
18/54 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap ei yleensä pese käsipyykkiä, joten en sitten noita rintsikoitakaan käsin pese, vaan hellävaraisessa pesuohjelmassa koneessa.

Päivittäin vaihdan, kun ihosta lähtee rasvaa tai kuonaa kumminkin.

ap

Vierailija
19/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensopivia rintsikka-pikkari/stringi settejä on 12kpl ja lisäks alkkareita viel joku kymmenkunta siihen päälle.

T-paitoja ja toppeja on yhteensä jotain 30kpl plus kesätoppeja jotain kymmenkunta.

Mä annan vanhat kuteet serkkutytöille tai lahjotan Uffille tai Sotekille..ostan paljon kirpparilta, ilkomailta ja aleista :)

Vierailija
20/54 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet rintsikat mitä käytän, lisäksi toiset samanlaiset paketissa säästössä jahka näistä aika jättää (niin helvetin vaikea löytää miellyttäviä liivejä että ostin kahdet, ettei tarvi sitten taas metsästää).

Rintsikoita en pese kuin ehkä max kerran viikossa tai parissa. En käytä joka päivä ja vapaa-aikana en ollenkaan. Vain töissä siis. Eivät haise tai vaikuta millään tavalla likaisilta, joten en näe syytä pestä useamminkaan. Pesen illalla, ovat aamulla kuivat. Sitä en ymmärrä miksi pitäisi olla eri liivit eri väreissä ja eri tilaisuuksiin. En ainakaan vielä ole itseltäni keksinyt mitään vaatetta tai tilaisuutta johon nämä ainoat rintsikkani ei sopisi.

Alushousuja mulla on about 20, mutta niistä ehkä viidet käytössä, loput niin huonosti istuvia, väärän mallisia tms. Käytän myös alushousuja vain töissä, kotona olen aina ilman, ja viikonloppuisin en laita vaikka mentäisiin minne. Näinollen ne viidet riittää, ja ne pestään sitten viikonloppuna niinkuin tämän talouden muutkin pyykit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi