Siinä kohtaa lopetan tupakoinnin kun lihavat
alkavat laihduttaa vaikka tupakoitsioiden sairauksiin menee meidän yhteisestä kassasta niin haluaisin korostaa että LIHAVUUS aiheuttaa suuremman loven meidän verokassaan. Koska lihavuudesta seuraa paljon sairauksia.
Ja kun työttömät menee töihin eikä punkkaa kotona , voin lopettaa polttamisen. Ottaa päähän kun mun pitää maksaa veroja siitä että joku notkuu kotona ilman syytä vaikka vois mennä töihin. Nämä työttöät joilla ei ole mitään "pakkoa" olla kotona (sairaus tms. ) voisivat vaikka sillä rahalla mitä saavat sosku/työttömyysetuus käydä niitä yksinäisiä vanhuksia kattomassa ja ulkoiluttamassa muutamia tunteja viikossa!!!!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:23"]
alkavat laihduttaa vaikka tupakoitsioiden sairauksiin menee meidän yhteisestä kassasta niin haluaisin korostaa että LIHAVUUS aiheuttaa suuremman loven meidän verokassaan. Koska lihavuudesta seuraa paljon sairauksia.
Ja kun työttömät menee töihin eikä punkkaa kotona , voin lopettaa polttamisen. Ottaa päähän kun mun pitää maksaa veroja siitä että joku notkuu kotona ilman syytä vaikka vois mennä töihin. Nämä työttöät joilla ei ole mitään "pakkoa" olla kotona (sairaus tms. ) voisivat vaikka sillä rahalla mitä saavat sosku/työttömyysetuus käydä niitä yksinäisiä vanhuksia kattomassa ja ulkoiluttamassa muutamia tunteja viikossa!!!!
[/quote]
Jatkatko uhoamista siinäkin vaiheessa kun keuhkoahtaumatauti hitaasti tukehduttaa sinut kuoliaaksi?
KÖH KÖH KÖHHH siihen saakka, heippa!
Menen tupakille. Ottakaa pläskit sipsiä ja poppareita tässä välissä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:23"]
En mä mitään uhoa. Tiedän riskit. Itsehän olen tupakoinnin valinnut ja sitä jatkanut. Heippa hei! Oli kiva kun kirjoitit tähän ketjuun. Mieletön juttu!Kiitti!
ap
[/quote]
Jatkatko uhoamista siinäkin vaiheessa kun keuhkoahtaumatauti hitaasti tukehduttaa sinut kuoliaaksi?
KÖH KÖH KÖHHH siihen saakka, heippa!
[/quote]
Minä en lopeta. Mutta en huutele myöskään muiden paheista, hoitakoot kukin ihan itse asiansa. Maailma on miellyttävämpi, jos kaivaa roskia omista silmistään, eikä toisten.
Tuolla yhdessä ketjussa nuristiin kun tupakoitsijoiden sairauksien hoitoon menee rahaa. No kattokaa mihin sitä eniten menee.
Mene ulkoiluttaa niitä vanhuksia vaikka. Kukaa ilmasiks rahaa voi saada.
No omapahan on asiasi jos olet valmis kestämään tupakoinnin aiheuttamat terveysongelmat ihan vain sen vuoksi, että saat "omasi takaisin" maksamistasi veroista.
Eiköhän tupakoitsija itse kärsi eniten siitä tavastaan, joten kun et selvästikään halua lopettaa niin älä lopeta. Turhaa siihen valintaan puolta kanssaihmisistä sotkea, mutta jos haluat nähdä asian niin että sinulle polttaminen on vain steitmentti yhteiskunnan epäoikeudenmukaisuutta kohtaan ja voisit kyllä milloin tahansa lopettaa jos haluaisit, niin omapa on asiasi.
Tupakoimattomuus on muuten paljon helpompaa kuin painonhallinta. Syöminen on pakollista, joten ruokariippuvainen joutuu kamppailemaan houkutuksen kanssa useita kertoja päivässä. Lisäksi valtava tiedon määrä ja ristiriitaisuudet erilaisten ohjesääntöjen välillä sekoittavat helposti pään.
Tupakoinnin lopettamisesta on vain ja ainoastaan etuja, syömisen kanssa pelleily voi johtaa jos jonkinlaisiin vakaviin seurauksiin.
Ei sillä, ettenkö myöskin kannustaisi ihan jokaista terveelliseen ruokailuun ja painonhallintaan, mutta se ei oikeasti ole nykypäivänä turhan helppoa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:30"]No omapahan on asiasi jos olet valmis kestämään tupakoinnin aiheuttamat terveysongelmat ihan vain sen vuoksi, että saat "omasi takaisin" maksamistasi veroista.
[/quote]
Miksi otit esiin tupakoitsijan, mutta et ylipainoista?
Tunnetteko enemmän tupakasta sairastuneita vai ylipainosta sairastuneita? Rehellisesti.
Sen kun. Sulle itselles se syöpä kumminkin tulee eikä niille läskeille. Keuhkoahtauman alku sulla kumminkin jo on.
t. Minä lopetin ihan itseni takia
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:35"]Tunnetteko enemmän tupakasta sairastuneita vai ylipainosta sairastuneita? Rehellisesti.
[/quote]
Molempia.
Terv. Hoikka ja savuton.
Vedä vaikka 2 askia päivässä röökiä niin ei tarvitse sinullekaan eläkettä maksaa!
Pari läskiä sitten hoidetaan niillä rahoilla ;) tai ehkä ne eläkeyhtiön pomot käy jossain seminaarissa jossain Dubaissa vaikka...
Kannattaako oma terveys pilata siksi että joku muu tekee/on tekemättä jotakin?
Ja mää taas menen töihin vasta kun tupakoitsijat lopettaa tupakoinnin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 17:40"]
Ap vaikuttaa oikein fiksulta ja henkisesti tasapainoiselta aikuiselta.
Aivan niinkuin ne koiran jätökset keskelle jalkakäytävää jättävät henkilöt jotka puolustelevat toimintaansa sanomalla: "mun ei tarvi mitään paskoja kerätä kun kerta teinit rikkoo pulloja luontoon, ja sitäpaitsi, maatuuhan se siihen
(jalkakäytävälle)" :D
Eipäs nyt imarrella siellä. Tämä aloitus oli lähinnä ironiaa eräälle toiselle ketjulle. Mutta eihän sitä kaikki pikkuset tai isommatkaan tyttöset tai poikaset tajua.
ap se tyhmääkin tyhmepi idiots
[/quote]