Siinä kohtaa lopetan tupakoinnin kun lihavat
alkavat laihduttaa vaikka tupakoitsioiden sairauksiin menee meidän yhteisestä kassasta niin haluaisin korostaa että LIHAVUUS aiheuttaa suuremman loven meidän verokassaan. Koska lihavuudesta seuraa paljon sairauksia.
Ja kun työttömät menee töihin eikä punkkaa kotona , voin lopettaa polttamisen. Ottaa päähän kun mun pitää maksaa veroja siitä että joku notkuu kotona ilman syytä vaikka vois mennä töihin. Nämä työttöät joilla ei ole mitään "pakkoa" olla kotona (sairaus tms. ) voisivat vaikka sillä rahalla mitä saavat sosku/työttömyysetuus käydä niitä yksinäisiä vanhuksia kattomassa ja ulkoiluttamassa muutamia tunteja viikossa!!!!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:30"]No omapahan on asiasi jos olet valmis kestämään tupakoinnin aiheuttamat terveysongelmat ihan vain sen vuoksi, että saat "omasi takaisin" maksamistasi veroista.
[/quote]
Miksi otit esiin tupakoitsijan, mutta et ylipainoista?
[/quote]
Koska halusin vastata vain aloittajan tupakoinninlopettamiseen ottamatta sen enempää kantaa tuohon ylipainoasiaan. Ja ei: en ole ylipainoinen.
Ei ole pakko olla työtön, lihava tai tupakoija. Tosi lapsellista kitistä, että en minä kun ei muutkaan.
Haiseva luuseri.
HAAAHAHAHAHAAH! "yskin ja röhin ja haisen ihan kiusakseni tässä perhana siitä saatte läskit"
Tupakoimattomuus on riippuvuus, siitä irti pääseminen on erittäin vaikeaa. Ja mun ähipiirissä ei ole lihavia juurikaan. Tupakoitsijoita tunnen mutta en yhtään joka olisi sairastunut. Ja sellaisia jotka on polttanut monia kymmeniä vuosia.
Lihavuuteen sairastuneita tiedän , on diabetestä, nivelrikkoo, sydän sairauksia ym. mukavaa. Korkeaa verenpainetta, kolestrolia.
ap.
p.s mun on ainakin helppo kontrolloida syömisiä
Mää laihdutan, lopetan tupakoinnin, meen töihin ja hankin lapsia sitten kun kaikki muut on täydellisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:36"]
Sen kun. Sulle itselles se syöpä kumminkin tulee eikä niille läskeille. Keuhkoahtauman alku sulla kumminkin jo on.
t. Minä lopetin ihan itseni takia
Eipäs muuten olekkaan! Kuule ihan on hyvinkin puhallustestit tehty ja normaalit oli! Pari vuotta sitte otetuissa keuhkokuvissakaan ei haivaittavaa ollut. Ja olen polttanut 20 vuotta. Tosin myös liikkunut aktiivisesti paljon.
ap
[/quote]
En myöskään ole rypistynyt, mun hampaat ei ole keltaiset eikä mulla ole tupakkauskääkään. Että sillä tavalla. Mutta entäs lihavat? Paljonkos jaksatte juosta?
ap
Minusta tuntuu että ylipainoisia on enemmän kuin tupakoitsijoita. O_o Olenko väärässä?
Varokaa, tupakoitsijat joutumasta sairaalaan...jos ootte niin huonossa kunnossa, että ette tupakille jaksa lähtee, niin on tosi pirullista kärvistellä vierotusoireissa, kun kukaan ei vie, ja laastarihan ei auta kuin korkeintaan tajuttomille, heh.
Sairaaloissahan ei nykyään edes ole tupakkahuoneita, kun kaikki sairaalat on niin mukamas savuttomia-- joten pihalle asti pitäis jaksaa raahustaa. Kauhuskenaario tässä teille tervakeuhkot. Joten, pysykää terveinä!
Samat sanat pläskeille! Siellä kun ei tarjoilla suklaatia ja sipsejä kaiken päivää!
Onnea kehkoahtaumataudin kanssa sitten myöhemmin. On aika helvetllinen
Kyllä suklaatia ja sipsiä aina joku tuttu käy tuomassa, ja niitä on kiva massuttaa sängysäkin jos vielä leuat sen verran keikkuu, mut röökiä ei passaa sytyttää sairaalan vuoteessa..
En edes usko tupakan sairastuttavan niin paljon kuin luulette. Muutenhan täällä olisi miljoonalla ihmisellä keuhkosyöpä tms? En tunne yhtäkään. Ja noin 85% tutuista tupakoi.
Tupakka on kohta niin kallista että vain hyvätuloisilla on varaa polttaa. Milloinkas lihavat alkavat laihtumaan? ;)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 17:04"]
Onnea kehkoahtaumataudin kanssa sitten myöhemmin. On aika helvetllinen
[/quote]
Kiitos!
Onnea sydänvikoihin, niveltauteihin,diabetekseen ja siitä seuraaviin ongelmiin.
Onnea siihen kun tulee hiertymiä läskien väliin, onnea "raskausarvista" jotka eivät johdu raskaudesta. Onnea riippareista, huonosta liikkumisesta ja siitä rahan määrästä joka menee suklaaseen ja sipseihin sekä mäkkäriin.
Minä voin lopettaa polttaisen jos tahtoa riittää mut voiko lihava aina laihduttaa? Ei taida onnistua. Kun ei jaksa liikkua koska tulee hiki.
ap
ps. käyn tupakilla
Voisin harkita pientä kevennyskuuria sitten, kun ap (ja muutkin) oppivat kirjoittamaan TUPAKOITSIJA.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:23"]
alkavat laihduttaa vaikka tupakoitsioiden sairauksiin menee meidän yhteisestä kassasta niin haluaisin korostaa että LIHAVUUS aiheuttaa suuremman loven meidän verokassaan. Koska lihavuudesta seuraa paljon sairauksia.
Ja kun työttömät menee töihin eikä punkkaa kotona , voin lopettaa polttamisen. Ottaa päähän kun mun pitää maksaa veroja siitä että joku notkuu kotona ilman syytä vaikka vois mennä töihin. Nämä työttöät joilla ei ole mitään "pakkoa" olla kotona (sairaus tms. ) voisivat vaikka sillä rahalla mitä saavat sosku/työttömyysetuus käydä niitä yksinäisiä vanhuksia kattomassa ja ulkoiluttamassa muutamia tunteja viikossa!!!!
[/quote]
Tällä logiikalla teet hallaa vaan itsellesi.
Parasta on se, että tupakka on riippuvuudeltaan heroiiniin verrattavissa oleva myrkky. Ruoka on, niin noh, sokeri koukuttaa mutta eipä sitä huumeisiin ole mielestäni verrattu. Ja jos on niin nauran. Isoimman saarnan antavat ne, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta vieroitusoireista.
Nim. 2 vuotta savuton ja himoitsen tupakkia jokakkinen päivä