Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapasit kumppanisi?

Vierailija
21.01.2014 |

Pitkään sinkkuna olleena olen alkanut miettiä, mistä voisin löytää deittiseuraa tai jopa kumppanin. Olen töissä, opiskelen ja käyn kuntosalilla. Työkaverit ovat kavereitani ja meillä on mahtava työyhteisö, mutta ketään potentiaalista kumppania ei työpaikalla ole. En oikein tiedä, haluaisinko muutenkaan deittailla työkaveria. Opiskelupaikassa on vähän sama ongelma, että tunnen jo kaikki ihmiset sieltä hyvin ja he ovat kavereita, mutta eivät kumppanimateriaalia. Salilla olen muutamiin ihmisiin tutustunut, mutta harva kai hakee salilta deittiseuraa. Siellä keskitytään treenaamiseen. Baareissa en oikein välitä käydä, eivätkä känniset miehet edes kiinnosta. Nettideittejä on kokeiltu muutaman kerran, mutta ei ole natsannut. Tietysti voisi kokeilla uudestaankin. Koen vain luontevammaksi sen, että tapaan toisen heti livenä, enkä netin kautta. Missä te olette tavanneet kumppaninne ja onko vinkkejä minulle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoi kaupungilla vastaan, sit tajusin että käy kaverinsa kanssa paikallisella huoltoasemalla. Siitä se sitten lähti :) kohta ollaan oltu 6vuotta yhdessä ja toinen lapsi tulossa.

Vierailija
2/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tapasin pikkujouluhumalaisena adlonissa, eli baarissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä, oli kaverin kaveri...

Vierailija
4/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileissä tapasimme ensimmäisen kerran, ja olimme pitkään tuttuja/kavereita. En sitten tiedä mitä kävi mutta jossain vaiheessa jotenkin ihastuimme toisiimme ja niinhän siinä kävi, että aloimme seurustella. :)

Ehkä sinulle voi tapahtua samalla tavalla. Se mies, jota ennen et olisi missään nimessä ajatellut seurustelukumppanina ja pidit vain kaverina, voikin osottautua myöhemmin seurustelukumppaniksi.

Vierailija
5/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä vaikken uskonut löytäväni mutta kannattaa kokeilla :)

Vierailija
6/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden naapurinpoika.. Ei kylläkään siitä asti olla oltu kimpassa mutta enempi vähempi törmäiltiin nuoruudessa ja sitte vähän täys iän jälkeen mentiin erinäisten tapahtumien kautta yhteen;). Kohta 17v yhdessä ja useampi lapsi. Onnellisia myös!

Vierailija
7/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä :D

Vierailija
8/9 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni häissä.