Minkä ikäinen olisit nyt jos saisit valita iän?
Kommentit (13)
Ähh, olisin vastannut 200v jos olisin älynnyt sen vaihtoehdon ennen vastaamista :D t.wannabe 26
200. Olis nähny tarpeeksi ja valmis kuolemaan. Paitsi että varmaan olettaisi tuossa vaiheessa olevansa kuolematon.
Olisiko minulla nykyiset tiedot ja taidot palatessani tuohon ikään, vai vain, se mitä minulla oli siinä iässä?
15-v koska haluan aloittaa lukion alusta ja pyrkiä toiselle alalle.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko minulla nykyiset tiedot ja taidot palatessani tuohon ikään, vai vain, se mitä minulla oli siinä iässä?
Tärkeä kysymys! Jos saisin pitää tiedot ja taidot, niin palaisin mielelläni nuoremmaksi. Jos joutuisin elämään kaiken uudestaan, en palaisi päivääkään takaisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset tiedot olisi sinulla. Paitsi jos olisit lapsi tai 12v.
Haluaisin olla nyt eläkkeellä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä kysymys! Jos saisin pitää tiedot ja taidot, niin palaisin mielelläni nuoremmaksi. Jos joutuisin elämään kaiken uudestaan, en palaisi päivääkään takaisinpäin
Täähän se on, en ikinä haluaisi elää nuoruuttani uudelleen samanlaisena. Mutta jos olisi nykyiset tiedot ja voisi muuttaa tapahtumia, olisin mielelläni 20 taas. Youth is wasted on the young.
Samaa elämää en aloittaisi uudelleen. Lähtökohtaisesti olen nähnyt tämän, joten taidan vain lusia loppuun tämän elämän.
200 v, olisin ollut tomuna jo pitkään, ihana ajatus.
No oma ikä 35 kelpaa