miksi suurin osa raiskaajista on miehiä?
Kommentit (91)
Nyt kun puhutaan aiheesta:
paljonko on rodullistettujen raiskaamia "kantiksia"
Entä kantisten raiskaamia rodullistettuja?
Ra.sistinen viharikos voisi olla aiheellinen lisä?
Ihminen on monin tavoin vielä eläimen tasolla. Ei eläinmaailmassakaan kysytä aina lupaa, kun hypätään selkään.
Tuhannen vuoden päästä asiat ovat eritavalla. Nyt jo on näköpiirissä (lääkkeiden aiheuttamaa) seksuaalista haluttomuutta, joka on kohta ongelma jo joissain maissa. Ihmiset eivät pariudu.
Vierailija kirjoitti:
jännäksi käy. aloitus on saanut tällä hetkellä 13 yläpeukkua ja 8 alapeukkua. Ohittavatkohan alapeukkujen määrät jossain vaiheessa yläpeukut. tämähän tarkoittaa sitten sitä, että faktoja ei haluta tunnustaa.
Onks tässä joku kisa käynnissä?
Miksi naiset ovat noin häiriintyneitä?
fakta
Vierailija kirjoitti:
Joissakin raiskaustapauksissa saattaa olla myös nainen mukana. Nämä ovat ehkä niitä pahimpia, koska näissä tapauksessa naiset ovat itse traumatisoituneita ja täysin kylmiä. Toinen nainen saattaa siis olla houkuttimena, koska naiset yleensä luottaa naisiin.
Olen törmännyt tälläiseen ilmiöön pari kertaa ulkomailla ja kerran Helsingissä. Ei edes ole harvinaista. Ei kannata luottaa tuntemattomiin naisiin eikä miehiin, joita tapaa baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä mielikuvaa kun nainen vaanii pusikossa lettu valmiina hyppäämään ja raiskaamaan puolustuskyvyttömän miehen.
Puskaraiskauksia on muutama vuosittain.
Suurin osa on ihan normiseksiä johon tulikin katumus aktin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki vauvojensa pakastajat ja lapset bussin keulaan kolarimurhaajat on Suomessa naisia?
Hyvä kysymys, ehkä jopa oman ketjun arvoinen (joka poistettaisiin nopeammin kuin ehdit sanoa "feminismissä on kyse tasa-arvosta"
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä mielikuvaa kun nainen vaanii pusikossa lettu valmiina hyppäämään ja raiskaamaan puolustuskyvyttömän miehen.
Suurin osa raískauksista ei kylläkään ole mitään puskaraískauksia.
Tämähän nyt ei ole raiskaus, mutta kuitenkin:
Olin yökerhon tanssilattialla ja eteeni tuli ikäiseni nainen keikuttelemaan. Otti olkapäistä kiinni ja tanssahteli siinä. Se ei häirinnyt minua. Yhtäkkiä työnsi kätensä housuihini ja otti melasta kiinni. Päästi heti irti kun vedin itseni pois. Ei jäänyt traumoja, mutta väärin se silti oli. Jos olisin nostanut haloon, niin olisin saanut kommenttia, että olisit onnellinen yms p*skaa. Jos minä työntäisin käden naisen housuihin, niin voi että mikä soppa syntyisi.
Eli miehet eivät edes viitsi ilmoittaa näistä, koska ei kuitenkaan oteta vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon miehiä ärsyttää tämä tosiasia, että he ovat raiskaustilastojen kärjessä? Mitä asialle pitäisi tehdä?
Kannattaa varmaan kysyä afganistanilaisilta, irakilaisilta ja somalialaisilta miehiltä asiaa, jotka tätä tilastoa johtavat.
jos puolet ovat ulkomaalaisia ja toinen puoli suomalaisia miehiä, niin eikö se tarkoita sitä, että suomalaiset ovat listan kärjessä.
Voi jeesus mitä logiikkaa taas.
mitä eroa sillä on raiskaako suomalaisen naisen suomalainen mies vai afgaani? Mikä on ratkaisevin ero?
Edelleenkin suomalaiselle naiselle on paljon todennäköisempää tulla puolisonsa tai tuttunsa raiskaamaksi kuin ma a h a n muuttajan. niin se vain on.
En tiedä, koska en ole raiskaaja. Kuten ei ole ylivoimaisesti suurin osa muistakaan miehistä.
Sinä et siis näe mitään ongelmaa siinä, että tänne raahataan rikoksentekijöitä yhteiskuntarauhaa häiritsemään? Sinun naisena nimenomaan luulisi olevan kiinnostunut raiskaus-uhan jatkuvasti lisääntyvästä määrästä
eli toisin sanoen suomalaiset miehet eivät halua tänne ulkomaalaisia miehiä raiskaamaan naisia, koska haluavat tehdä sen itse?
Hienot oliukot. Tietenkään sinua ei haittaa pääkaupunkiseudun raiskaustilastot, joissa houdut raiskatuksi yli 50% todennäköisyydellä ulkomaalaisen miehen toimesta. Lisää vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei pysty raiskaamaan miestä fysiologisista syistä.
eikö se oo raiskaa mista jos työntää sukkapuokon penikseen ja saa siitä vaikka orgasmin.
On. Tosin on ihan sama saako orgasmia vai ei.
Eläimetkin raisk aa. Se on siis täysin luonnollista, niin kuin tappa minenkin. Vahvimman laki.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisistä eroista johtuen. Voima ja se, että narulla ei voi työntää.
Tuota, fysiologiaan liittyen...miten se on des mahdollista työntyän rutikuivaan naiseen? Ilmeisesti jotenkkn on kjn sitä tapahtuu. En vaan tajua...täytyy sattua miestäkin. Ei mun ukolla ainakaan niin paljon "intopisarat" kostuta että sen voimalla työntyis. Anteeks kun kysyn, on vaan adnarruttanut aina.. .
Kuten aloituksessa todettiin, suurin osa raiskaajista on miehiä. Se on totta. Mutta miksi jotkut haluavat ehdoin tahdoin ja ihan kiimoissaan ottaa lisää raiskaajia tänne? Tähän kun saisi vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ovat, koska naiset ovat liian heikkoja ja avuttomia syyllistyäkseen tuollaisiin rikoksiin. Aivan vastaavasti kuin naiset ovat parisuhteissa ihan yhtä väkivaltaisia kuin miehetkin, mutta fyysisestä heikkoudestaan ja avuttomuudestaan johtuen eivät saa samanlaisia vammoja aikaiseksi kuin mitä miehet valitettavasti saavat.
Tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysisistä eroista johtuen. Voima ja se, että narulla ei voi työntää.
Tuota, fysiologiaan liittyen...miten se on des mahdollista työntyän rutikuivaan naiseen? Ilmeisesti jotenkkn on kjn sitä tapahtuu. En vaan tajua...täytyy sattua miestäkin. Ei mun ukolla ainakaan niin paljon "intopisarat" kostuta että sen voimalla työntyis. Anteeks kun kysyn, on vaan adnarruttanut aina.. .
En minä ainakaan ole ikinä mikään rutikuiva, ihan terveet, kosteat limakalvot on.
Koska vain miehillä siihen soveltuvat värkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset saavat munaa raiskaamattakin
Eivätkös naiset raiskaa taloudellisesti miehiä? Vanhat miesparat eivät saa ilman rahaa.
Taloudellisesta väkivallasta puheenollen, paljon useammin kuulee että nuorehkot miehet lokkeilee. Pidetään yhtä tai montaa naista. Arvokkain on se sairain, joka ei osaa pitää puoliaan. Sen luona voi käydä syömässä, panemassa ja pummaamassa milloin itselle sopii. Eikä koskaan aio maksaa takaisin.
Taloudellinen väkivalta on yksi väkivallan muoto. Ja tässä siihen liittyy myös seksuaalinen väkivalta.
Näitä tarinoita kuulee tosi usein, mutta kiltit herkät naiset häpeää eikä puhu asiasta ja sen varaan hyväksikäyttäjä laskeekin. Omassa tapauksessa miehen fyysinen koko ja voima oli se millä hän toimi.
Miehet vasta taloudellisia hyväksikäyttäjiä ovatkin. Kaikki ei edes ymmärrä kuinka paha taloudellinen hyväksikäyttäjä ja tunteiden tasolla pahoinpitelijä klassinen 50 v. uraohjus-mies, joka lähtee 10-20 v. nuoremman naisen kanssa, on. Vaimo on siinä vaiheessa niin järkyttynyt ja lamaantunut, ettei saa pidettyä erossa puoliansa edes taloudellisesti ja jää usein erittäin huonoon taloudelliseen tilanteeseen, vaikka on mahdollistanut miehen uraa ja korkeaa palkkaa. Jos asiat olisi hoidettu hyvin, niin vaimolle on tietenkin ostettu eläevakuutus niiltä vuosilta, joina hän on ollut kotona lasten kanssa, mutta uraohjuksella on yleensä joku epäreilu avioehto ja vie varat pesästä häikäilemättömästi ilman omantunnontuskia.
Jos olet sellaisessa tilenteessa, ota VÄLITTÖMÄSTI yhteyttä asianajajaan!
Oikeusaputoimistoon, jos ei muuta.
Miksi useimmat äideistä ovat naisia ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi useimmat äideistä ovat naisia ?
Jos kysyt tuota ihan tosissasi, olet varmaankin alakoulussa, joten keskitypäs siihen opiskeluun, niin saadaan Pisa-tulokset nousuun!
Joissakin raiskaustapauksissa saattaa olla myös nainen mukana. Nämä ovat ehkä niitä pahimpia, koska näissä tapauksessa naiset ovat itse traumatisoituneita ja täysin kylmiä. Toinen nainen saattaa siis olla houkuttimena, koska naiset yleensä luottaa naisiin.