Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelaavat av-mammat (mitä tahansa sukupuolta; se on sukupuolineutraali termi): seksikkäin videopelihahmo?

Vierailija
19.10.2020 |

Eli tähän saa vastata miehet, naiset ja kaikki muutkin!

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mass Effect hahmoja liuta lueteltu, eikä kukaan ole maininnut hoteista hoteinta Thane Kriosta?

tästä sen näkee, ettei naisten ihastumisilla / seksikkäänä pitämisen kohteilla ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa

Kyllä silläkin on, mutta karisma tulee vallan muusta kuin ulkonäöstä, ja se on avaintekijä siihen seksikkyyteen.

-Arthur Morgan -fani

Vierailija
82/95 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekiro

Sephriroth

Revan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JC Denton

Vierailija
84/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira Metz <3 se rottakohtaus sulatti sydämeni

Vierailija
85/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bowser on hottis , varsinkin Super Mario Odysseyssa <3

Vierailija
86/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran mass effect hahmoja kaipailtiin niin

Garrus

Tali

Wrex

Kaidan

Liara 

Ashley

Samara

Samaran tytär, en muista nimeä

Miranda

Jacob

Mordin

Legion

Zaeed

Grunt

Kasumi

Thane

James

Javik

No nii siinä, unohdinko jonkun? Oliko kolmosessa muita uusia kuin James ja Javik? O.o

jenkins, never forget

Vierailija
87/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäpeli.

Vierailija
88/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undertale on täynnä hienoja ja seksikkäitä hahmoja varmaan kaikki bossit (paitsi se joka on oikeasti pikkupoika)

Vierailija
89/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh f*ck its him

its sans undertale

Vierailija
90/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mass Effect hahmoja liuta lueteltu, eikä kukaan ole maininnut hoteista hoteinta Thane Kriosta?

tästä sen näkee, ettei naisten ihastumisilla / seksikkäänä pitämisen kohteilla ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa

Ehkä vielä enemmän Legionista

https://i.ytimg.com/vi/BehG3BmtDCc/maxresdefault.jpg

Vierailija
91/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi nuori (alle 10), kun olin ihastunut Tekkenin Hwoarangiin, mutta hauskinta tässä on se, että luulin häntä naiseksi (älkää kysykö, miten se on mahdollista, en tiedä). Hwoarang oli ensimmäinen videopeli-ihastukseni, ja seksikäs kyllä silmissäni edelleen.

Vierailija
92/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän polttava kysymys: voiko videopelejä pelata ihastumatta niihin hahmoihin / tuntematta niihin vetoa?

Itse en voi. Joka kerta löytyy kyllä joku, joka vie jalat alta. Lista olisi PITKÄ.

Tuskin! Itsekin ihastun aina. Viimeksi ihastuin niin palavasti Detroit: become humanin Connoriin että ajattelin olevani ihan sekaisin. :D Onneksi ne menee ohi.

Mä vielä odottelen, että Arthur Morgan -ihastus menisi ohi... Tuntuu vaan vahvistuvan 😬

No, mutta onko se mikään ihme? Ihan unelmien täyttymyshän se olisi herätä joku aamu Arthurin vierestä siellä leirissä. Ennen tb:tä, tietty. Jestas sentään, mitä juttuja sille miehelle tekisin ja mitä juttuja se saisi tehdä minulle...

Kesken kaiken heilahtaisi teltan oviläppä auki ja sisään myrskyäisi Dutch huutaen "I HAVE A PLAN!"

https://media1.tenor.com/images/9f86f00c0dc8be6f8ff74bdf92b83fd5/tenor…

Hitto kun olisikin voinut vaan Arthurina haistattaa pitkät ja ottaa hatkat. Käydä hakemassa Mary Lintonin appaloosan selkään ja ratsastaa auringonlaskuun.

Vierailija
93/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARCUS FENIX!!! <3

Vierailija
94/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ihastuksia? :)

Vierailija
95/95 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pelaa, mutta silti olen "tutustunut" sen verran joihinkin, että tykkään itse Final Fantasyn hahmoista, kuten Zack, Cloud,  Reno yms. Samaten Kingdom Heartsin  Axel on kiva. Tosin itse en siis tiedä paljon mitään tästä aiheesta. 

Tähän voisi lisätä vielä Final Fantasyn Sephiroth, Noctis sekä Kingdom Heartsin Riku, Marluxia :) ja Demyx. Dragon Age pelissä myös monta kiehtovaa tyyppiä joita en nyt osaa nimetä tähän.Taitaa olla parempi etten pelaa, kun tässä on jo näin paljon ilman suurempaa perehtymistä aiheeseen. Tähän sitten vielä lisättynä kaikki anime ja manga hahmot ja pari julkkista vielä :)