Pelaavat av-mammat (mitä tahansa sukupuolta; se on sukupuolineutraali termi): seksikkäin videopelihahmo?
Eli tähän saa vastata miehet, naiset ja kaikki muutkin!
Kommentit (95)
Keira Metz <3 se rottakohtaus sulatti sydämeni
Bowser on hottis , varsinkin Super Mario Odysseyssa <3
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran mass effect hahmoja kaipailtiin niin
Garrus
Tali
Wrex
Kaidan
Liara
Ashley
Samara
Samaran tytär, en muista nimeä
Miranda
Jacob
Mordin
Legion
Zaeed
Grunt
Kasumi
Thane
James
Javik
No nii siinä, unohdinko jonkun? Oliko kolmosessa muita uusia kuin James ja Javik? O.o
jenkins, never forget
Undertale on täynnä hienoja ja seksikkäitä hahmoja varmaan kaikki bossit (paitsi se joka on oikeasti pikkupoika)
oh f*ck its him
its sans undertale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mass Effect hahmoja liuta lueteltu, eikä kukaan ole maininnut hoteista hoteinta Thane Kriosta?
tästä sen näkee, ettei naisten ihastumisilla / seksikkäänä pitämisen kohteilla ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa
Ehkä vielä enemmän Legionista
Olin tosi nuori (alle 10), kun olin ihastunut Tekkenin Hwoarangiin, mutta hauskinta tässä on se, että luulin häntä naiseksi (älkää kysykö, miten se on mahdollista, en tiedä). Hwoarang oli ensimmäinen videopeli-ihastukseni, ja seksikäs kyllä silmissäni edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttava kysymys: voiko videopelejä pelata ihastumatta niihin hahmoihin / tuntematta niihin vetoa?
Itse en voi. Joka kerta löytyy kyllä joku, joka vie jalat alta. Lista olisi PITKÄ.
Tuskin! Itsekin ihastun aina. Viimeksi ihastuin niin palavasti Detroit: become humanin Connoriin että ajattelin olevani ihan sekaisin. :D Onneksi ne menee ohi.
Mä vielä odottelen, että Arthur Morgan -ihastus menisi ohi... Tuntuu vaan vahvistuvan 😬
No, mutta onko se mikään ihme? Ihan unelmien täyttymyshän se olisi herätä joku aamu Arthurin vierestä siellä leirissä. Ennen tb:tä, tietty. Jestas sentään, mitä juttuja sille miehelle tekisin ja mitä juttuja se saisi tehdä minulle...
Kesken kaiken heilahtaisi teltan oviläppä auki ja sisään myrskyäisi Dutch huutaen "I HAVE A PLAN!"
https://media1.tenor.com/images/9f86f00c0dc8be6f8ff74bdf92b83fd5/tenor…
Hitto kun olisikin voinut vaan Arthurina haistattaa pitkät ja ottaa hatkat. Käydä hakemassa Mary Lintonin appaloosan selkään ja ratsastaa auringonlaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pelaa, mutta silti olen "tutustunut" sen verran joihinkin, että tykkään itse Final Fantasyn hahmoista, kuten Zack, Cloud, Reno yms. Samaten Kingdom Heartsin Axel on kiva. Tosin itse en siis tiedä paljon mitään tästä aiheesta.
Tähän voisi lisätä vielä Final Fantasyn Sephiroth, Noctis sekä Kingdom Heartsin Riku, Marluxia :) ja Demyx. Dragon Age pelissä myös monta kiehtovaa tyyppiä joita en nyt osaa nimetä tähän.Taitaa olla parempi etten pelaa, kun tässä on jo näin paljon ilman suurempaa perehtymistä aiheeseen. Tähän sitten vielä lisättynä kaikki anime ja manga hahmot ja pari julkkista vielä :)
Kyllä silläkin on, mutta karisma tulee vallan muusta kuin ulkonäöstä, ja se on avaintekijä siihen seksikkyyteen.
-Arthur Morgan -fani