Pelaavat av-mammat (mitä tahansa sukupuolta; se on sukupuolineutraali termi): seksikkäin videopelihahmo?
Eli tähän saa vastata miehet, naiset ja kaikki muutkin!
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran mass effect hahmoja kaipailtiin niin
Garrus
Tali
Wrex
Kaidan
Liara
Ashley
Samara
Samaran tytär, en muista nimeä
Miranda
Jacob
Mordin
Legion
Zaeed
Grunt
Kasumi
Thane
James
Javik
No nii siinä, unohdinko jonkun? Oliko kolmosessa muita uusia kuin James ja Javik? O.o
Joker ja Edi.
Ja Jack
Geraltin ym. perusheebojen lisäksi tulee mieleen...
Darksidersin Death. Se maski vaan lisää kierroksiani!
Sekiron Wolf.
Resident Evil nelosen Leon. Uudemmissa osissa jotenkin persoonattoman näköinen, nelosessa täydellinen.
Lamenton Rai.
Vierailija kirjoitti:
Farkas (Skyrim)
Ralof ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkas (Skyrim)
Ulfric Stormcloak... Huhheijaa... "Legends don't burn down villages" -> sploooooosh
Mikä sen Ulfricin neuvonantajan nimi oli? Se, jolla oli karhu päänsä päällä? Se oli kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttava kysymys: voiko videopelejä pelata ihastumatta niihin hahmoihin / tuntematta niihin vetoa?
Itse en voi. Joka kerta löytyy kyllä joku, joka vie jalat alta. Lista olisi PITKÄ.
Tuskin! Itsekin ihastun aina. Viimeksi ihastuin niin palavasti Detroit: become humanin Connoriin että ajattelin olevani ihan sekaisin. :D Onneksi ne menee ohi.
Mä vielä odottelen, että Arthur Morgan -ihastus menisi ohi... Tuntuu vaan vahvistuvan 😬
No, mutta onko se mikään ihme? Ihan unelmien täyttymyshän se olisi herätä joku aamu Arthurin vierestä siellä leirissä. Ennen tb:tä, tietty. Jestas sentään, mitä juttuja sille miehelle tekisin ja mitä juttuja se saisi tehdä minulle...
Mä oon Billin kanssa viereisessä teltassa. Sori siitä metelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkas (Skyrim)
Ulfric Stormcloak... Huhheijaa... "Legends don't burn down villages" -> sploooooosh
Mikä sen Ulfricin neuvonantajan nimi oli? Se, jolla oli karhu päänsä päällä? Se oli kuuma.
Galmar Stone-Fist jos oikein muistan
Vierailija kirjoitti:
Garrus
Tali
Wrex
Kaidan
Liara
Ashley
Samara
Miranda
Jacob
Mordin
Legion
Zaeed
Grunt
Kasumi
Thane
James
Javik
No nii siinä, unohdinko jonkun? Oliko kolmosessa muita uusia kuin James ja Javik? O.o
traynor ainakin, ja se yksi ukko jonka etunimi oli steve, ja sitten se toimittajatäti joka kämppäsi (ehkä) aluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallanko sanoo et lapsena ja teininä olin ihastunu muutamaan videopelihahmoon? :D Juu, oon luuseri… Juu, eli lapsena olin ihastunu Eloraan Spyro 2:sta. Ja ku Spyro-trilogiasta tehtiin remake, nii Elora o edelleen ihana ja ny ne teki siitä todella söpön. :D Ja ei, en oo furry. Teininä ihastuin sit Elenaan Uncharted-sarjasta. :) Kaikista seksikkäin o Asuka Tekken-sarjasta! :3 Tifa tulee heti kakkosena Final Fantasy VII Remakesta. Nathan Uncharted-sarjasta on komein mieshahmo ikinä, vaikka oonki hetero. M25
Linkit, jos joku tarvitsee nähä nuo. :)
https://spyro.fandom.com/wiki/Elorahttps://uncharted.fandom.com/wiki/Elena_Fisher
https://tekken.fandom.com/wiki/Asuka_Kazama
Olen 46, ja täydellisen hurmaantunut yhdestä videopelihahmosta. Jos se on luuseriutta, olen sitä ylpeästi.
Miuu kiusattiin koulussa tuosta, ku sanoin, et oon ihastunu Eloraan ja haukuttiin luuseriksi. :/ Sen takii sanoin noin. M25
Voi ei. Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti nykyään olet ympäröinyt itsesi fiksummilla ja kivemmilla ihmisillä.
Kiitti. Ei miul oo kavereita. Koira o ainut kaveri. M25
pelaat fallouttia tai dragon agea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallanko sanoo et lapsena ja teininä olin ihastunu muutamaan videopelihahmoon? :D Juu, oon luuseri… Juu, eli lapsena olin ihastunu Eloraan Spyro 2:sta. Ja ku Spyro-trilogiasta tehtiin remake, nii Elora o edelleen ihana ja ny ne teki siitä todella söpön. :D Ja ei, en oo furry. Teininä ihastuin sit Elenaan Uncharted-sarjasta. :) Kaikista seksikkäin o Asuka Tekken-sarjasta! :3 Tifa tulee heti kakkosena Final Fantasy VII Remakesta. Nathan Uncharted-sarjasta on komein mieshahmo ikinä, vaikka oonki hetero. M25
Linkit, jos joku tarvitsee nähä nuo. :)
https://spyro.fandom.com/wiki/Elorahttps://uncharted.fandom.com/wiki/Elena_Fisher
https://tekken.fandom.com/wiki/Asuka_Kazama
Olen 46, ja täydellisen hurmaantunut yhdestä videopelihahmosta. Jos se on luuseriutta, olen sitä ylpeästi.
Miuu kiusattiin koulussa tuosta, ku sanoin, et oon ihastunu Eloraan ja haukuttiin luuseriksi. :/ Sen takii sanoin noin. M25
Voi ei. Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti nykyään olet ympäröinyt itsesi fiksummilla ja kivemmilla ihmisillä.
Kiitti. Ei miul oo kavereita. Koira o ainut kaveri. M25
pelaat fallouttia tai dragon agea?
En oo ikinä pelannu kumpaakaa. :/ M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dragon Agen haludemonit :p
Mass Effectin bansheet 🤤
Iurgh! Mutta se Tali... vaikka sillä olikin vaan kolme sormea molemmissa käsissä.
Kuka muistaa BSN-palstalta syvät pohdinnat siitä miltä Talin hiki tuoksuu? ❤️
Final Fantasy XV:n Noctis vanhempana.
Naked Snake
Nuori Ocelot
The Boss
Kazuhira Miller
Leon S. Kennedy
Chris Redfield
En voi uskoa, ettei kukaan ole vielä maininnut Heavenly Swordin Narikoa. Siis jumankauta! Ikuinen pelinaisihastukseni.
N25
Vierailija kirjoitti:
Mass Effect hahmoja liuta lueteltu, eikä kukaan ole maininnut hoteista hoteinta Thane Kriosta?
tästä sen näkee, ettei naisten ihastumisilla / seksikkäänä pitämisen kohteilla ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa
Vierailija kirjoitti:
Garrus
Tali
Wrex
Kaidan
Liara
Ashley
Samara
Miranda
Jacob
Mordin
Legion
Zaeed
Grunt
Kasumi
Thane
James
Javik
Samaran tytär on Morinth, tai siis kolme tytärtähän hänellä on, mutta companion on Morinth
Joo!