Pelaavat av-mammat (mitä tahansa sukupuolta; se on sukupuolineutraali termi): seksikkäin videopelihahmo?
Eli tähän saa vastata miehet, naiset ja kaikki muutkin!
Kommentit (95)
Garrus 😍 Saisi unohtaa ne kalibroinnit...
Vierailija kirjoitti:
Mass Effecteistä ne seksyimmät löytyy. Kunpa alienit tulis jo pian ja saisin oman Garruksen. <3
suvi anwar - mass effect andromeda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mass Effecteistä ne seksyimmät löytyy. Kunpa alienit tulis jo pian ja saisin oman Garruksen. <3
Samaa mieltä, ME:ssä seksikkäimmät. Oma lemppari Joker, kakkosena James (ei yhtään ääripäät?)
Vierailija kirjoitti:
Voi herrajumala kun Femshep meni Garruksen kanssa juttelemaan se pikkumusta päällään ja istui jalat leveästi harallaan :'D On se kumma jos ei Garrus unohda kalibrointeja...
Päivän polttava kysymys: voiko videopelejä pelata ihastumatta niihin hahmoihin / tuntematta niihin vetoa?
Itse en voi. Joka kerta löytyy kyllä joku, joka vie jalat alta. Lista olisi PITKÄ.
Vierailija kirjoitti:
suvi anwar - mass effect andromeda
Andromedassa Liam Kosta on ihana <3 Ja sitä luottamustehtävää tehdessä sai nauraa katketakseen :D
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttava kysymys: voiko videopelejä pelata ihastumatta niihin hahmoihin / tuntematta niihin vetoa?
Itse en voi. Joka kerta löytyy kyllä joku, joka vie jalat alta. Lista olisi PITKÄ.
Tuskin! Itsekin ihastun aina. Viimeksi ihastuin niin palavasti Detroit: become humanin Connoriin että ajattelin olevani ihan sekaisin. :D Onneksi ne menee ohi.
Kazuya Mishima.
Ja
Heihachi Mishima.
Vierailija kirjoitti:
Dragon Agen haludemonit :p
Mass Effectin bansheet 🤤
Vierailija kirjoitti:
Farkas (Skyrim)
Ulfric Stormcloak... Huhheijaa... "Legends don't burn down villages" -> sploooooosh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin! Itsekin ihastun aina. Viimeksi ihastuin niin palavasti Detroit: become humanin Connoriin että ajattelin olevani ihan sekaisin. :D Onneksi ne menee ohi.
Mä vielä odottelen, että Arthur Morgan -ihastus menisi ohi... Tuntuu vaan vahvistuvan 😬
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, Mäsärin Miranda tietysti on kaikkein seksikkäin.
M33
Mun miehellä menee aivot aina ihan jumiin, kun Miranda tulee ruudulle :D Taitaa olla ihastusta tai himoa ilmassa. Ei kuule mitään mitä sille puhuu, sanoo vaan "shh".
Jostakin kumman syystä tuppaa jättämään keskustelut väliin muiden kanssa, mutta Mirandaa käy joka välissä jututtamassa, hmm... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dragon Agen haludemonit :p
Mass Effectin bansheet 🤤
Iurgh! Mutta se Tali... vaikka sillä olikin vaan kolme sormea molemmissa käsissä.
Onpa noloa porukkaa täällä.
T: Aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Onpa noloa porukkaa täällä.
T: Aikuinen
Meillä on kivaa, toisin kuin sinulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, Mäsärin Miranda tietysti on kaikkein seksikkäin.
M33
Mun miehellä menee aivot aina ihan jumiin, kun Miranda tulee ruudulle :D Taitaa olla ihastusta tai himoa ilmassa. Ei kuule mitään mitä sille puhuu, sanoo vaan "shh".
Jostakin kumman syystä tuppaa jättämään keskustelut väliin muiden kanssa, mutta Mirandaa käy joka välissä jututtamassa, hmm... :D
Mun poikaystävälle tuli ihan täysi aivojumi Aela the Huntressista. Toljotti vaan telkkua suu auki, hahmo tönötti paikallaan siinä Aelan vieressä. Onneksi me naiset ei olla ainoita ihastujia :D
Geralt of Rivia tai teini-ihastukseni Tidus.