Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitko parisuhteeseen, jossa toinen tekee selväksi, ettei halua koskaan muuttaa yhteen?

Vierailija
19.10.2020 |

Mitä mieltä erillisuhteista? Toimiiko tällainen tilanteessa, jossa asunnot sijaitsevat kävelyetäisyydellä toisistaan?

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa

Vierailija
2/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellaisessa suhteessa ihan omasta tahdostani. Etkö ap itse tahdo suhdetta, jossa asutaan erillään? Silloin kumppaniehdokas on sinulle väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen suhde olisi 5/5.

Vierailija
4/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kahden alle kouluikäisen lapsen sinkkuäitinä ymmärrän hyvin.

Vierailija
5/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sellainen suhde voisi jopa toimia erinomaisesti.

Vierailija
6/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jos kumpikin osapuoli haluaa. Yhteisten lasten kasvatus tuollaisessa on kyllä vaikeaa, mutta lapsettomalle (ja sellaiseksi jäämistä haluavalle) parille ihan toimiva ratkaisu.

Vierailija
7/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mun kohdalla mitään. Haluan pitkällä tähtäimellä myös perheen enkä pelkkää parisuhdetta.

Vierailija
8/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa suhteessa. Tosin minä olen se osapuoli, joka on ekana ilmaissut, että ei halua muuttaa yhteen. Puolisolleni se käy ihan hyvin.

Vierailija
9/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Sopisi erinomaisesti koska oltaisiin uusperheellisiä sen lisäksi että mulla ja miesystävälläni on aika erilaisia tapoja vaikka toisistamme pidetäänkin. Edellinen suhdekin olisi saattanut kestää pitempää jos olisi ollut eri kodit kummallakin, ei olisi ärsyttänyt stressaantunutta miestä perhe-elämä yhtä paljon kuin samassa kodissa asuen. Päälle päätteeksi alkoi sitten tulla etenkin henkistä ja jopa fyysistäkin väkivaltaa miehen puolelta. 

Vierailija
10/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Koska jos joku sanoo "ei koskaan", on minun makuuni liian jyrkkäkantainen ihminen. Toki pisteet rehellisyydestä.

Vierailija
11/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa suhteessa, mutta etsin koko ajan vakavampaa suhdetta. En halua elää pelkästään näin koko loppuikääni. Miestä ei siis kiinnosta perustaa perhettä uudestaan. Olen itse lapseton ja olisi tärkeä elää edes puolison kanssa.

Vierailija
12/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Tykkään pitää kodin täsmälleen oman makuni mukaisena. 

Vierailija
13/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellaisessa suhteessa, mutta etsin koko ajan vakavampaa suhdetta. En halua elää pelkästään näin koko loppuikääni. Miestä ei siis kiinnosta perustaa perhettä uudestaan. Olen itse lapseton ja olisi tärkeä elää edes puolison kanssa.

Mikä ihme on "vakava" suhde? Minä olen ainakin pitkässä parisuhteessa nautinnon ja huvin vuoksi.

Vierailija
14/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haluan jakaa arkeni puolison kanssa. Ja vietettiin nykyisen kanssa tapailuvaiheessa kuukaudesta ehkä muutama päivä erillään, niin olisi tuntunut hölmöltä jatkaa tuota toisen kämpän pitämistä käytännössä tyhjillään.

Vierailija
15/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde olisi muuten tyydyttävä (eli siitä saisi ne asiat mitä haluaa), voisin suostua.

Vierailija
16/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ja jos vielä tavattaisiin vain pari kertaa vuodessa niin se olisi vielä parempi.

Vierailija
17/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan parasta. En itsekään halua missään nimessä koskaan ikinä muuttaa kenenkään kanssa yhteen.

Vierailija
18/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin heti. Olisi pikemminkin pelkästään ihanaa.

Vierailija
19/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! On oma ehtoni suhteelle.

Vierailija
20/189 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin jyrkkä ehdottomuus asiassa olisi minusta vähän huolestuttavaa. Haluaisin tietää ainakin syitä siihen. Itse arvostan omaa kotia enkä ole koskaan asunut miehen kanssa yhdessä, ja yhteenmuutto tuntuisi hyvin isolta askeleelta vaikka olisin hyvinkin rakastunut. Mutta siitä huolimatta en sulkisi mahdollisuutta uloskaan, ja toivoisin että kumppani olisi myös avoimilla mielin asian suhteen.