Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotiaalla 3 yhdenyönjuttua vuoden aikana, onko paha?

Vierailija
21.01.2014 |

Ehkäisystä aina huolehdittu. Tällä hetkellä seurustelen vakavasti mutta en tiedä uskallanko kertoa noista panoista miehelle jos pitääkin mua lorttona noiden takia?

Mitä mieltä, onko noita liikaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaalla 6 yhdenyönjuttua vuoden aikana. Eikä ollenkaan paha. Oon nauttinut ;)

Vierailija
2/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole. Tuossa iässä sitä voi olla monta kertaa enemmänkin vuodessa. Ja naisen arvo ei todellakaan riipu seksisuhteiden määrästä... mutta nyt päästäänkin sitten seuraavaan asiaan: Itse aloin 19-vuotiaana seurustella ja yritin avautua poikaystävälle yhden yön jutuista ja muusta, mutta siitä nousi heti riita. Peruin puoliksi sanani ja käänsin sen niin, että siis on ollut peliä, mutten todellakaan ole niiden kanssa muhinoinut. Uskoi tai halusi uskoa sitä versiota ja rauhoittui. Asiaan ei palattu koskaan. Tarinan opetus: Älä ikinä avaudu miehelle mistään irtosuhteistasi. Nykyisen miehen tapasin kolmekymppisenä ja mieskin oli jo 37. Silti noita entisiä suhteita ei todellakaan lueteltu. Mies mainitsi jotain, mutta mä olin visusti hiljaa. Toki pidemmistä suhteista tietää, mutta en nyt mainostanut, että oon harrastanut myös yhden illan suhteita. Eipä tosin kysellytkään. Ja vaikka kyselisi, niin älä kerro.

Vaikka elämme tasa-arvoista yhteiskuntaa, niin naisen ei parane elämänsä miehelle retostella yhden yön jutuillaan. Niistä vaietaan.

Vierailija
4/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v eikä yhtään yhdenyönjuttua koskaan. Seksiä muuten ollut monipuolisesti useiden ihmisten kanssa.

Vierailija
5/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niikö tän vuoden? No on aika paha.

Vierailija
6/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha. Itse en harrasta yhdelillanjuttuja, koska haluan suojella itseäni. Mikäli et riko itseäsi satunnaissuhteilla, vaan olet niistä tyytyväinen, niin silloinhan ne eivät ole paha juttu.

Vierailija
7/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäidillä oli kolma isäehdokasta eikä sekään ollut paha. Jaa vaan ihan rauhassa.

Vierailija
8/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis kertoa??

12 vuotta aviomieheni kanssa eikä se todellakaan tiedä edes mun kaikkia entisiä poikaystäviä... Enkä minä tiedä sen naisista sen enempää. Miks mua ees kiinnostaisi, jos ne oli ja meni 

Vierailija
9/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä en halua yhden yön juttuja. En kiellä niitä muilta, eikä niillä ole mitään tekemistä ihmisen arvon kanssa. En kuitenkaan halua kuulla seurustelukumppanillanikaan olleen sellaisia, koska tulee sellainen fiilis, että toiselle seksi ei ole kovin erityistä tai merkittävää ja että minäkin olen vain yksi monista panoista.

Käytä tilannetajuasi, mutta ehkä näistä asioista on lähtökohtaisesti parempi olla puhumatta. Häpeää tai arvottomuutta ei kuitenkaan pidä tuntea, koska siihen ei ole syytä.

Vierailija
10/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 19 vuotiaana yhessä vaiheessa vähintään kolme yhen illan juttua kuukaudessa :D tosin sit "rauhoituin" ja oonki nyt ollu selibaatissa 5 kuukautta :) t. 20 v.

ei ollukkaa sit loppujenlopuks mun juttu, ne yhenillan säädöt usein otti enemmän ku anto, ja kun en oo seurustelusta millään tasolla tällä hetkellä kiinnostunut niin näin on hyvä =)

Mut emmä noita säätöjä poikaystäväehdokkaalle kertois, en oo mitenkään ylpee niistä vaikka eipä niissä mun mielestä mitään väärää tai hävettävääkkään ole. Ja se nyt on satavarma et harva poika arvostaa jos tytöllä on kauheesti ollut irtosuhteita. 

Vierailija
11/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ja älä kerrom itse tein virheen että kerroin aikanaaan =D tutullani on ollut yli 10 vuoden aikana.

Vierailija
12/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 00:47"]Ehkäisystä aina huolehdittu. Tällä hetkellä seurustelen vakavasti mutta en tiedä uskallanko kertoa noista panoista miehelle jos pitääkin mua lorttona noiden takia?

Mitä mieltä, onko noita liikaa?

[/quote]

Huora sää olet. Jakopillu. Mutta eihän se haittaa, kun sulla on tuo maine niin saat vaan enemmän munaa, vaikka minelta samaan aikaan.

Vierailija
13/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kerroin nykyiselle joitakin edellisiä seksikumppaneita en toki kaikkia, itse kysyi ja sanoi sitten että ei se haittaa mutta ei halua miesten naamoja enää nähdä. olivat itseni hyviä ystäviä. nykyään 3 vuotta seurustellut ja harrastetaan kyseisten miesten ja poikaystäväni kanssa seksiäkin yhdessä!!. :) 

Vierailija
14/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 03:01"]itse kerroin nykyiselle joitakin edellisiä seksikumppaneita en toki kaikkia, itse kysyi ja sanoi sitten että ei se haittaa mutta ei halua miesten naamoja enää nähdä. olivat itseni hyviä ystäviä. nykyään 3 vuotta seurustellut ja harrastetaan kyseisten miesten ja poikaystäväni kanssa seksiäkin yhdessä!!. :) 

[/quote]

Hyi mitä saastaa :(

Vierailija
15/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan liikaa! Mitä se sille miehelle edes kuuluu?

Vierailija
16/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa. Itsemääräämisoikeus tarkoittaa sitä että saat elää omaa seksuaalisuuttasi aivan kuten tahdot. Ja hyvä että suojaudut taudeilta.

Vierailija
17/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 03:18"]Ei ole liikaa. Itsemääräämisoikeus tarkoittaa sitä että saat elää omaa seksuaalisuuttasi aivan kuten tahdot. Ja hyvä että suojaudut taudeilta.

[/quote]

Mutta ei kannata ihmetellä, jos tasokkaat miehet alkavat kiertää kaukaa. Miehillä on hyvä lutkavaisto, vaikka nainen ei itse sitä tajuaisikaan. Ihmettelee vain, kun ei enää kunnon miehiä tule juttelemaan, vaan pelkästään niitä likaisia pervoja.

Vierailija
18/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö.

Ei se kuule naamasta näy. Esimerkiksi paras ystäväni on niiin kiltin näköinen naapurintyttö edelleen yli kolmekymppisenä. Sellainen hymytyttö ja monet miehet ihastuu häneen. Tietäisivätpä. Pettänyt kaikkia miehiään ja on täysin säädytön sille päälle sattuessaan.:)

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 03:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 03:18"]Ei ole liikaa. Itsemääräämisoikeus tarkoittaa sitä että saat elää omaa seksuaalisuuttasi aivan kuten tahdot. Ja hyvä että suojaudut taudeilta.

[/quote]

Mutta ei kannata ihmetellä, jos tasokkaat miehet alkavat kiertää kaukaa. Miehillä on hyvä lutkavaisto, vaikka nainen ei itse sitä tajuaisikaan. Ihmettelee vain, kun ei enää kunnon miehiä tule juttelemaan, vaan pelkästään niitä likaisia pervoja.

[/quote]

Vierailija
19/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin täällä taas mammat huutelee toisia lutkiksi kun ei itse enää pysty samaan koska mieheltä ei saa ja sillon kun sais niin lapset on kotona. Voi itku.

Vierailija
20/21 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen tietää itse, mitä tahtoo, niin ok. Valitettavasti nyt saa sen käsityksen, kun täällä asiaa kyselet, ettet oikein itsekään tiedä, mitä haluat. Jos aina vain ajaudut noihin tilanteisiin, ei hyvä. Älä anna kundien käyttää sua hyväksi. Opettele sanomaan ei. Valitettavasti ikäisesi kundit kinuavat kertakäyttöseksiä ja dissaavat sen jälkeen "lorttona"( - kiittämättömät paskiaiset!) Pidä puolesi niiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme