Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konsta Hietasen vaimo ollut kotiäitinä 13 vuotta

Vierailija
19.10.2020 |

vaikka vanhin lapsi on 12?

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se lapsi oli mahassa sen yhden vuoden! Ei se tyhjästä ilmestynyt 12 vuotta sitten.

Mutta normaalisti se ei estä työntekoa.

Mitä se sinulle kuuluu onko ollut työssä vai ei? Oletko työssäkäymispoliisi?

Se lapsi on kohta 13. Onko ihmisillä vaikeuksia ymmärtää lukemaansa? Vuonna 2007 syntyneen lapsen äiti on aloittanut kyseisestä lapsesta äitiysloman viimeistään syksyllä 2007 eli 13 vuotta sitten.

Vierailija
62/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit kun mies lähtee houkutusten perään, niin onpa kivaa vaimon huomata, ettei töitä saa ja eläkekertymä on naurettava. Kyllä kannatti.

Mutta toista se on ihmisellä joka puurtaa burn outin partaalla 30 vuotta duunissa jota vihaa, eikä ikinä ehdi nähdä lapsiaan, kun se eläke on sitten muutaman satasen isompi, kyllä kannatti! Toki sopii toivoa ettei kuole ennen sitä.

Nämäkö on ne ainoat kaksi vaihtoehtoa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on ihan rauhassa. Eläkekertymä on varmaan huikea.

Kaikille ihmisille raha ei ole tärkeintä elämässä. Jotkut nauttivat lapsista ja lasten kanssa vietetystä ajasta. Surullista on katsella niitä uraperheitä, joissa lapset nähdään pakollisena riippana. Näissä perheissä lapsi lykätään loma-aikoinakin päiväkodin hoidettavaksi, eikä vanhempia kiinnosta ne oman lapsen asiat yhtään. Aika surullisia kohtaloita olen nähnyt.

Vierailija
64/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyttä luottaa siihen, ettei mies lähde... Kyllä jokaisen naisen pitäisi itse tuntea se vastuunsa kerryttää omaakin omaisuutta...

Vierailija
65/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on ihan rauhassa. Eläkekertymä on varmaan huikea.

Kaikille ihmisille raha ei ole tärkeintä elämässä. Jotkut nauttivat lapsista ja lasten kanssa vietetystä ajasta. Surullista on katsella niitä uraperheitä, joissa lapset nähdään pakollisena riippana. Näissä perheissä lapsi lykätään loma-aikoinakin päiväkodin hoidettavaksi, eikä vanhempia kiinnosta ne oman lapsen asiat yhtään. Aika surullisia kohtaloita olen nähnyt.

Niin juuri. Ja Hietasilla vanhemmat nauttivat lapsistaan ja perhearjestaan, ja pienistä hetkistä, joita on vietetty lasten kanssa. Tämä käy erittäin selvästi ilmi Konstan sosiaalisesta mediasta.

Vierailija
66/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryyttä luottaa siihen, ettei mies lähde... Kyllä jokaisen naisen pitäisi itse tuntea se vastuunsa kerryttää omaakin omaisuutta...

Mistä sinä hänen omaisuuksistaan tiedät? Olen minäkin ollut kotiäitinä pitkään ja silti löytyy säästöjä ja sijoituksia. Meillä ei myöskään ole miehen kanssa mitään avioehtoa, eli omaisuutemme on yhteistä. Eli asunto, sijoitusasunnot, metsät, rahastot, osakkeet jne. jaetaan tasan, jos ero tulee. Ja jos mies lähtisi jonkun toisen matkaan, niin onhan minulla akateeminen loppututkinto ja hyvät suhteet työelämään. Töitä löytyisi yhdellä puhelinsoitolla.

Vierailija
67/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit kun mies lähtee houkutusten perään, niin onpa kivaa vaimon huomata, ettei töitä saa ja eläkekertymä on naurettava. Kyllä kannatti.

Mutta toista se on ihmisellä joka puurtaa burn outin partaalla 30 vuotta duunissa jota vihaa, eikä ikinä ehdi nähdä lapsiaan, kun se eläke on sitten muutaman satasen isompi, kyllä kannatti! Toki sopii toivoa ettei kuole ennen sitä.

Nämäkö on ne ainoat kaksi vaihtoehtoa...?

Tottakai on :D ei mammat osaa kommunikoida muuten kuin argumentaatiovirheillä!

Vierailija
68/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä hänen omaisuuksistaan tiedät? Olen minäkin ollut kotiäitinä pitkään ja silti löytyy säästöjä ja sijoituksia. Meillä ei myöskään ole miehen kanssa mitään avioehtoa, eli omaisuutemme on yhteistä. Eli asunto, sijoitusasunnot, metsät, rahastot, osakkeet jne. jaetaan tasan, jos ero tulee. Ja jos mies lähtisi jonkun toisen matkaan, niin onhan minulla akateeminen loppututkinto ja hyvät suhteet työelämään. Töitä löytyisi yhdellä puhelinsoitolla.

Millään tavalla en ottanut kantaa juuri ko. tapaukseen vaan ylipäänsä, ja kiitos, että todistit pointtini...

Vierailija
69/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millään tavalla en ottanut kantaa juuri ko. tapaukseen vaan ylipäänsä, ja kiitos, että todistit pointtini...

Niin mikä se sun pointti oli? Eiköhän Hietasetkin ole menneet nuorina naimisiin, joten tuskin mitään avioehtoja on.

Vierailija
70/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoi Instassaan joskus, että kokeilivat hetken niin, että Konsta oli kotona ja hän teki joitain keikkatöitä. Ei kuulemma toiminut.

Minäkin luin tästä. Oliko Konsta koti-isänä vajaan vuoden heti aktiivisen jalkapalloilun jälkeen, mutta se ei toiminut.

Ja tuossa tilanteessa, kotiäitiys on ainoa vaihtoehto, kun huomioi Konsta Hietasen työuran urheilussa ja viihteessä, joka on paljon matkustelua.

Kukaan itseään kunnioittava ja järkevä nainen, tuskin olisi käynyt töissä ja päälle pyörittänyt suurperheen talouden.

Ahaa. Minun ystävälläni on viisi lasta, korkeakoulututkinto ja työskentelee johtotehtävissä. Mies on reissutyössä niin, että on välillä pitkään pois, ja sitten taas pitkään kotona. Ystäväni kyllä kunnioittaa itseään, miestään ja perhettään ja ovat hyvin onnellisia siitä, että ovat saaneet haaveilemansa suurperheen. Nämä Hietaset ovat tehneet toisenlaisen ratkaisun elämässään, mutta ei sen perusteella voi ajatella ettei kukaan järkevä ja itseään kunnioittava nainen kävisi töissä, jos on useampia lapsia?!

Vierailija
71/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän Beckhamit mieleen, kun tuli kolme poikaa ja kun neljäs oli vihdoin tyttö niin kas kun lapsenteko loppui siihen.

Vierailija
72/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän Beckhamit mieleen, kun tuli kolme poikaa ja kun neljäs oli vihdoin tyttö niin kas kun lapsenteko loppui siihen.

Mitä pahaa siinä on, että halusivat myös tytön? Ei hyvää päivää tätä moralisoinnin määrää! Voivat vielä hyvin tehdä samanmoisen viiden lapsen sarjan, jos heitä huvittaa. Ja vaimo voi olla seuraavatkin 13-vuotta kotona lapsia hoitamassa. Mitä Hietasten perheen asiat oikeastaan meille kenellekään kuuluu!

Vierailija
73/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea perhe, olen kateellinen. Miksi hyvät miehet ovat niin harvinaisia?

Ne on kuule niillä hyvillä naisilla. Naurattaa muutenkin tämä ainainen "hyvät miehet"-ruikutus, varsinkin kun nykynaiset ovat kaikilla mittareilla täysin pilalla. 

Vierailija
74/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin rouva on ollut kotiäiti yli 30v ja ammatiltaan opettaja ja ollut muutaman vuoden töissä ennen lapsen syntymää.

Elää mukavasti pääomatuloilla (omistaa osan eräästä yritysketjusta) ja harrastaa paljon, musiikkia, teatteria, käsitöitä, maalausta jne.

Ja suoraan sanoen, ajoittain olen hänelle kade, kun oma työni on lähinnä paperin pyörittämistä ja muiden ohjausta ja ajoittain koen, oman elämäni jäävän elämättä ja kokematta ja ajointain niin väsynyt.

Naapurin rouva taas oikea ilopilleri ja hyvin sydämellinen ja energinen. Ja näyttää olevan onnellinen.

Täällä myös opettaja jolla on hyväpalkkainen mies ja pääomatuloja, ja kotiäiti jo 18 vuotta :) olen todella onnellinen että olen voinut panostaa lapsiin (kaksi vain) ja kodinhoitoon. Ei mieskään olisi voinut panostaa työelämään täysillä, jos kotona ei olisi ruoka valmiina ja paidat silitettyjä. Koen että saan vapaasti keskittyä asioihin jotka minua kiinnostavat, teen myös vapaaehtoistyötä. Me ei olla mitään "rikkaita rikkaita", esim. matkustelu on ollut aika vähäistä, mutta nautitaan elämästä näin.

Vierailija
75/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei 2020 saa päättää minkä sortin lapsia tehdään. Tai vähintään että jos yksi tyttö niin labrassa laitettaisiin poika tulemaan seuraavaksi.

Lopputulos olisi aika monta ei-haluttua lasta vähemmän ja maailma kiittäisi. (Mutta tämä ei siis koskisi vain yhden lapsen perheitä.)

Vierailija
76/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kotiäitinä 3 vuotta, vaikka lapsi on 2v.

Siinäpä ap. miettimistä, miten tämä on mahdollista? Ja ihan lainsäädännön mukaan mentiin.

Nyt meni yöunet koko viikoksi :D

Vierailija
77/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia pitää tehdä noin paljon? Itkettää. Ehkä tuo nainen ei pärjää kodin ulkopuolella. No onneksi Konsta on päässyt takaisin telkkariin niin ehkä sitä rahaakin alkaa tulla.

Hyvähän se on, että edes joku tekee. Urheilullisia, musikaalisia lapsia. Hieno perhe, kateelliset kirjoittelee kaunaisia viestejään.

Vierailija
78/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ulinaiset taas samassa ketjussa kokoontuneena. 

Vierailija
79/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei 2020 saa päättää minkä sortin lapsia tehdään. Tai vähintään että jos yksi tyttö niin labrassa laitettaisiin poika tulemaan seuraavaksi.

Lopputulos olisi aika monta ei-haluttua lasta vähemmän ja maailma kiittäisi. (Mutta tämä ei siis koskisi vain yhden lapsen perheitä.)

Aika erikoista ajattelua. Eiköhän suurin osa lapsista saa vielä tälläkin hetkellä alkunsa ihan luomusti, ilman minkään labran apua.

Vierailija
80/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia pitää tehdä noin paljon? Itkettää. Ehkä tuo nainen ei pärjää kodin ulkopuolella. No onneksi Konsta on päässyt takaisin telkkariin niin ehkä sitä rahaakin alkaa tulla.

Hyvähän se on, että edes joku tekee. Urheilullisia, musikaalisia lapsia. Hieno perhe, kateelliset kirjoittelee kaunaisia viestejään.

...Mistä jengi on kateellisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi