Konsta Hietasen vaimo ollut kotiäitinä 13 vuotta
Kommentit (165)
Mikä tarve ihmisillä on epäillä kaikkea, mitä joku muu sanoo? Konsta on sanonut melkein joka haastattelussa, että he tiesivät heti, että haluavat monta lasta. Ja mikä tarve ihmisillä on toivoa jotain pahaa kaikille, kuten nyt sitä, että Konstalle tulee viidenkympin villitys? Konsta on tehnyt viimeisen kahdeksan vuoden aikana yli 100 keikkaa vuodessa, ja on ilmeisen pidetty artisti noilla keikoilla. Kyllä hänen ympärillään on pyörinyt naisia keikoilla ja jalkapallourankin aikana. Ei se siitä nyt juurikaan muutu. Ja koska perhe tuntuu viihtyvän yhdessä, vanhemmat arvostavat ja rakastavat toisiaan ja lapsiaan, siihen väliin ei kukaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
No se lapsi oli mahassa sen yhden vuoden! Ei se tyhjästä ilmestynyt 12 vuotta sitten.
Mutta normaalisti se ei estä työntekoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit kun mies lähtee houkutusten perään, niin onpa kivaa vaimon huomata, ettei töitä saa ja eläkekertymä on naurettava. Kyllä kannatti.
Mutta toista se on ihmisellä joka puurtaa burn outin partaalla 30 vuotta duunissa jota vihaa, eikä ikinä ehdi nähdä lapsiaan, kun se eläke on sitten muutaman satasen isompi, kyllä kannatti! Toki sopii toivoa ettei kuole ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurin rouva on ollut kotiäiti yli 30v ja ammatiltaan opettaja ja ollut muutaman vuoden töissä ennen lapsen syntymää.
Elää mukavasti pääomatuloilla (omistaa osan eräästä yritysketjusta) ja harrastaa paljon, musiikkia, teatteria, käsitöitä, maalausta jne.
Ja suoraan sanoen, ajoittain olen hänelle kade, kun oma työni on lähinnä paperin pyörittämistä ja muiden ohjausta ja ajoittain koen, oman elämäni jäävän elämättä ja kokematta ja ajointain niin väsynyt.
Naapurin rouva taas oikea ilopilleri ja hyvin sydämellinen ja energinen. Ja näyttää olevan onnellinen.
Tässähän toisaalta on raha-asiat kunnossa. Rouvalla on omaa omaisuutta jonka tuotoilla elelee. Voi hyvässä lykyssä olla varakkaampi kuin puolisonsa. Ei ole taloudellista huolta tai pelkoa, että mitäs jos ukko lähtee ja menee elättäjä.
Kyllä mä voisin olla kotirouva, jos olisi tarpeeksi rahaa ja nimenomaan omaa sellaista käytettäväksi. Kuitenkin pelko siitä, että mitäs jos mies lähtee tai vaikka kuolee, on aivan liian suuri.
Kyllähän sitä itsekin harrastaisi ja nauttisi kaikenlaisesta. Varsinkin, kun lapsi on jo kohta yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit kun mies lähtee houkutusten perään, niin onpa kivaa vaimon huomata, ettei töitä saa ja eläkekertymä on naurettava. Kyllä kannatti.
Mutta toista se on ihmisellä joka puurtaa burn outin partaalla 30 vuotta duunissa jota vihaa, eikä ikinä ehdi nähdä lapsiaan, kun se eläke on sitten muutaman satasen isompi, kyllä kannatti! Toki sopii toivoa ettei kuole ennen sitä.
Ei se ole ihan muutama satanen. Jos tulot on oikein pienet, eläkekin on pieni ja sitten voi saada erilaisia tukia. Mieluummin kuitenkin eläke olisi suoraan sellainen, että sillä voi elää.
Pöyr pöyr, ketä kiinnostaa? Hienoa että edes joku uskaltaa ja haluaa "tehdä" lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea perhe, olen kateellinen. Miksi hyvät miehet ovat niin harvinaisia?
Taitaa olla se perinteinen avioero tiedossa, kun mies saa nyt nostetta uralleen. Niin käy aina, vaikutti liitto kuinka onnlliselta tahansa.
Konsta on ollut julkisuudessa lapsesta asti, joten tuskin se nyt enää nousee hattuun.
Minun ikäluokassani on naisia, jotka jäi vain kotiin odottamaan lapsia. Jopa akateemisia. Olen kohta 60. Aika hämmentävää että yhä vielä löytyy samanlaisia, muita kuin jotain uskovaisia. Tai mistäs minä tiedä, onko nämäkin uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset
2007 s. Poika on sosiaalinen huolehtija. Intohimot: jalkapallo, piano ja näytteleminen.
2010 s. Poika on tekevä visualisti. Intohimot: trampoliini, rakentelu ja raha.
2012 s. Poika on huoleton liikkuja. Intohimot: koripallo, rummut ja eläimet.
2014 s. Poika on pohtiva nautiskelija. Intohimot: pikkuautot, legot ja jalkapallo.
2018 s. Tyttö on iloinen ikiliikkuja. Intohimot: eläimet, vauvat ja musiikki.
Lapsia tehty monta vain sen takia, että tulisi se ”prinsessakin”? 😕
En ymmärrä tätä, surettaa ja vähän suututtaakin tuollainen. Ei kerro hyvää ihmisestä.
Mua kiinnostaa minä surettaa ja suututtaa? Se että lapsirakkaat haluavat lapsia ja hoitavat ne hyvin? Tosi surkeaa joo on, ihan kamalaa.
Se, että on pakkomielteenä saada tietynsukupuolinen lapsi. Venytään ja tehdään enemmän lapsia sen vuoksi mitä on alunperin suunniteltu. Pakkohan siinä on larpata lapsirakasta, kukapa kehtaisi myöntää, että tehtiin tässä 6-10 lasta vain siksi, että saataisi viimein se tyttökin.
Kukaan ei pysty sanomaan tuntemattomien lapsirakkaudesta yhtään mitään. Monen, tai jopa yhden pelkän pojan/tytön äiti voi olla vaikka äärimmäisen masentunut siksi, ettei ole vielä saanut sitä yhtä haluamaansa. On vain tabu puhua asiasta.
Eihän tuollainen tervettä ole, muttei mitenkään harvinaistakaan.
Tätä näkee paljon nykypäivänä, ei osata olla kiitollisia lapsesta ellei se ole juuri se toivotunlainen. Monilla ihme pakkomielle tiettyyn sukupuoleen yms.
Tai no, toivottiinhan vielä 50v sittenkin avoimesti poikia, ettei ehkä uusi juttu sentään tämä sukupuolipakkomielteisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset
2007 s. Poika on sosiaalinen huolehtija. Intohimot: jalkapallo, piano ja näytteleminen.
2014 s. Poika on pohtiva nautiskelija. Intohimot: pikkuautot, legot ja jalkapallo.
En ymmärrä tätä, surettaa ja vähän suututtaakin tuollainen. Ei kerro hyvää ihmisestä.
Mua kiinnostaa minä surettaa ja suututtaa? Se että lapsirakkaat haluavat lapsia ja hoitavat ne hyvin? Tosi surkeaa joo on, ihan kamalaa.
Se, että on pakkomielteenä saada tietynsukupuolinen lapsi. Venytään ja tehdään enemmän lapsia sen vuoksi mitä on alunperin suunniteltu. Pakkohan siinä on larpata lapsirakasta, kukapa kehtaisi myöntää, että tehtiin tässä 6-10 lasta vain siksi, että saataisi viimein se tyttökin.
Kukaan ei pysty sanomaan tuntemattomien lapsirakkaudesta yhtään mitään. Monen, tai jopa yhden pelkän pojan/tytön äiti voi olla vaikka äärimmäisen masentunut siksi, ettei ole vielä saanut sitä yhtä haluamaansa. On vain tabu puhua asiasta.
Eihän tuollainen tervettä ole, muttei mitenkään harvinaistakaan.Mistä helvetistä tiedät onko noi yrittäneet tyttöä ka ”tehneet liikaa lapsia”. Mikä sinä olet sanomaan mikä on liikaa?
Hän on avoimesti blogissaan kertonut että yrittivät niin pitkään että saivat tytön.
Mitä ihmettelemistä tuossa on, kun heillä on viisi lasta! Minusta on järkevää hoitaa pienet lapset itse kotona, kuin laittaa sairastamaan päiväkotiin. Se tulee jopa yhteiskunnalle paljon edullisemmaksi. Sitä paitsi 2-vuotias on vielä tosi pieni. Suomalainen yhteiskunta on siinä mielessä kieroon kasvanut, että oletus on, että ammattilaiset hoitaisivat lapsen isossa lapsiryhmässä jotenkin paremmin kuin oma äiti. Kun äiti on hyvinvoiva, niin väitän, että hän hoitaa lapsensa paremmin kuin yksikään vieras hoitaja. Itse olen akateemisesti koulutettu ja hoitanut 6 vuotta lapsiani kotona. Minulle tämä on ollut ihanaa aikaa. Olen voinut opiskella samalla ja lapset ovat saaneet viettää rauhallista lapsuutta.
Aami kirjoittaa erittäin hyviä ja hyvin perusteltuja tekstejä blogiinsa, niitä on ilo lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettelemistä tuossa on, kun heillä on viisi lasta! Minusta on järkevää hoitaa pienet lapset itse kotona, kuin laittaa sairastamaan päiväkotiin. Se tulee jopa yhteiskunnalle paljon edullisemmaksi. Sitä paitsi 2-vuotias on vielä tosi pieni. Suomalainen yhteiskunta on siinä mielessä kieroon kasvanut, että oletus on, että ammattilaiset hoitaisivat lapsen isossa lapsiryhmässä jotenkin paremmin kuin oma äiti. Kun äiti on hyvinvoiva, niin väitän, että hän hoitaa lapsensa paremmin kuin yksikään vieras hoitaja. Itse olen akateemisesti koulutettu ja hoitanut 6 vuotta lapsiani kotona. Minulle tämä on ollut ihanaa aikaa. Olen voinut opiskella samalla ja lapset ovat saaneet viettää rauhallista lapsuutta.
Se että ollaan oltu kotiäitinä ennen kuin oli sitä ekaakaan lasta!
Siinähän on ihan rauhassa. Eläkekertymä on varmaan huikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset
Eihän tuollainen tervettä ole, muttei mitenkään harvinaistakaan.Mistä helvetistä tiedät onko noi yrittäneet tyttöä ka ”tehneet liikaa lapsia”. Mikä sinä olet sanomaan mikä on liikaa?
Hän on avoimesti blogissaan kertonut että yrittivät niin pitkään että saivat tytön.
Avoimesti henkisesti epäterve? Ok.
Mä oon lapseton sinkku kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se lapsi oli mahassa sen yhden vuoden! Ei se tyhjästä ilmestynyt 12 vuotta sitten.
Mutta normaalisti se ei estä työntekoa.
Mitä se sinulle kuuluu onko ollut työssä vai ei? Oletko työssäkäymispoliisi?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lapseton sinkku kotiäiti.
Tässä on yritystä! 5/5 ;)
Ei se liikaa ole, mutta on jotenkin väärin tehdä lapsia joku tietty sukupuoli mielessä.
Moni noista vielä lopettaa lastenteon siihen, kun se toivottu viimein syntyy. Vahvistaa kuvitelmaa entisestään.
Todennäköisesti siitä kyse, kun noin paljon lapsia eivätkä ole edes uskovaisia.