Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konsta Hietasen vaimo ollut kotiäitinä 13 vuotta

Vierailija
19.10.2020 |

vaikka vanhin lapsi on 12?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, meidänkin perheessä lopetettiin lastenhankinta, kun saatiin kumpaakin sukupuolta. Oltais lopetettu muutenkin. Lapsia yhteensä kaksi. Ollaan me silti hirveitä narsisteja.

Oletko oikeasti noin tyhmä? Ehkä tuossa ei tarkoitettu sinua, kun puhuttiin sukupuolipakkomielteestä? Vai olisitko jatkanut lisääntymistä kauankin, mikäli toinen olisi ollut väärää sukupuolta? Silloin saatat jonkinsortin epäkypsä ollakin.

Vierailija
162/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain perheissä on paljon lapsia, vaikka on molempia sukupuolia useampia kappaleita. Itse asiassa enemmistö suurperheistä on sellaisia. Jos olisi vaan toista sukupuolta tai nuorin on eri sukupuolta kuin muut, pidettäisiin ilmeisesti pakkomielteisinä. Kummallista tämä palstalogiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on ollut 5 v kotona ja on heti työllistynyt, ei tarkoita se toimii nyt. Ellei ole opiskellut lähihoitajaksi tai vst.

Etenkin, jos olet opiskellut yliopistossa, jonka jälkeen ei työkokemusta ja kuvittelet nyt pääset töihin, tervetuloa tähän päivään.

Mm moni koulutus vanhentuu vuosien aikana.

Jos äiti ei ole mitenkään lahjakas ollut koulussa, on kotiäitiys hyvä ratkaisu.

Tehtaita Suomessa laitetaan alas. 35 v nainen työmarkkinoilla ilman työkokemusta ei ole mikään saavutus.

Vierailija
164/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain perheissä on paljon lapsia, vaikka on molempia sukupuolia useampia kappaleita. Itse asiassa enemmistö suurperheistä on sellaisia. Jos olisi vaan toista sukupuolta tai nuorin on eri sukupuolta kuin muut, pidettäisiin ilmeisesti pakkomielteisinä. Kummallista tämä palstalogiikka.

Ei ole ilmeisesti tuttu ilmiö sinulle?

Googlaa vaikka gender disappointment, niin ehket enää sen jälkeen ihmettele, miksi joitain pidetään pakkomielteisinä.

Tämä rouva on sitäpaitsi itse kertonut blogissaan, että halusi (joutui) tehdä lapsia paljon saadakseen välttämättä sen tytön.

Vierailija
165/165 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa tän liiton kestävän. Eiköhän siellä eletä Konstan vahvassa alistuksessa. Kunhan Konsta saa nyt toteuttaa itseään. Vaimo hoitakoon mukulat kotona.

Ei taida olla sinun uskon asia, sillä suhde on kestänyt jo yli puolet Konstan (37v) elämästä, suhdehan alkanut jo teininä.

Ja miten Konsta nyt toteuttaa itseään? Eikös hän ole toteuttanut itseään aina, kun oli ammattipelaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän