Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joissa naisena pääsee helpommalla

Vierailija
20.01.2014 |

-ei maanpuolustusvelvollisuutta, ei armeijaa

-Monissa maissa(Suomessa ei niinkään) naisella ei ole samanlaisia

urapaineita, vaan on ihan hyväksyttävää jäädä kotirouvaksi/kotiäidiksi

-lesboihin suhtaudutaan minusta vähemmän agressiivisesti kuin homoihin

-painavien tavaroiden kantaminen, aina joku tarjoutuu kantamaan puolesta

-naisella on tyylillisesti minusta nykypäivänä paljon helpompaa. On paljon hyväksytympää olla vähän poikamaisempi tyttö kuin tyttömäinen poika. Nainen saa vapaammin harrastaa "miesten" harrastuksia, hakeutua "miesten" ammatteihin jne, tyttölapsi voi leikkiä poikien leluilla... toki aina joku löytyy joka asiasta huomauttaa mutta suhtautuminen on paljon neutraalimpaa kuin poikiin/miehiin jotka tekevät "feminiinisiä" juttuja

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Seksin saanti

- Parisuhteeseen pääsy

-Työpaikan saanti

Vierailija
2/59 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi meikata jos on ruma, tai punoittava naama tms. Mies ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija pitää muuttaa palkka-armeijaksi. Tulee halvemmaksikin.

Kotiäitiys ei ole hyväksyttävää Suomessa, saatikka kotirouvuus. En tiedä yhtään kotirouvaa, sen sijaan Keski-Euroopassa kotirouvuus on varsin yleistä.

Aggressiivinen käyttäytyminen seksuaalivähemmistöjä kohtaan on yleensä miesten tekemää, joten miehet osannevat itse korjata tämän asian.

Miehet auttavat käsittääkseni mielellään myös kavereitaan. Remonttiapua tarjotaan aina miehille, mutta yritäpä saada vaikkapa lastenhoitoapua naiselle, niin ei löydy.

Lasten luokittelusta olen samaa mieltä.

Vierailija
4/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:23"]

Voi vittu, mammat. Onko luetunymmärtämisessä häikkää? Tässä _EI_ kysytty asioita, jotka ovat naisille vaikeampia, _EIKÄ_ myöskään vastavetoja mahdollisille miehille vaikeammille asioille, esim. miehen erektio vs. naisten menkat. Naisilla on paljon vaikeita asioita, kyllä, mutta niitä ei nyt kysytty.

Jos teille on niin vaikea ymmärtää, että jotkut asiat ovat naisille helpompia (vaikka vastavuoroisesti myös monet asiat ovat vaikeampia) kuin miehille, niin älkää avatko tätä keskustelua ja tulko provosoitumaan ja kirjoittamaan typeriä kommenttejanne!!

Vastaan kommentoinnin inspiroimana yhden asian: naisten on helpompi kehittää ongelma asiasta kuin asiasta.

Kyllä, yleistin.

T. N 19

[/quote]

Olet ihana, raikas tuulahdus ummehtuneiden ja kyynistyneiden AV-mammojen keskellä! :)

Vierailija
5/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta halustani lapseton nainen. Jos ehkäisy pettäisi saan itse päättää abortista. Voin valita varmempiakin ehkäisymenetelmiä kuin kondomi, sterilisaatiohan on molemmille sukupuolille mahdollinen vasta 30-vuotiaana.

Vierailija
6/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalisuus ja muutenkin erilaiset seksuaaliset kokeilut ovat naisille paljon sallitumpia. Mies on homo, jos hän vähänkin myöntää pitävänsä toista miestä viehättävänä. Naiselle taas on monenlaiset kokeilut paljon sallitumpia ilman, että saisi lesbon leimaa.

Vierailija
7/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden näyttäminen on naisille sallitumpaa.

Pukeutuminen on vapaampaa; voi pukeutua miestenkin vaatteisiin, jos haluaa. Naisten vaatteisiin pukeutuvaa miestä katsottaisiin ihan eri tavalla kieroon.

Itsensä hemmottelu kaikenlaisilla hoidoilla on sallitumpaa. Miehiä oikeasti yhä edelleen voidaan katsoa kieroon, jos käyttää mitään perus ihorasvaa kummempaa. Ei ainakaan saa mitää silmänympärysvoiteita laitella.

Naiset saattavat tänä tasa-arvon päivänäkin saada herrasmieheltä hyvää kohtelua; ovien avaus, takin auttaminen päälle/pois, takin saaminen mieheltä kylmänä päivänä jne.

Naisilta ei odoteta fyysistä uhrautumista miehen puolesta. Miehen sen sijaan odotetaan suojelevan fyysisesti naista, muuten saa pelkurin maineen. Moni mies on näin toimiessaan loukkaantunut tai jopa kuollut.

Nainen saa paljon helpommin halutessaan seksiseuraa.

Armeijaa/siviilipalvelusta ei tarvitse suorittaa, mutta saa halutessaan.

Syrjäytyneitä naisia ollaan pääsääntöisesti enemmän valmiita auttamaan kuin vastaavia miehiä.

Naisen väkivaltaa miestä kohtaan ei pidetä niin pahana kuin toisinpäin.

Nainen voi tulle pelastetuksi "naiset ja lapset ensin"-periaatteella onnettomuustilanteessa.

Naisen on helpompi halutessaan saada erossa lapset itselleen, mies näkee vain viikonloppuisin.

Naisen on miestä helpompi jäädä halutessaan kotiin lasta hoitamaan.

Naisille on suurempi ja parempi kokoelma erilaisia vaatteita kaupoissa ja niistä löytää yleensä paljon parempia alennuksia kuin miesten puolella.

Naiset ovat sosiaalisesti lahjakkaampia kuin miehet ja voivat käyttää usein halutessaan miehiä hyväkseen sen avulla.

Nainen voi käyttää "olen herkkä/heikko" -korttia miestä helpommin hyväkseen välttääkseen joko raskaita töitä tai nuhteluita huonosta käytöksestään.

Vierailija
8/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asevelvollisuus on ainoa. Ja mieluummin senkin ottaisin kuin menkat ja synnyttämiset hormonihurmeineen... varsinkin kun vastapainoksi saisi ihan toisenlaisen uskottavuuden työelämässä, eikä tarvitsisi pitää pitkiä hiuksia, meikata, laittaa kynsiä, käyttää paskoja korkokenkiä ja muita epämukavia vaatteita, joissa jäätyy pakkasella...

Vierailija
9/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden ja hellyyden saaminen ja omien lasten saaminen itsestäänselvyys, ellei ole sairas. Miehellä työn takana ja vain osa saa omia lapsia.

-Mies 28v-

Vierailija
10/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoiva tasa-arvo! Silleen "kivasti" tilanteen mukaan.

Vierailija
11/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 19:41"]

Asevelvollisuus on ainoa. Ja mieluummin senkin ottaisin kuin menkat ja synnyttämiset hormonihurmeineen... varsinkin kun vastapainoksi saisi ihan toisenlaisen uskottavuuden työelämässä, eikä tarvitsisi pitää pitkiä hiuksia, meikata, laittaa kynsiä, käyttää paskoja korkokenkiä ja muita epämukavia vaatteita, joissa jäätyy pakkasella...

[/quote]

Minä en ymmärrä tuollaista valitusta.

Synnyttäminen, pitkät hiukset, kynsien laitto, korkokenkien käyttäminen ja epämukavat vaatteet ovat sinun oma valintasi. Kukaan ei sinua niihin pakota. Et voi syyttää niistä ketään muuta kuin itseäsi.

Minäkin olen nainen, mutta luettelemistasi asioista minulla on vain pitkät hiukset, koska pidän niistä. Jos en pitäisi, leikkaisin lyhyet hiukset. Kuukautisistakaan ei ole koskaan ollut minulle mitään haittaa.

Vierailija
12/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en keksi kuin armeijan, se on hyvä kun ei ole pakko käydä. Muussa elämässä onkin sitten kaikki helpompaa miehenä. Minä esimerkiksi olisin varmasti töissä jos olisin mies, ja lapsia toivoisin vaikka kuinka monta, ei tarvisi niitä mahassaan kasvattaa, henkensä kaupalla ja kivulla synnyttää, ei tarvis niitä hoitaa kuin satunnaisesti hetken kerrallaan, olishan se mukavaa olla isä, käydä vaan töissä ja harrastuksissa kaikessa rauhassa, kotiin olisi ilmestynyt ruokaa, ja kaappiin puhtaita pyykkejä, kuin taikaiskusta :) Eikä tarvisi kenenkään muun ihmisen asioista huolehtia tai muistaa menemisiä, ei ostella synttäri- tai joululahjoja, ei tarvis muistaa joulukortteja lähettää, ei tarvis stressata jos joku ilmoittaa tulevansa kylään, vaikka koti olisi paskainen eikä olisi tarjottavaa, voisi vaan vähän virnistää ja kohauttaa olkapäitä, ja vieraat olisivat lähinnä myötätuntoisia.

Vierailija
13/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen alkoholismi ja/tai väkivaltaisuus on tabu. Sitä piilotellaan ja vähätellään.

Vierailija
14/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 19:45"]

Rakkauden ja hellyyden saaminen ja omien lasten saaminen itsestäänselvyys, ellei ole sairas. Miehellä työn takana ja vain osa saa omia lapsia.

-Mies 28v-

[/quote]

Minäkin tiedän monta hyvää naista ilman seksiä ja rakkautta, miten sen selität? Varsinkin parisuhteessa on vaikea saada seksiä, mies kun ei ala seksiä harrastamaan jos ei sitä halua, kun ei seiso niin ei harrasteta seksiäkään, toisinpäinhän se on todella helppoa. Mies voi saada vaikka sääliseksiä mutta nainen ei. Miksi mies ei voisi saada omia lapsia siinä kuin naisetkin? Helpompaa se miehelle on, voi tehdä lapsia vaikka monta vuodessa.

Vierailija
15/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:10"]

Ai, mä olen nähnyt naisen niin kiimaisena että oli märkä läntti niin housuissa kun tuolissakin. Eikä mitään kusta siis. Miehen erektiota en ole edes nähnyt missään arkitilanteessa.

[/quote]

Kyllä se on tiedossa, että tällä palstalla kaikki asiat väännetään naisten eduksi, mutta tämä oli jo liikaa :) Miesten erektio ei näy ulospäin toisin kuin naisten kostuminen? Ou pliis...

[/quote]

jep ;P

Vierailija
16/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:40"]

Naiselle on helpompaa saada lapset itselleen avioerossa.

[/quote]

Käräjiä ja huoltajuuskiistoja jonkin verran seuranneena tämä täytyy valitettavasti allekirjoittaa. Vähän kuin kirjoittamaton laki että lähtökohtaisesti lapset äidille, ja isälle joka toinen viikonloppu ja jouluisin. Usein tätä myötäilevät myös sosiaaliviranomaiset. Mitä pienempi lapsi, sitä kovempi etulyöntiasema äidillä valitettavasti on huoltajuusriidoissa.

Vierailija
17/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ymmärtää miehenä näitä naisia, jotka tulevat tänne kertomaan "en kyllä keksi yhtään mitään etua naisena olemisesta, mutta miehillä on pitkä lista"

Jonkinlainen sokeus täytyy olla kyseessä, kun kaikki on niin paljon vihreämpää aidan toisella puolella. En usko, että kyseiset henkilöt olisivat yhtään onnellisempia miehinä. Luultavasti valittaisivat mitä kaikkea joutuu miehenä sietämään.

Vierailija
18/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:40"]

ei voi joutua kodittomaksi

[/quote]

Tottakai nainen voi joutua kodittomaksi. Miksi ei joutuisi?

Vierailija
19/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 20:14"]

En jaksa ymmärtää miehenä näitä naisia, jotka tulevat tänne kertomaan "en kyllä keksi yhtään mitään etua naisena olemisesta, mutta miehillä on pitkä lista"

Jonkinlainen sokeus täytyy olla kyseessä, kun kaikki on niin paljon vihreämpää aidan toisella puolella. En usko, että kyseiset henkilöt olisivat yhtään onnellisempia miehinä. Luultavasti valittaisivat mitä kaikkea joutuu miehenä sietämään.

[/quote]

En minä haluaisi olla mies, vaikka miehenä pääsisikin helpommalla. Luulen että riippuu paljon myös naisesta mitä etuja mahtaa naiseudesta olla, ei rumaa ja lihavaa naista auta kukaan, eikä tule seksiä helpolla ym.

Vierailija
20/59 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla pitempi elinikä ja miehiä vähemmän tapaturmia. Siis keskimäärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä