Tykkään alistua ja saada piiskaa mieheltäni (seksin aikana), vastailen kysymyksiin.
Kommentit (100)
Sen hetken kun leikit juniorin kanssa legoilla ja laitat ruoan niin ketju menee ihan pervoksi. 🤨 Kuvat oli ihan jees, filtteri aika tylsä. Vankityrmä on ympäristönä mulle liian kolkko. Tänneköhän Mr 48 tuo subinsa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutko myös häpäisemisestä? Minkälaisesta?
Kiihotun siitä häpeänsekaisesta nautinnosta kun olen mieheni edessä pylly paljaana ja avuttomana saamassa piiskaa / nussittavana. Kontallaan ollessa tuppaa näkymään kaikki, mikä lisää häpeän määrää. Mies vetää myös hiuksista taaksepäin tai jättää odottamaan jatkoa pylly pystyssä (samalla ihaillen aikaansaannoksiaan). Välineen hakeminen ja oman piiskatun perseen näkeminen peilistä on myös kuumottavalla tavalla nöyryyttävää.
Rankemmasta häpäisemisestä ja esim. lutkaksi sanomisesta en pidä.
Fantasian tasolla kiihottaisi, että mies vihjailisi piiskaamisesta muiden ihmisten läsnäollessa, mutta siihen tuskin koskaan päästään.
Vierailija kirjoitti:
Sen hetken kun leikit juniorin kanssa legoilla ja laitat ruoan niin ketju menee ihan pervoksi. 🤨 Kuvat oli ihan jees, filtteri aika tylsä. Vankityrmä on ympäristönä mulle liian kolkko. Tänneköhän Mr 48 tuo subinsa? 🤔
Voi hyvin olla että tuossa vasta harjoitellaan prosessi C-41:stä, siksi värivirhe sekä huntu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla että tuossa vasta harjoitellaan prosessi C-41:stä, siksi värivirhe sekä huntu.
Tarkemmin kun katsoo niin ainakin tuo viimeinen kuva on selvästi räpsäisty tietokoneen ruudulta. Vähän tasoa kiitos jos pitäisi kiihottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin kun katsoo niin ainakin tuo viimeinen kuva on selvästi räpsäisty tietokoneen ruudulta. Vähän tasoa kiitos jos pitäisi kiihottua.
Mä luulen että näiden ”nolo tyttö oudossa tilanteessa” kuvien lähettäjä on jo runkannut
näille kullli tanassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutko myös häpäisemisestä? Minkälaisesta?
Yes I Did!
And I do not feel that shame!
Minulla on ihan mahdottoman sirot sormet, vaikka olen mies.
Olen myös ihan mahdottoman kekseliäs ja innovatiivinen, vaikka itse sanonkin. Ehkä juuri siksi?
I am proud of that.
( I am that; the same telling you).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että näiden ”nolo tyttö oudossa tilanteessa” kuvien lähettäjä on jo runkannut
näille kullli tanassa.
Niin sirot sormet, että keksisi paljon hauskempaakin....onko raja olemassa? Voi, että minulle tulee paljon asioita, ja ideoita mieleen. Mikä on rajana? Että oli kulli tanassa. Nyt tulee, ja tuntui hyvältä, ei hävetä.
I am that same.
Haluaisitko kunnolla tulla; kuten sinun minusta pitääkin. Sinut laitetaan kiinni niin kuin on tarpeen. Kekseliäämmin, kuin arvasit?
Lopulta kysyn sinulta, jos haluan: Miten sanotaan?
Ja sinä vastaat, niin kuin vastaat. Jos. On aika.
What did you say?
Se tulee:
Olen luja rautaneito! Jaksan taistella loppuun asti!
Olen sinun rautaneitosi en luovuta koskaan!
Say: Olen luja rautaneito! Jaksan taistella loppuun asti!
Olen sinun rautaneitosi en luovuta koskaan!
"En koskaan".
Tein sen koska olen kiltti.
Olit niin kilttti.
Minulle.
Sanoin sinulle. Kiitos.
Miten sanotaan kun on hyvin??
Kiitos???
Kiitos kun opetit!!!!
Ap; ohjaa keskustelu raiteilleen!
No niin, lisää kysymyksiä kiitos. ☺️ Voi olla että ehdin vastata vasta huomenna. Jos joku pohtii onko piiskaa tulossa tänä iltana, niin on, kunhan mies saa juniorin nukkumaan. Mä oon laittanut jo välineet valmiiksi ja odottelen täällä pelkissä pikkareissa. 😇
Q1: Etkö katso A-Studiota?
Q2: Mitä puoluetta äänestäisit jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt?
Saitko piiskaa?
Itse fantasioin parista tukevasta lattiassa olevasta lenkistä, ja katossa voisi olla kanssa samoilla kohdin ainakin yksi. Voisivatko ne olla olohuoneessa?
Vai jokin toinen huone, josta saisi ehkä oven esimerkiksi lukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Mies piiskaa kädellä, nylonisella hihnalla, joskus vyöllä, keittiölastalla (oma suosikkini, mutta miehen mielestä korni), hiusharjalla tai vitsalla. En itke, ei satu niin paljon.
Itse en käytä mitään noista. Monille sopii myös keppi. Lopulta. Saattaa olla vähän yleismaailmallinenkin asia. Pikkusormen paksuinen, vähän ohuempikin sileä keppi.
Hameet alas, kiinni, ja sitten kepillä paljaalle pyllylle. Pakaroille, yläreisille. Keppi; stick; cane on ueimmiten ihan tavattoman hyvä. Sitä voi käyttää juuri sopivasti.
Ya need a hard one?
Vierailija kirjoitti:
Q1: Etkö katso A-Studiota?
Q2: Mitä puoluetta äänestäisit jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt?
Poliittisuuteni ei liity seksuaalisuuteeni, joten en vastaa tähän. A-Studiota en nykyisin katso.
Vierailija kirjoitti:
Saitko piiskaa?
Itse fantasioin parista tukevasta lattiassa olevasta lenkistä, ja katossa voisi olla kanssa samoilla kohdin ainakin yksi. Voisivatko ne olla olohuoneessa?
Vai jokin toinen huone, josta saisi ehkä oven esimerkiksi lukkoon?
No sain, kaksi kertaa. Mä lähetin miehelle muutaman tuhman viestin, jossa kerroin että sormetan itseäni. Kun hän tuli nukutushommista, jouduin pylly pystyssä hänen polvilleen ja sain muutaman kunnon aloitusläpsyn kämmenestä.
Tämän jälkeen sain määräyksen siirtyä sängylle kontalleen ja mies piiskasi ensin keittiölastalla, sitten viivottimella, sitten nylon-hihnalla ja lopuksi vielä (kun siinä jotain pelleilin), muutaman kerran vyöllään, josta tulikin pari selvempää jälkeä pakaroihin. Myös reidet ja pillukka saivat piiskaa, tosin vähän lempeämmin. Viivotin oli uusi hankinta, se tuntui lähinnä pillun kurituksessa, mutta oli ihan jees siihen tarkoitukseen.
Jossain välissä mies käski ottaa kalun suuhun, ja tietysti tottelin. Hän ei halunnut laueta vielä, joten nautintoni jatkui, kunnes takapuoleni ja pillukkani olivat saaneet oikein kunnollisen käsittelyn eri välineillä. Mies myös sormetti mua välillä, tosin ei niin paljon että olisin vielä lauennut.
Kun aloin olla nöyrää pikkuvaimoa (eli pyllyni ei kestänyt enempää piiskaa), kysyin miten herra haluaisi rouvaa tällä kertaa panna. Hän valitsi lempiasentonsa eli nussi mua takaapäin painellen samalla klitoristani.
Lauettuaan hän ojensi minulle pyyhkeen, johon valutin yhteiset nesteemme. Sen jälkeen kiehnäsin hän kyljessään sängyllä, kunnes hän käski mut hampaidenpesulle ja laittamaan yöpukua.
Juttelimme vielä kaikenlaista ja puhe kääntyi välineisiin, joita haluaisin kokeilla. Mies oli jokin aika sitten katsellut raippoja (myönnettäköön, että itsekin olin tutustunut niihin). Aloin kiihottua uudelleen ja sormetukseksi se meni. Pian mies alkoi läpsiä pillukkaani, ensin kevyesti, sitten vähän kovemmin. Pyysin häntä antamaan ihan koko käsittelyn eli piiskaamaan myös pyllyn uudestaan, minkä hän mielihyvin teki. Sormettaen ja piiskaten yhtä aikaa hän antoi mulle varsin mukavan orgasmin. Tämän jälkeen oli kiva mennä viileän peiton alle silittelemään arkoja kohtiani. Punoitus ja kuumotus oli ikävä kyllä aamulla jo hävinnyt, mutta pillussa tuntui vielä kiihottava aristus.
Sori tämä kliseisyys. Tykkäsin vaikka mies ei mitään erityisiä taikatemppuja tehnytkään, antoipahan pikkurouvalle taas kerran kunnon käsittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies piiskaa kädellä, nylonisella hihnalla, joskus vyöllä, keittiölastalla (oma suosikkini, mutta miehen mielestä korni), hiusharjalla tai vitsalla. En itke, ei satu niin paljon.
Itse en käytä mitään noista. Monille sopii myös keppi. Lopulta. Saattaa olla vähän yleismaailmallinenkin asia. Pikkusormen paksuinen, vähän ohuempikin sileä keppi.
Hameet alas, kiinni, ja sitten kepillä paljaalle pyllylle. Pakaroille, yläreisille. Keppi; stick; cane on ueimmiten ihan tavattoman hyvä. Sitä voi käyttää juuri sopivasti.
Ya need a hard one?
Fantasian tasolla kiinnostaa tuo keppi, esim koulutyttöleikissä, mutta käytännössä olisi liian ankara mun pyllylle. En siis erityisesti nauti kovasta kivusta. Enemmänkin siitä kihelmöivästä tunteesta, jonka vaikka muovilasta jättää pakaran pyöreimpään kohtaan tai häppäreihin. (Ap siis edelleen tässä.)
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän ratsupiiskasta.
Ratsupiiska on kieltämättä ulkonäöltään kiihottava. Saatko vai annatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ya need a hard one?
Fantasian tasolla kiinnostaa tuo keppi, esim koulutyttöleikissä, mutta käytännössä olisi liian ankara mun pyllylle. En siis erityisesti nauti kovasta kivusta. Enemmänkin siitä kihelmöivästä tunteesta, jonka vaikka muovilasta jättää pakaran pyöreimpään kohtaan tai häppäreihin. (Ap siis edelleen tässä.)
Kerro ap lisää!
Some one may help soon?