Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään alistua ja saada piiskaa mieheltäni (seksin aikana), vastailen kysymyksiin.

Vierailija
18.10.2020 |

Olkaapa hyvä. 😘

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän ratsupiiskasta.

Ratsupiiska on kieltämättä ulkonäöltään kiihottava. Saatko vai annatko?

Minustakin ratsupiiska olisi juuri sovelias. Ihan Versatile!

Mutta ainoa vika, että se on alun perin tarkoitettu hevosia varten.

Vierailija
82/100 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän ratsupiiskasta.

Saan piiskaa ratsupiiskalla ja sitten hyppään ratsaille ja ratsastan molemmat hurmioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän ratsupiiskasta.

Saan piiskaa ratsupiiskalla ja sitten hyppään ratsaille ja ratsastan molemmat hurmioon.

Ajattelen, että siinä olisi What Katie Did korsetti lämpimänä  ja tiukkana, mutta muuten olen pian ihan iholla. Haluan tulla hänen syliin. 

Vierailija
84/100 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan Piiskaa Mielelläni Haen piiskat valmiiksi annan riisua vastustelen muotollisesti vitsa tai vitsakimppu nautin selkäsaunoista minullon monta päivää hyväolo selkäsaunan jälkeen tarvitsen kerran kuukautessa.

Vierailija
85/100 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka piiskaaminen alkoi teillä? Kumpi teki aloitteen ja millainen oli ensimmäinen kerta?

Vierailija
86/100 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka piiskaaminen alkoi teillä? Kumpi teki aloitteen ja millainen oli ensimmäinen kerta?

Tämä kiinnostaisi minuakin. Onkohan ap vielä linjoilla?

Vierailija
87/100 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi minuakin. Onkohan ap vielä linjoilla?

Itse asiassa on. Minun aloitteestani alkoi, olen aina ollut siitä kiinnostunut. Siis hyvin nuoresta saakka. Aloin puhua siitä jo suhteen alussa ja mies ei oikein heti ymmärtänyt. Vaati pitkää kypsyttelyä, että hän itse oikeasti innostui. Arki tuo tietysti omat haasteensa tähän, koska en ole alistuva muuten kuin seksin aikana.

Ensimmäistä kertaa en valitettavasti muista, koska siitä on niin pitkä aika.

Vierailija
88/100 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi jotenkin erikoinen, vai miksi teit tämän avauksen?

Tällä palstalla on jatkuvasti subinaisten hössötystä siitä miten he haluavat alistua, he haluavat rajua seksiä ja he haluavat että sattuu jne.

BDSM on nykyään mainstreamia, kiitos 50 shades of greyn, hc-jynkyn ja median.

Niin. Onhan se noinkin.

Kiitos Koirat eivät käytä housuja -elokuvan, bdsm kuvataan siinä aidosti, jonain sellaisena joka ei tule koskaan olemaan salonkikelpoista tai valtavirtaa.

M48

En ole nähnyt, mutta trailerista päätellen ei sinnepäinkään. Vaan taas sensaatiohakuista pelleilyä, ihmisille jotka eivät ymmärrä mitään bdsm:stä.

Vierailija
89/100 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet kukaan koivun vitsoja piiskaamiseen?

Me olemme vaimon kanssa monet kerrat tehneet niillä hänelle etenkin. Piiskaus alkoi meillä kerran kauan sitten syysyönä kun eka kerran kysyin aloitellessamme seksiä, haluaisiko hän saada vitsaa, kiihottaisiko se, ei kovin lujasti mutta niin, että  kuitenkin tuntuu. Hän oli heti valmis siihen ja hain pihakoivusta  pienet vitsat. Hän oli  peppu pystyssä alasti odottamassa minua ja sitten se alkoi. Hän haluaa kontallaan sopivaa "virpomista" pepulle ja välillä ihan pimppiin asti ja kiihottuu siitä nopeasti. Sitten menen sisään ja hän laukeaa ääneen. Minäkin saan piiskaa joskus kun olen päällä ja nain häntä. Se on muuten tosi kiihottavaa työnnellä kun levittää jalkojaan ja vaimon antama piiska osuu kiveksiin asti...Meillä on pieni nahkapiiska nykyään, mutta kesällä vitsoja joskus. Saunassa kun ottaa vihdasta oksia ja lehdet pois saa hyviä..Siellä voi aloitellakin...Kokeilkaapa...

Vierailija
90/100 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silmiäsi sidottu, kuuloasi estetty tai muuten aistejasi rajoitettu?

Vierailija
91/100 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko silmiäsi sidottu, kuuloasi estetty tai muuten aistejasi rajoitettu?

Silmiä on sidottu, mutta en itse siitä kovin paljon tykkää, koska olen hyvin visuaalinen. Kerran mies sitoi silmät ja piiskasi eri välineillä, piti sitten arvata mikä oli kyseessä. Kuulon rajoitusta ei ole kokeiltu. Suukapula löytyy myös. :)

Vierailija
92/100 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet kukaan koivun vitsoja piiskaamiseen?

Me olemme vaimon kanssa monet kerrat tehneet niillä hänelle etenkin. Piiskaus alkoi meillä kerran kauan sitten syysyönä kun eka kerran kysyin aloitellessamme seksiä, haluaisiko hän saada vitsaa, kiihottaisiko se, ei kovin lujasti mutta niin, että  kuitenkin tuntuu. Hän oli heti valmis siihen ja hain pihakoivusta  pienet vitsat. Hän oli  peppu pystyssä alasti odottamassa minua ja sitten se alkoi. Hän haluaa kontallaan sopivaa "virpomista" pepulle ja välillä ihan pimppiin asti ja kiihottuu siitä nopeasti. Sitten menen sisään ja hän laukeaa ääneen. Minäkin saan piiskaa joskus kun olen päällä ja nain häntä. Se on muuten tosi kiihottavaa työnnellä kun levittää jalkojaan ja vaimon antama piiska osuu kiveksiin asti...Meillä on pieni nahkapiiska nykyään, mutta kesällä vitsoja joskus. Saunassa kun ottaa vihdasta oksia ja lehdet pois saa hyviä..Siellä voi aloitellakin...Kokeilkaapa...

Vitsaa on kokeiltu. :)

Vierailija
93/100 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa ap! Millaisilla nipistimillä sinua on koulutettu, ja mistä kohtaa?

Vierailija
94/100 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten leikkinne on kehittynyt kahden vuoden aikana? Äänteletkö piiskauksen aikana ja miten seksi ylipäätään onnistuu lapsiperheessä?

Vierailija
95/100 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko pim*ille piiskaaminen? Koetko sen erityisen nöyryyttävänä/halventavana?

Vierailija
96/100 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa ap! Millaisilla nipistimillä sinua on koulutettu, ja mistä kohtaa?

Hyvää iltaa. :) Edullisuus edellä, eli pyykkipoikia nänneihin, häpyhuuliin, kerran klitoriksen, huuliin, kieleen ja korviin. Yleensä vain pari kerrallaan, ettei ole liian julmaa. :D

Vierailija
97/100 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten leikkinne on kehittynyt kahden vuoden aikana? Äänteletkö piiskauksen aikana ja miten seksi ylipäätään onnistuu lapsiperheessä?

Jestas, joko siitä on kaksi vuotta? :D

On kokeiltu anaaliyhdyntää, pakotettuja orgasmeja, sitomista monipuolisesti. Mies oppinut enemmän, miten mut saa alistumaan (ei pidä provosoitua, vaan hommassa pitää olla tietty viileys). Lapsiperhearki aiheuttaa toki haasteita, vaikka lapsi on edelleenkin vielä aika pieni. Jos lapsi on paikalla (nukkumassa), piiskaamista täytyy rajoittaa sen verran, että ei herää. Pystyn pysymään aika hyvin hiljaa, puren vaikka tyynyä. Lapsen ollessa poissa vingun ja voihkin ja pyytelen armoa. Niin kovaa ei piiskata että huutaisi suoraa huutoa.

Vierailija
98/100 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko pim*ille piiskaaminen? Koetko sen erityisen nöyryyttävänä/halventavana?

Kyllä ja kyllä. Ei ole koskaan piiskattu pimpille (liian) kovaa. Sopivalla voimalla se on ihan kiihottavaa. Tosin yleensä vähän pelottaa, kun pitää laittaa jalat auki ja tietää, että kohta tulee iskuja suojattomaan pilluun.

Vierailija
99/100 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. Ja sekin, että..

Että, oletko SINÄ, aina se 'kiva'tyttö.. ,ensi-TREFFEILLÄ, joka kuulisti vain sanoo: " I'm gonna start telling men "I KNOW a PLACE" and then drop them off at a Therapist. ' :) - hmm.. en tiedä, mut VOISIN hyvin Sinusta senkin kuvitella.. Tiäks?

Vierailija
100/100 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. Ja sekin, että..

Että, oletko SINÄ, aina se 'kiva'tyttö.. ,ensi-TREFFEILLÄ, joka kuulisti vain sanoo: " I'm gonna start telling men "I KNOW a PLACE" and then drop them off at a Therapist. ' :) - hmm.. en tiedä, mut VOISIN hyvin Sinusta senkin kuvitella.. Tiäks?

Enpä osaa sanoa, kun en ole juuri treffeillä käynyt, mutta JOS suosittelen jollekin terapiaa (olen itse käynyt aikanaan useamman vuoden), niin teen sen harkitusti ja ystävällisesti, en loukatakseni. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan