Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään alistua ja saada piiskaa mieheltäni (seksin aikana), vastailen kysymyksiin.

Vierailija
18.10.2020 |

Olkaapa hyvä. 😘

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seksileluja käytätte? Työntääkö miehesi pimppiisi sauvoja , pulloa , elintarvikkeita, yms?

Vierailija
42/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi jotenkin erikoinen, vai miksi teit tämän avauksen?

Tällä palstalla on jatkuvasti subinaisten hössötystä siitä miten he haluavat alistua, he haluavat rajua seksiä ja he haluavat että sattuu jne.

BDSM on nykyään mainstreamia, kiitos 50 shades of greyn, hc-jynkyn ja median.

Niin. Onhan se noinkin.

Kiitos Koirat eivät käytä housuja -elokuvan, bdsm kuvataan siinä aidosti, jonain sellaisena joka ei tule koskaan olemaan salonkikelpoista tai valtavirtaa.

M48

En ymmärrä, miksi Koirat eivät käytä housuja -elokuvan bdsm olisi jotenkin "aidompaa" kuin vaikka se, mitä itse harrastan. Ei ole yhtä oikeaa tapaa alistua tai alistaa. Siitä olen samaa mieltä, että ihan mainstremia bdsm-skenestä tuskin koskaan tulee, sillä ei se oikeasti kaikkia nappaa.

Itse olen ollut koko ikäni kiinnostunut piiskaamisesta ja alistumisesta, eikä minua ole haitannut, että aihe on tullut mediassa enemmän esille fifty shadesin myötä.

Elokuva jota Ira on konsultoinut ja jolla on skenen laaja hyväksyntä voitanee pitää ”aitona” kuvauksena. 50 shades ei täytä em. kriteereijä; sitä tässä vaan.

Onhan toki hyvä että kotimainen elokuva pystyy siihen mihin useimmat muut eivät - tästä oaoituksena sen saamat kansainväliset palkinnot. Valkepään elokuva on siis myös cinematografinen taidon näyte.

M48, osaaja

Niin tähän vielä - en mä nyt oo väittänyt että Koirat ei olisi kuvauksena aito. Toisaalta en edelleenkään näe, miksi se sulkisi pois esim. Fifty shadesin osana bdsm-kulttuuria. Toki Fiftyssä on omat ongelmansa, mutta mulle henkilökohtaisesti se edustaa runkkumateriaalia - toisin kuin Koirat - sori vaan puritaanit.

Jos olet niin älykkö kuin annat ymmärtää, olet ehkä tutustunut Deweyn kirjoituksiin taiteesta subjektiivisena kokemuksena. Deweyn mukaan taide ei ole "sijaitse" taide-esineessä eikä taiteessa ole sen kummempaa transsendenttistä ulottuvuutta - taide syntyy katsojan kokemuksessa. Samalla tavalla voi ajatella että seksi tai erotiikka tai bdsm ei "sijaitse" Koirat-elokuvassa tai jossain kinky-yhteisön tapaamisessa, tai edes niiden pvc-pukujen päälle pukemisessa. Vaan ainoastaan subjektin kokemuksessa. Siksi bdsm sijaitsee mulle tasan ja tarkkaan siinä hetkessä, kun mä kiihotun vaikka tietystä Fifty shadesin kohdasta tai siitä mitä mun mies mulle makkarissa tekee.

Fifty shadessa voi kai ajatella olevan ongelmia siinä, miten se henkilönsä kuvaa. Toisaalta taas ongelmallista on myös se, jos bdsm-identiteettejä ruvetaan arvottamaan. Onneksi tuolla bdsm-baarissa (nettiyhteisö) näkyy hyvin alan kirjoa, mut välillä tulee itsellekin tunne että oonko "riittävän" kinky puhumaan itsestäni bdsm-ihmisenä.

Hienosti vahvistat tässä älykköpiirin leiman.

M48

No en mä nyt viitsi ruveta esittämään, ettei mulla ole koulutusta, kun kerran olen siihen valtaosan elämästäni käyttänyt. :)

Täydellisen stereotyyppistä :-D

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut piiskattuna ja alistettuna kaikissa suhteissasi vai ainoastaan nykyisen miehesi kanssa?

Vierailija
44/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on jatkuvasti subinaisten hössötystä siitä miten he haluavat alistua, he haluavat rajua seksiä ja he haluavat että sattuu jne.

Niin. Onhan se noinkin.

Kiitos Koirat eivät käytä housuja -elokuvan, bdsm kuvataan siinä aidosti, jonain sellaisena joka ei tule koskaan olemaan salonkikelpoista tai valtavirtaa.

M48

En ymmärrä, miksi Koirat eivät käytä housuja -elokuvan bdsm olisi jotenkin "aidompaa" kuin vaikka se, mitä itse harrastan. Ei ole yhtä oikeaa tapaa alistua tai alistaa. Siitä olen samaa mieltä, että ihan mainstremia bdsm-skenestä tuskin koskaan tulee, sillä ei se oikeasti kaikkia nappaa.

Itse olen ollut koko ikäni kiinnostunut piiskaamisesta ja alistumisesta, eikä minua ole haitannut, että aihe on tullut mediassa enemmän esille fifty shadesin myötä.

Elokuva jota Ira on konsultoinut ja jolla on skenen laaja hyväksyntä voitanee pitää ”aitona” kuvauksena. 50 shades ei täytä em. kriteereijä; sitä tässä vaan.

Onhan toki hyvä että kotimainen elokuva pystyy siihen mihin useimmat muut eivät - tästä oaoituksena sen saamat kansainväliset palkinnot. Valkepään elokuva on siis myös cinematografinen taidon näyte.

M48, osaaja

Niin tähän vielä - en mä nyt oo väittänyt että Koirat ei olisi kuvauksena aito. Toisaalta en edelleenkään näe, miksi se sulkisi pois esim. Fifty shadesin osana bdsm-kulttuuria. Toki Fiftyssä on omat ongelmansa, mutta mulle henkilökohtaisesti se edustaa runkkumateriaalia - toisin kuin Koirat - sori vaan puritaanit.

Jos olet niin älykkö kuin annat ymmärtää, olet ehkä tutustunut Deweyn kirjoituksiin taiteesta subjektiivisena kokemuksena. Deweyn mukaan taide ei ole "sijaitse" taide-esineessä eikä taiteessa ole sen kummempaa transsendenttistä ulottuvuutta - taide syntyy katsojan kokemuksessa. Samalla tavalla voi ajatella että seksi tai erotiikka tai bdsm ei "sijaitse" Koirat-elokuvassa tai jossain kinky-yhteisön tapaamisessa, tai edes niiden pvc-pukujen päälle pukemisessa. Vaan ainoastaan subjektin kokemuksessa. Siksi bdsm sijaitsee mulle tasan ja tarkkaan siinä hetkessä, kun mä kiihotun vaikka tietystä Fifty shadesin kohdasta tai siitä mitä mun mies mulle makkarissa tekee.

Fifty shadessa voi kai ajatella olevan ongelmia siinä, miten se henkilönsä kuvaa. Toisaalta taas ongelmallista on myös se, jos bdsm-identiteettejä ruvetaan arvottamaan. Onneksi tuolla bdsm-baarissa (nettiyhteisö) näkyy hyvin alan kirjoa, mut välillä tulee itsellekin tunne että oonko "riittävän" kinky puhumaan itsestäni bdsm-ihmisenä.

Koirat eivät käytä on tarina surusta eikä se missään tapauksessa ole eroottinen elokuva. Sen premissiä eivät toki kaikki tavoita.

Se on viisas elokuva jonka tasoja voisi luonnehtia pidempäänkin jossain toisessa ketjussa.

M48

Samaa mieltä. Ymmärrän toki pointin - Koirat on "aito" bdsm-kuvaus ja Fifty shades on "feikki". Niinhän se tavallaan on. Mutta ei aivan, sillä Fifty on väistämättä osa bdsm-skeneä, vaikka onkin tehty valtavirran yleisölle. Ei se valtavirtaisuus sulje sitä bdsm-skenen ulkopuolelle. Kaikki vaan ei ole kaikille bdsm:n sisälläkään. Fiftyyn liittyvät ongelmat ovat pikemminkin identiteetin/minuuden representaation (ja sitä kautta paitsi yksilön, myös yhteisön) ongelmia. Ei ongelma ole se, että se ei toimisi jonkun bdsm-harrastajan kiihottajana.

Sääli sinänsä että Fifty on kirjana ja erityisesti elokuvana niin huono kuin se on, sillä potentiaalia olisi ollut vaikka mihin.

Vierailija
45/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onhan se noinkin.

M48

M48, osaaja

M48

No en mä nyt viitsi ruveta esittämään, ettei mulla ole koulutusta, kun kerran olen siihen valtaosan elämästäni käyttänyt. :)

M48

Häiritseekö se sua? 😁 Ehkä meillä sub-älykkötytöillä on paitsi kiinnostusta älyllisen pohdiskelun, myös tarve esittää itsemme älykköinä, jotta pääsemme leikittelemään alistuvalla identiteetillämme. (Varmistaen samalla että voitamme väittelyn, mitä en toki aina väitä tapahtuvan.)

Vierailija
46/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä seksileluja käytätte? Työntääkö miehesi pimppiisi sauvoja , pulloa , elintarvikkeita, yms?

Seksilelumme ovat pääasiassa piiskausvälineitä, joita tuli jo aiemmin mainittua. Mies tykkää käyttää pimppiini piiskausvälineiden lisäksi ainoastaan omaa elintään, joskin hän on lupaillut ostaa mulle sen paljon mainostettu satisfyerin. Korseteista tykätään molemmat myös (hän ei pukeudu sellaiseen, katselee vain mua). 😁

Vierailija
47/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut piiskattuna ja alistettuna kaikissa suhteissasi vai ainoastaan nykyisen miehesi kanssa?

Posket punoittaen tunnustan, että muista miehistä olen ainoastaan fantasioinut, tämän yhden ja ainoan kanssa olen ollut teini-ikäisestä saakka, nyt jo yli 15 vuotta.

Vierailija
48/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posket punoittaen tunnustan, että muista miehistä olen ainoastaan fantasioinut, tämän yhden ja ainoan kanssa olen ollut teini-ikäisestä saakka, nyt jo yli 15 vuotta.

Mutta jos suhde päättyisi, niin pyrkisin varmasti löytämään alistavan miehen.

Vierailija
49/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistakoo miehesi sinua myös verbaalisesti ja jos niin miten?

Vierailija
50/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onhan se noinkin.

M48

M48, osaaja

M48

M48

Häiritseekö se sua? 😁 Ehkä meillä sub-älykkötytöillä on paitsi kiinnostusta älyllisen pohdiskelun, myös tarve esittää itsemme älykköinä, jotta pääsemme leikittelemään alistuvalla identiteetillämme. (Varmistaen samalla että voitamme väittelyn, mitä en toki aina väitä tapahtuvan.)

Eipähän tuo minua millään tavoin häiritse. Totesin ikään kuin lakonisesti sen jonka tiesinkin.

Vierailija
51/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistakoo miehesi sinua myös verbaalisesti ja jos niin miten?

Erittäin kiinnostava kysymys, kiitoksia siitä. Vastaus ei ole aivan yksiselitteinen. Lyhyt vastaus on kyllä, jonkin verran. Lyhyt "kontallesi"-komento yhdistettynä tiukkaan katseeseen on tyypillisin tapa. Usein hän myös kertoo, mitä aikoo mulle tehdä.

Toisaalta mies ei ole kovin heittäytyvä eikä osaa "esittää" ankarampaa tai alistavampaa kuin on. Nuorempana se vähän häiritsi minua, sillä olisin halunnut fantasioideni ankaran käskijän pistävän minut kuriin "ihan oikeasti" (tiedä sitten miltä se olisi tuntunut). Nyttemmin olen hyväksynyt sen että olemme seksissä molemmat juuri sellaisia kuin sillä hetkellä olemme. Miestä yleensä huvittaa - ja kiihottaa - mun kainosteluni, kiemurteluni, kiehnäämiseni ja nautintoni. Alistava puoli on hänellä kumminkin mukana niin paljon, että tykkää olla se joka vie tilannetta eteenpäin.

Seksin ulkopuolella mieheni puhe on enemmän flirttiä, mutta se mikä mua kiihottaa hänessä on pienieleinen vihjailu siitä mitä myöhemmin tulee tapahtumaan.

Vierailija
52/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen sitä mieltä että hyvän keskustelukulttuuriin ei kuulu olettamat tyyliin ”Häiritseekö se sinua?” Niihin vastaaminen ei edistä sinun päämäärääsi.

M48

Vierailija
53/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten olen sitä mieltä että hyvän keskustelukulttuuriin ei kuulu olettamat tyyliin ”Häiritseekö se sinua?” Niihin vastaaminen ei edistä sinun päämäärääsi.

M48

Miten mulla on nyt sellainen olo että sun on pakko päästä sanomaan viimeinen sana?

Vierailija
54/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Miten mulla on nyt sellainen olo että sun on pakko päästä sanomaan viimeinen sana?

Siitä ei ole kyse, vaan siitä että edistät off-topicia aivan itse. Ota tämä rakentava palaute nyt sinne oppimisen lokeroon josta sinulle kerroin jo aamulla.

M48

Vierailija
55/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Siitä ei ole kyse, vaan siitä että edistät off-topicia aivan itse. Ota tämä rakentava palaute nyt sinne oppimisen lokeroon josta sinulle kerroin jo aamulla.

M48

Uuh. Pitäisiköhän mun tunnustaa mun miehelle että oon käynyt tämmöistä keskustelua jonkun anonyymin Mr 48 kanssa koko työpäivän ja toivoa että pyllyni saa vain tavallisen lempeän käsittelyn.

No niin, lopetan brättäilyn ja käyttäydyn kuten kunnon ihmisen kuuluu, jotta en vahingossa (sic) houkuttele sua mihinkään mitä sun pitäisi mahdollisesti tunnustaa jollekulle toiselle henkilölle. 😇

Vierailija
56/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/0fib4L

Odotan, etta auttaja tulee!

Vierailija
57/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/HoIfJH

En jaksa kovin kauaa, mutta auttaja tulee varmaan kohta.

Vierailija
58/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoskan (tai pitkän piiskan) siima näyyy heikosti vasemmalla.

https://aijaa.com/oLPBWF

Ja kädet oikealla. Olisi kiva jos olisi vaikka kahva, josta pitää kiinni kun on kiinni.

Telineessä.

Tuntui lopulta niin ynisyttävän hyvältä?

Vierailija
59/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotutko myös häpäisemisestä? Minkälaisesta?

Vierailija
60/100 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotutko myös häpäisemisestä? Minkälaisesta?

Yes I Did!

And I do not feel that shame!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi