Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen patja lapselle??

Vierailija
23.07.2006 |

Ostamme 4 ja 6-vuotiaille uudet patjat, kun molemmille ostetaan täysikokoiset sängyt. Voiko heille ostaa nyt jo patjat, joilla he nukkuvat seuraavat 15 vuotta?

Kävimme Ikeassa ihmettelemässä, mutta kaikki joustinpatjat olivat puolikovia, kun listan mukaan lapselle pitäisi olla pehmeä. Mutta se ainoa pehmeä oli vaahtomuovipatja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja on NIIN tärkeä ja nukkuminen vie päivästä niin pal aikaa, että mä maksaisin patjoista mitä vaaan jottei lasten selät mee pilalle....

Tiesitkö, että huono yöuni joka johtuu patjasta voi alentaa koulumenestystäkin ?

Käänny asiantuntijan puoleen eli vaikka http: //www. unikulma. fi

Ja osta lapsille kunnon joustinpatjat jos niillä on kerran tarkoitus nukkua 15 vuotta.....

Oikeasti patja tulee elinkaarensa päähän kyllä jo paljon aikaisemmin n. puolessavälissä.... 10v patja on jo liian vanha ja varsinkin lapselle jonka paino kasvaa....

Vierailija
2/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minuakin vaahtomuovipatja tökkii. Eli onko siis oikea vaihtoehto kaikista pehmein joustinpatja? Kuinka paksun pitäisi petarin olla?

Minä kyllä tiedän, millainen on todella hyvä patja. Mutta en minä nyt montaa sataa euroa ole lapsen patjasta valmis maksamaan - vai pitäisikö sittenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitohan on helppo, mutta miten puhdistus, suojaus?

Vierailija
4/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni se on sellainen matala japskisänky, vai onko niitä patjoja erikseenkin?

Vierailija
5/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan osta 3000-4000 euron Hästänesiä lyhyemmäksi ajaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän