Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole pääsyä sellaisiin piireihin, joissa olisi ikäisiäni sinkkuja. Kaikissa avoimissa harrastuspiireissä on vain varattuja ja vanhempia. Osallistun silti, mutta en tapaa niissä koskaan ketään.
Eikö netti-treffit tulisi jo tuossa tapauksessa kyseeseen?
Löytyy profiili neljästä paikasta. Kahdessa on ammattilaisen ottama profiilikuva, kahdessa ei kuvaa lainkaan. Teksti on kuvaava ja kirjoitetu hyvällä kieliasulla. En ole puoleen vuoteen saanut muita yhteydenottoja kuin sopimattomia seksiehdotteluja. Suurin osa muiden profiileista taas on tyhjiä tai profiilien ihmiset ovat varattuja (mitäköhän edes tekevät treffipalstoilla) tai vanhempia. Aika toivotonta touhua.
No ohhoh 😳
Jos se ei ollut vielä tuosta tekstistä selvää, niin pitää muistuttaa, että olen mies. Kokemukseni eivät ole tuttavapiirissäni mitenkään ainutlaatuisia. Hyvällä ulkonäöllä ja korkealla statuksella ei tee mitään, jos ei tapaa sopivia ihmisiä.
Haluaako nuo toisetkaan hyödyntää asemaansa? Rahalla saa ja hevosella pääsee paitsi silloin kun omaat moraalia ja haluat odottaa.
Vastaus ap:n kysymykseen, en löydä. Yksikään suhteistani ei ole päättynyt niin, että olisin jotenkin vertaillut miehiä keskenään. Kaikki suhteet ovat päättyneet rakkauden ja sitn seurusteluhalukkuuden loppumiseen joko minun tai miehen puolelta.
Krantut runkkaa, supliikkimies panee aina.
Uuden kumppanin löytää kun avaa suunsa ja antaa rakkaudelle mahdollisuuden. Oma kumppani on ulkoisesti "tavallinen tyttö". Ehkäpä siksi elämä onkin niin helppoa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Krantut runkkaa, supliikkimies panee aina.
Uuden kumppanin löytää kun avaa suunsa ja antaa rakkaudelle mahdollisuuden. Oma kumppani on ulkoisesti "tavallinen tyttö". Ehkäpä siksi elämä onkin niin helppoa hänen kanssaan.
"Anna rakkaudelle mahdollisuus". Tämä juuri on sitä kliseepaskaa jota yksinäisille tuputetaan. Kun EI OLE mitään rakkautta jolla antaa mahdollisuutta! Ei ole ketään. Ei voi olla edes kranttu kun ei ole ketään ketä hylätä. Olemme ihan normaaleja ihmisiä jotka saavat kyllä suunsa auki, mutta ei se vaikuta kumppanin saamiseen mitenkään.
Naiset valitsee ulkonäön perusteella ja sitten mies onkin narsisti, pettäjä ja väkivaltainen. Äkkiä mies vaihtoon ja seuraava on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukosta erottuva luonne, hyvässä tai pahassa.
Minä taas veikkaisin just päinvastaista, eli mahdollisimman tavallinen tyyppi, koska silloin löytää helpoiten kaltaisensa. Yleensä just ne erilaiset yksilöt joutuvat vähän etsiskelemään, että hengenheimolainen löytyy.
Ehkä olet oikeassa. Toisaalta uskon, että tässä erikoisemmat nimenomaan ovat hyviä bongaamaan ne hengenheimolaiset eivätkä edes kiinnitä huomiota ns taviksiin. Taviksissa voi olla niin paljon yhteneviä piirteitä, että naisten ja miesten puolin ja toisin, on vaikea nähdä miksi tyytyä juuri tähän yksilöön, kun nurkan takana on 499 samanlaista jonossa, joskin esim. vaaleatukkaisena.
Totta tuokin. Kyllä hengenheimolaiset onnistuu löytämään - pitää vaan sitten oikeasti kohdata heidät. Ja automaattisestihan ei ole just seksuaalista kemiaa, vaikka oltaisiin ihmisinä hyvinkin samanhenkisiä. Eli tavallaan määrällisesti niitä omantyyppisiä on vähemmän, mutta sitten toisaalta helpottaa tilannetta, kun tietää, mitä etsii ja haluaa. Ja sitten ehkä todennäköisemmin myös on itse sitä, mitä se toinen haluaa, jos kumpikin etsii samanhenkistä seuraa, jota ei taviksista löydä.
Eli on siinä huonot, mutta myös hyvät puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ukot on melko helppoja. Kun huomasin miten helposti saan miehen mukaan tympäännyin. Petyin todennäköisesti siihen mitä ystävä väitti miehistä joka pitikin paikkansa. Eli, ole hölmö, iloinen, nauravainen ja sopivan paljastava. Tota roolia olisi pitänyt jatkaa vielä seuraavanakin päivänä 😳
Mielummin ne miehetkin katselee iloista nauravaista ihmistä kuin manipuloivaa katkeraa masentunutta komentelijaa.
Voipi olla että tuo katkeruus on seurausta jostain ;)
Normaalin naisellisen oikeudenmukaisuudentajun mukaan on ihan ok kostaa todelliset ja kuvitellut vääryydet niille, jotka eivät niitä ole tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän noita kun ei tuhlaa aikaa mihinkään someen tai nettipalveluihin vaan on aloitteellinen IRL. Selviää muutenkin huomattavasti helpommin ja nopeammin onko miehestä kumppaniksi.
Se on hyvä huudella hyvän/keskiverron näkösenä naisena, kun ei tartte muuta kun mennä baariin ja odottaa kellosta aikaa, niin joku tulee pokaamaan.
Olen ollut kymmeniä, varmasti satoja kertoja yksin ulkona - baarissa, kahvilassa, ravontolassa, puistossa, jne jne.
Kukaan ei ole kertaakaan tullut pokaamaan. Ei yhden ainutta kertaa.
Jos itse otan katsekontaktia tai muuten annan avointa signaalia, no, sillä ei ole lopputuleman kannalta mitään väliä. Olen nätti mutta ollut koko ikäni täysin yhdentekevä miehille.
Saahan sitä katsella. Tuijotella tuimasti tai lempeästi hymyillen. Älkää nyt missään nimessä jutelko.
Onhan näitä tuijottelevia naisia nähty.
Jos erehdyt tällaista lähestymään, niin kyllä on palaute nuivaa.
Aika usein nämä ihmiset ovat ekstrovertteja luonteeltaan. Kun ero osuu kohdalle, menevät heti viihteelle, Tinderiin tai käyvät työkavereista tai lähipiiristä kaikki potentiaaliset eronneet tai varatutkin ihmiset läpi. Toisin sanoen syövät kuormasta. Yleensä näillä sarjaseurustelijoilla on huono itsetunto ja tarve saada huomiota. Monet eronneet pariskunnat myös kilpailevat siitä, kumpi löytää nopeammin uuden suhteen. Kaikki tuntemani sarjaseurustelijat ovat suhteessa, koska eivät pysty/osaa olla yksin. Ehkäpä malli tulee jo lapsuudesta, jos vanhemmat ovat eronneet ja vaihtaneet kumppania. Mielestäni on parempi olla yksin kuin ryhtyä suhteeseen vain siksi, että pitää olla suhde.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin naisellisen oikeudenmukaisuudentajun mukaan on ihan ok kostaa todelliset ja kuvitellut vääryydet niille, jotka eivät niitä ole tehneet.
Ei ole. Mutta huonot kokemukset jättävät kyllä jälkensä. Olemme kuitenkin kaikki vain ihmisiä emmekä teflonia.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein nämä ihmiset ovat ekstrovertteja luonteeltaan. Kun ero osuu kohdalle, menevät heti viihteelle, Tinderiin tai käyvät työkavereista tai lähipiiristä kaikki potentiaaliset eronneet tai varatutkin ihmiset läpi. Toisin sanoen syövät kuormasta. Yleensä näillä sarjaseurustelijoilla on huono itsetunto ja tarve saada huomiota. Monet eronneet pariskunnat myös kilpailevat siitä, kumpi löytää nopeammin uuden suhteen. Kaikki tuntemani sarjaseurustelijat ovat suhteessa, koska eivät pysty/osaa olla yksin. Ehkäpä malli tulee jo lapsuudesta, jos vanhemmat ovat eronneet ja vaihtaneet kumppania. Mielestäni on parempi olla yksin kuin ryhtyä suhteeseen vain siksi, että pitää olla suhde.
Kun itselläni meni yksi tärkeä ihmissuhde pieleen, ehdotti minullekin joku, olisiko vaikka tämän ihastuksen kohteeni kavereissa (joihin olin myös tutustunut) joku potentiaalinen, josta voisi tulla minulle kumppani. Eli vähän tuli tunne, että hänen mielestään voisi ottaa vaan kenet tahansa, joka nyt innostuu ajatuksesta. Hänhän itse löytääkin uutta seuraa aina helposti. Itse on nyt ollut kolme vuotta sinkkuna, kun en nyt sitten ihastukseni kavereita lähtenyt käymään läpi... :D
Vitsihän piilee siinä, että kaikki voi aina löytää jonkun, mutta se joku on usein potkittu pihalle joa parin viikon päästä.
Ei se määrä vaan laatu sanoi jo ala-asteen opettajani Mikko Leppänen.
En itse ainakaan näe tuota "sarjaseurustelija -piirettä" ihmisessä hyvänä piirteenä. Paremminkin se on merkki jostain isommista ongelmista. Tunnen muutaman henkilön, johon tuo kuvaus sopii hyvin. He ovat juuri rikkinäisistä perheistä. Yleensä nämä henkilöt ovat "seurustelleet" jostain ala-asteen luokilta lähtien. Aikuisena puoliso on vaihtunut vähintään 5 vuoden välein. Nämä ihmiset hyppäävät jo seuraavaan suhteeseen, ennen kuin vanha suhde on ohi. Varmistavat sen, etteivät jää tyhjän päälle, kun lopullinen ero tulee. Surullisinta asiassa on se, että nämä ihmiset siirtävät mallin myös lapsilleen, joiden pitää tottua vanhempiensa vaihtuviin kumppaneihin. En itse haluaisi seurustella tuollaisen ihmisen kanssa, koska he eivät pysty tasapainoiseen ja pysyvään ihmissuhteeseen.
Onko tämä sarjaseurustelu siis myönteinen asia?
Mä olen löytänyt ihan bileistä, baarista, työpaikalta, tosin kun alettiin olla, niin ei oltu enää samassa työpaikassa, netistä. Kyllä niitä löytyy helposti. Toisin kuin moni luulee, niin myös tällaiset heti löytyneet suhteet voivat kestää.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sarjaseurustelu siis myönteinen asia?
On . Kuuluu modernin naisen elämään. Upgradetaan mies koko ajan parempaan jos siis pystyy. Mies on vain väline toteuttamaan eri naisen elämänvaiheen tarpeita. Ero tai kaksi on pakollisia naiseksi kasvamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo ihan luovuttanut miesten suhteen.
Olen koko elämäni katsellut sivusta kun kaverit seurustelee, eroaa, löytää uuden, kihlat, naimisiin, lapsia, ero, uusi mies, lapsia, ero, uusi mies... Itse olen sinkku aina vaan, ikuinen sivustaseuraaja. En kertakaikkiaan ymmärrä miten jotkut löytää aina seuraa, ja vielä niin helpon oloisesti.
Ulkomuodoltani olen hoikka, urheilullinen, kai enemmän naapurintyttömäinen kuin hemaiseva kaunotar. Aloitteita olen yrittänyt tehdä mutta ikinä ei toinen osapuoli vaikuta kiinnostuneelta. Minua ei ole koskaan lähestytty missään.
Jo lapsesta saakka haaveilin omasta kodista ja perheestä, rakastan kodinhoitoa ja kaipaan rutiineita. Nyt kun alkaa valjeta että joudun oikeasti viettämään koko elämäni yksin niin ei oikein ole enää motivaatiota mihinkään ja syrjäytyminen yhteiskunnasta on jo hyvässä vauhdissa. -n33
Oletko treffisovelluksia (Tinder, OkCupid jne) kokeillut? Itsellä oli sama tilanne pitkään, ei löytynyt harrastuksista, opiskeluista, töistä, kaveripiireistä. (joissa paljon miespuolisia)
Luulin jo, että vika on ulkonäössäni tai että olen muuten vaan tylsä ja huomaamaton. Juurikin se naapurintyttö. Kunnes tein tunnukset Tinderiin. Meni viikko ja mies löytyi, ollaan vieläkin yhdessä. Aika näyttää, tuleeko tästä mitään vakavampaa, mutta seuraa kyllä löysi noista sovelluksista helposti.
Toki tarkkana saa olla ja seuloa aika kovalla kädellä, jotkut ovat pelkän seksin perässä, ne on hyvä tunnistaa. Ghostatuksi joutuu väistämättäkin, ainakin jos on paljon keskusteluja meneillään. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti.
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Jos Tinderin ulkonäkökeskeisyys kauhistuttaa niin on muitakin sovelluksia.
Jos se ei ollut vielä tuosta tekstistä selvää, niin pitää muistuttaa, että olen mies. Kokemukseni eivät ole tuttavapiirissäni mitenkään ainutlaatuisia. Hyvällä ulkonäöllä ja korkealla statuksella ei tee mitään, jos ei tapaa sopivia ihmisiä.