Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ukot on melko helppoja. Kun huomasin miten helposti saan miehen mukaan tympäännyin. Petyin todennäköisesti siihen mitä ystävä väitti miehistä joka pitikin paikkansa. Eli, ole hölmö, iloinen, nauravainen ja sopivan paljastava. Tota roolia olisi pitänyt jatkaa vielä seuraavanakin päivänä 😳
Mielummin ne miehetkin katselee iloista nauravaista ihmistä kuin manipuloivaa katkeraa masentunutta komentelijaa.
Tulee kuva ettei haluta aivoja omaavaa naista. Hirveen raskasta vetää roolia ellei satu oikeasti olemaan ilmapää.
Kiitos tästä kasvattavasta korkeatasoisesta keskustelusta kaikille osallisille. Miehenä opin että vaihtoehtoni ovat siis tässä:
Naistyyppi A: Katkera vittumainen ämmä, mutta omistaa aivot.
Naistyyppi B: Iloinen positiivinen nainen, mutta pikkuisen tyhmä.
Muita vaihtoehtoja ei ole.
Todellako? Ketä näin naiivitasoinen keskustelu palvelee? Taso on kuin 10 vuotiaiden juupas- eipäs väittelyä. Opetelkaa ihmiset miettimään loogisesti ennenkuin suollatte tänne idiokuonaanne.
Niin minkä takia pelätään baarissa älykkäästi keskustelevaa naista? Miehet suorastaan ryntää vakoaan paljastavan naisen luokse jättäen hyvän keskustelun kesken.
Miehet arvostavat naisessa seksikkyyden paljon tärkeämmäksi ominaisuudeksi, kuin hyvän keskustelutaidon. Tämä nyt on ihan basic tason juttu, joka kyllä kaikkien pitäisi tietää.
Eli vehje vie miestä
Löytää nopeasti uuden paremman seurustelukumppanin? Eri ihmisissä on erilaisia ne puolet, mistä ei niin pidä, eli sillä tapaa jos on lopen kyllästynyt jonkun ominaisuuksiin niin uudella ihmisellä ei ole niitä samoja. Eli niinsanotusti helpottaa jos ongelmat vaihtuu erilaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut ulospäinsuuntautunut, aktiivinen somessa ja muutenkin menevä. En laita mitään tyrkkykuvia nettiin, olen kuitenkin ihan nätti ja kuvien perusteella tulee sitten paljon viestejä instagramissa, ja sieltä sitten lähtenyt juttelemaan. Olin tinderissäkin hetken, mutta se oli jotenkin niin tylsää ja pelkkää vonkaamista (vaikkei se ig:ssä erotu niin paljoa, niin ei kuitenkaan ole yhtä läähpuuh meininkiä). Eli sometili avoimeksi, kivaa ja iloista sisältöä, niin on helppo lähestyä. Ikää 33v.
Hetkinen, ketkä siellä Instagramissa oikein lähestyvät? Siis jotkut täysin tuntemattomat miehet lähettelevät "hei oletpa kaunis" -viestejä? :o Lukeeko sulla siellä paikkakunta ja kaikki?
Mulla ei ole Instagramia eikä tule...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä suhteessa ja lyhyet sinkkuhetkeni olivat täynnä sutinaa. Varattunakin on joutunut hätistämään ihailijoita, ja vanhat deitit on jääneet roikkumaan, enkä ole joutunut ns. tyytymissuhteisiin.
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
No olen minäkin nätti ja siro, sosiaalinen, pidän ihmisistä, kohtelen heitä hyvin, olen kiinnostunut jokaisen elämäntarinasta. En ole päässyt noilla avuilla koskaan seksiin asti. Kyllä, olen ehdottanut useita kerroja seksiä, treffe, tutustumista, mitä milloinkin tilanteesta riippuen. Miten siis näillä ominaisuuksilla pääsisi vähän romanttisempiin puuhiin kun tulee pelkkää torjuntaa?
Varmistan nyt vielä että ymmärsin oikein:
Olet siis tehnyt miehille ihan suorasanaisia ehdotuksia seksistä, ja he ovat kieltäytyneet?Olen pahoillani, mutta siinä tapauksessa vika on 99% varmuudella sun ulkonäössä.
En ole täräyttänyt meille vai teille -tyyppisiä kliseitä, mutta tehnyt selväksi että seura kiinnostaa.
Ulkonäössäni EI ole vikaa. Olen normaalipainoinen, bmi 21, hiukset on pitkät, keskivaaleat, aina puhtaat ja yleensä laineilla. Pukeudun naisellisesti, myös arjessa, ja ulos lähtiessä esim. tummakuvioinen lyhyt kukkamekko, sukkahousut ja ylipolvensaappaat. Jalat ovat ehkä paras ulkonäöllinen piirteeni, ja hiukset, niin korostan niitä. Olen myös vähän kurvikas, en "lauta". Meikkaan hillitysti, kynnet siistit, käyn suihkussa joka päivä.
Olen ihan rehellisesti tyytyväinen omaan ulkonäkööni (ja luonteeseeni). Sillä vain ei ole mitään tekemistä puolison löytämisen kanssa. "Itsevarmuudesta se on kiinni" ei valitettavasti pidä paikkaansa.
Hmm, ok. No antamasi ulkonäkökuvauksen perusteella en kyllä kerta kaikkiaan ymmärrä missä homma menee pieleen.
Ainoa selitys mitä enää keksin, on että et ole ihan neurotyypillinen, eli annat jotenkin omituisen, autistisen viban vastapuolelle. Mutta en kyllä usko että siitäkään kyse.
Kai tämä keissi on vaan pakko sitten arkistoida X-files osastolle, paranormaali ilmiö.
Ehkä olen tietämättäni alien :). Tosiaan tähän päivään mennessä kukaan perheessäni, koulussani tai töissäni ei ole pitänyt minua erikoisena tai esim. autismin kirjolla olevana. Ja ystäviä kyllä saan vaikka kymmenen viikossa, eivätkä hekään ole koskaan kommentoineet että olisin jotenkin outo. He myöskään eivät ymmärrä miksi kukaan ei kiinnostu.
Kiitos kuitenkin ettet hauku valehtelijaksi :). Yleensä tämä keskustelu menee näin:
- Kaikki naiset saavat aina heti miehen. Sen kun vain valitsee.
- Ai... No mä en oo saanut ketään.
- Haha no sit oot kyl tosi ruma!
- En ole. (Ja juurihan sanoit että kaikki...?)
- VALEHTELET!!! Joko olet mies tai nainen joka keksi tällaisen sadun päästään! No niin, taas todistettiin, että kaikki naiset saavat miehen.
- o.O...........?
Toki nämä vain naurattavat mutta... :)
Olet normaali nainen. Täällä ei vaan tahdo olla kysyntää naisellisille naiselle joka tulee toimeen omillaan. Harva kuitenkaan haluaa pistää itseään myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukosta erottuva luonne, hyvässä tai pahassa.
Minä taas veikkaisin just päinvastaista, eli mahdollisimman tavallinen tyyppi, koska silloin löytää helpoiten kaltaisensa. Yleensä just ne erilaiset yksilöt joutuvat vähän etsiskelemään, että hengenheimolainen löytyy.
Ehkä olet oikeassa. Toisaalta uskon, että tässä erikoisemmat nimenomaan ovat hyviä bongaamaan ne hengenheimolaiset eivätkä edes kiinnitä huomiota ns taviksiin. Taviksissa voi olla niin paljon yhteneviä piirteitä, että naisten ja miesten puolin ja toisin, on vaikea nähdä miksi tyytyä juuri tähän yksilöön, kun nurkan takana on 499 samanlaista jonossa, joskin esim. vaaleatukkaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Iloisuus, ystävällisyys, hyvä ryhti ja erotettava vyötärö. Uskoisin että noilla erottuu joukosta. Jonkin verran muita huomioivaa laittautumista, mitään övereitä ei tarvita. Tatuoinnit, hiusvärit, irtoripset, tekokynnet, voimakas meikki, täytteet eri ruumiinosissa eivät tee positiivista vaikutusta, sellainen on pelkkä "kertakäyttönainen".
Tupakkapaikat ja ravintolat eivät ole järkeviä paikkoja etsiä vakavaa seurustelusuhdetta.
Pakko kommentoida tota vyötäröasiaa :)
Hyvä lantio/vyötärö suhde naisella on todella sytyttävä piirre ainakin omiin silmiin.
Tämä on muuten miehen pituuteen verrattava asia, ei niinkään naisen paino. Siis että piirre jolle itse ei voi mitään tekee sinusta todella paljon viehättävämmän vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Vaikka nainen olisi normaalipainoinen, hänellä ei silti välttämättä ole kapeaa vyötäröä ja leveää/pyöreää lantiota. Ja sille ei voi mitään. Voi sitä yrittää kompensoida pysymällä mahdollisimman hyväkuntoisena, mutta niinhän (omasta mielestään) liian lyhytkin mies voi tehdä, ja kumpikin vaatii töitä salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osata olla yksin ja kuka vaan kelpaa. Niin kova tarve saada parisuhde, että se oikeasti ei niin sopivakin tyyppi muokataan oman pään sisällä täydelliseksi ja aloitetaan suhde.
Sitä se loppupeleissä oikeasti on joku tarpeeksi kiva tulee vastaan. Eikä siinä mitään väärää ole.
Itselleni parisuhde ei ole mikään elämääni määrittelevä suure ja siksi odotankin niin kauan, että tapaan ihmisen, jonka kanssa tulee tunne, että haluan viettää hänen kanssaan loppuelämäni. Tähän mennessä (30v) olen tavannut sellaisen henkilön vain kerran, mutta valitettavasti hän ei lopulta tuntenut samoin. Minulla ei ole kiire uuteen suhteeseen. Nautin elämästä muutenkin. Varmasti suhteen saisin, tarjolla on ollut monesti, mutta minä haluan loppuelämän suhteen en sellaista nykyaikaista "joku kiva nyt tähän heti" -suhdetta.
Ihmiset eivät osaa olla yksin ja ihmiset pelkäävät yksinäisyyttä ja tylsyyttä, joten elämä täytetään kaikella, vaikka väkisin.
22 tässä taas.
Omalta kohdaltani voin sanoa, että rakastan yksinoloa yhtä lailla kuin miehiä ja rakastumisen ensihuumaa. En tykkää asua kenenkään kanssa (vaikka nyt asunkin, koska asiat vain etenivät ja minä menin mukana).
Meillä on vain tämä yksi elämä. Päihteistä en niin välitä, mutta joskus on tarve pistää pää pyörälle ja tuntea valtaisaa intohimoa. Teenkö tätä tylsyyden t appamiseksi? Ehkä, mutta miksen tekisi? Joku toinen virkkaa.
Vaikka minulle on kelvannut monenlaiset miehet, niin on heissä täytynyt jotain sytyttävää olla minulle. Joko ulkonäkö tai huumori. Se rakastumisen tunne on ollut yhtä päihdyttävä lähes kaikkien kanssa ja siihen tunteeseen olen koukussa.
Entä sitten, kun se rakastumisen tunne hiipuu? Sitten kumppani vaihtoon? Tätä olen nähnyt ympärilläni, max pari vuotta ja uutta heti putkeen kun arki koittaa.
No, toki jokainen tyylillään, mutta siinä ei aina mietitä kuin sitä omaa "kerran täällä eletään" ja "lapset kyllä sopeutuu" - ajatusmallia ja mennään kuuppa punaisena uutta huumaa kohti sen enempää miettimättä.
Mulle ei sovi, mutta onneksi ei tarvitse sopiakaan. Pitkä parisuhde ja rakastetaan niin notkoissa kuin huipuillakin. Yhteen hiileen puhalletaan täysillä arjen keskellä.
OOn hyvännäköinen nainen, ja senpä miehet kyllä havaitsevat. Harvemmin kehuvat älykkyyttäni tai empatiakykyäni.
Mutta silti, haluanko jonkun joka ottaisi minut ulkonäön tähden? Tai ylipäänsä ketään, joka ei näe minua omana itsenäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Iloisuus, ystävällisyys, hyvä ryhti ja erotettava vyötärö. Uskoisin että noilla erottuu joukosta. Jonkin verran muita huomioivaa laittautumista, mitään övereitä ei tarvita. Tatuoinnit, hiusvärit, irtoripset, tekokynnet, voimakas meikki, täytteet eri ruumiinosissa eivät tee positiivista vaikutusta, sellainen on pelkkä "kertakäyttönainen".
Tupakkapaikat ja ravintolat eivät ole järkeviä paikkoja etsiä vakavaa seurustelusuhdetta.
Hyvä lantio/vyötärö suhde naisella on todella sytyttävä piirre ainakin omiin silmiin.Tämä on muuten miehen pituuteen verrattava asia, ei niinkään naisen paino. Siis että piirre jolle itse ei voi mitään tekee sinusta todella paljon viehättävämmän vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Vaikka nainen olisi normaalipainoinen, hänellä ei silti välttämättä ole kapeaa vyötäröä ja leveää/pyöreää lantiota. Ja sille ei voi mitään. Voi sitä yrittää kompensoida pysymällä mahdollisimman hyväkuntoisena, mutta niinhän (omasta mielestään) liian lyhytkin mies voi tehdä, ja kumpikin vaatii töitä salilla.
Hyvä kommentti, heräsi ahaa elämys itsestäni kun luin tämän.
Olen aina ihmetellyt miksi naisten painosta vouhkataan, mua ei asia ole ikinä kiinnostanut. Olen painavampia naisia itsekin tapaillut, mutta tosiaan nyt tajusin että niillä kaikilla muhkummilla tapauksilla oli poikkeuksetta ollut just toi juttu että lantio oli leveämpi kuin vyötärö, ja se jotenkin ajo mut ihan hullun kiinnostuneeksi ko naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osata olla yksin ja kuka vaan kelpaa. Niin kova tarve saada parisuhde, että se oikeasti ei niin sopivakin tyyppi muokataan oman pään sisällä täydelliseksi ja aloitetaan suhde.
Sitä se loppupeleissä oikeasti on joku tarpeeksi kiva tulee vastaan. Eikä siinä mitään väärää ole.
Itselleni parisuhde ei ole mikään elämääni määrittelevä suure ja siksi odotankin niin kauan, että tapaan ihmisen, jonka kanssa tulee tunne, että haluan viettää hänen kanssaan loppuelämäni. Tähän mennessä (30v) olen tavannut sellaisen henkilön vain kerran, mutta valitettavasti hän ei lopulta tuntenut samoin. Minulla ei ole kiire uuteen suhteeseen. Nautin elämästä muutenkin. Varmasti suhteen saisin, tarjolla on ollut monesti, mutta minä haluan loppuelämän suhteen en sellaista nykyaikaista "joku kiva nyt tähän heti" -suhdetta.
Ihmiset eivät osaa olla yksin ja ihmiset pelkäävät yksinäisyyttä ja tylsyyttä, joten elämä täytetään kaikella, vaikka väkisin.
22 tässä taas.
Omalta kohdaltani voin sanoa, että rakastan yksinoloa yhtä lailla kuin miehiä ja rakastumisen ensihuumaa. En tykkää asua kenenkään kanssa (vaikka nyt asunkin, koska asiat vain etenivät ja minä menin mukana).
Meillä on vain tämä yksi elämä. Päihteistä en niin välitä, mutta joskus on tarve pistää pää pyörälle ja tuntea valtaisaa intohimoa. Teenkö tätä tylsyyden t appamiseksi? Ehkä, mutta miksen tekisi? Joku toinen virkkaa.
Vaikka minulle on kelvannut monenlaiset miehet, niin on heissä täytynyt jotain sytyttävää olla minulle. Joko ulkonäkö tai huumori. Se rakastumisen tunne on ollut yhtä päihdyttävä lähes kaikkien kanssa ja siihen tunteeseen olen koukussa.
Entä sitten, kun se rakastumisen tunne hiipuu? Sitten kumppani vaihtoon? Tätä olen nähnyt ympärilläni, max pari vuotta ja uutta heti putkeen kun arki koittaa.
No, toki jokainen tyylillään, mutta siinä ei aina mietitä kuin sitä omaa "kerran täällä eletään" ja "lapset kyllä sopeutuu" - ajatusmallia ja mennään kuuppa punaisena uutta huumaa kohti sen enempää miettimättä.
Mulle ei sovi, mutta onneksi ei tarvitse sopiakaan. Pitkä parisuhde ja rakastetaan niin notkoissa kuin huipuillakin. Yhteen hiileen puhalletaan täysillä arjen keskellä.
Lapsia mullakin käy sääliksi. Lapsettoman ihmisen on kuitenkin helpompi siirtyä suhteesta toiseen kuin perheellisen. Eihän kaikille välttämättä sovi normi perhekuplassa oleminen ja tällöin lapsettomana vaeltajana pysyminen on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ukot on melko helppoja. Kun huomasin miten helposti saan miehen mukaan tympäännyin. Petyin todennäköisesti siihen mitä ystävä väitti miehistä joka pitikin paikkansa. Eli, ole hölmö, iloinen, nauravainen ja sopivan paljastava. Tota roolia olisi pitänyt jatkaa vielä seuraavanakin päivänä 😳
Mielummin ne miehetkin katselee iloista nauravaista ihmistä kuin manipuloivaa katkeraa masentunutta komentelijaa.
Tulee kuva ettei haluta aivoja omaavaa naista. Hirveen raskasta vetää roolia ellei satu oikeasti olemaan ilmapää.
Kiitos tästä kasvattavasta korkeatasoisesta keskustelusta kaikille osallisille. Miehenä opin että vaihtoehtoni ovat siis tässä:
Todellako? Ketä näin naiivitasoinen keskustelu palvelee? Taso on kuin 10 vuotiaiden juupas- eipäs väittelyä. Opetelkaa ihmiset miettimään loogisesti ennenkuin suollatte tänne idiokuonaanne.
Niin minkä takia pelätään baarissa älykkäästi keskustelevaa naista? Miehet suorastaan ryntää vakoaan paljastavan naisen luokse jättäen hyvän keskustelun kesken.
Miehet arvostavat naisessa seksikkyyden paljon tärkeämmäksi ominaisuudeksi, kuin hyvän keskustelutaidon. Tämä nyt on ihan basic tason juttu, joka kyllä kaikkien pitäisi tietää.
Eli vehje vie miestä
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
OOn hyvännäköinen nainen, ja senpä miehet kyllä havaitsevat. Harvemmin kehuvat älykkyyttäni tai empatiakykyäni.
Mutta silti, haluanko jonkun joka ottaisi minut ulkonäön tähden? Tai ylipäänsä ketään, joka ei näe minua omana itsenäni?
Ymmärrän pointtisi. Mutta ajattele toisinpäin, kuvitteellinen tilanne: menet naimisiin miehen kanssa joka on raamikas ja pyykkilautavatsan omaava. Kaksi vuotta myöhemmin mies lihoo 50 kiloa, muodottomaksi palloksi. Oletko edelleen seksuaalisesti kiinnostunut tästä miehestä. Mieti rehellisesti....
(Juu, kärjistetty esimerkki, tiedän, mutta kuulisin mielelläni vastauksen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lantio/vyötärö suhde naisella on todella sytyttävä piirre ainakin omiin silmiin.Tämä on muuten miehen pituuteen verrattava asia, ei niinkään naisen paino. Siis että piirre jolle itse ei voi mitään tekee sinusta todella paljon viehättävämmän vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Näin juuri. Siksi ylipainoisetkin "oikeista" kohdista muhkeat naiset ovat monen miehen mieleen. Kyse siis tisseistä, lantiosta ja pyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pointtisi. Mutta ajattele toisinpäin, kuvitteellinen tilanne: menet naimisiin miehen kanssa joka on raamikas ja pyykkilautavatsan omaava. Kaksi vuotta myöhemmin mies lihoo 50 kiloa, muodottomaksi palloksi. Oletko edelleen seksuaalisesti kiinnostunut tästä miehestä. Mieti rehellisesti....
(Juu, kärjistetty esimerkki, tiedän, mutta kuulisin mielelläni vastauksen)
Mieskin pystyy varmasti laihduttamaan. Tiedätkö, tiedän naisen jota voisi kuvailla ennen äidiksi tuloaan ulkonäöllisesti täyden kympin naiseksi. Lapsen saannin jälkeen alkoi kerryttämään ahkerasta salilla käymisestä huolimatta nestettä ja väsymys näkyi iholla. Miehensä onneksi ymmärsi mitä vanhempana olo tarkoittaa, sinä olisit varmaan heittänyt ulos heti plussan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Siksi ylipainoisetkin "oikeista" kohdista muhkeat naiset ovat monen miehen mieleen. Kyse siis tisseistä, lantiosta ja pyllystä.
Jep... Minulle on jaettu mahdollisimman huonot geenit mitä ulkonäköön tulee. Kroppa on treenattunakin muodoton pötkö, rasva ei kerry takamukseen eikä reisiin vaan vatsaan, ja tissitkin on pienet. Vyötärö on alle 70cm mutta ei juuri erotu kun lantiokin jotain alle 90cm.
Eipä ole miehiä näkynyt ikinä vaikka nettideittailuakin yritin yli 10 vuoden ajan, vanhaksipiiaksi jäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep... Minulle on jaettu mahdollisimman huonot geenit mitä ulkonäköön tulee. Kroppa on treenattunakin muodoton pötkö, rasva ei kerry takamukseen eikä reisiin vaan vatsaan, ja tissitkin on pienet. Vyötärö on alle 70cm mutta ei juuri erotu kun lantiokin jotain alle 90cm.
Eipä ole miehiä näkynyt ikinä vaikka nettideittailuakin yritin yli 10 vuoden ajan, vanhaksipiiaksi jäin.
Mulla on myös erittäin epäedullinen kropanmuoto, suuret rinnat joo, mutta siitä alaspäin suora pötkö. Vaikka olen pysynyt normaalipainoisena/hoikkana, minua epäillään usein ylipainoiseksi koska vyötärö ei erotu edes hyvällä pukeutumisella. Ja joku minua paljon painavampi saattaa olla tuhatkertaisesti paremman näköinen, koska mitat on vyötärö 70 ja lantio 100...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et lukenut kunnolla loppuun tuolla alussa olevaa viestiä. Mies olisi halunnut naisen jatkavan samalla linjalla seuraavanakin päivänä. Toisin sanoen kaivataan tuollaista piirrettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.
Sinua luullaan todennäköisesti varatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.
Sinua luullaan todennäköisesti varatuksi.
Miksi Virossa näkee paljon suomalaisia miehiä iskemässä paikallisia naisia, vai onko tässä taustalla joku muu motiivi?