Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun deittimies kysyy painoa, kuinka paljon voi PYÖRISTÄÄ ettei siitä jää kiinni kun tavataan?

Vierailija
18.10.2020 |

Jos oman paino on esim 69kg voiko sanoa noin 60kg eli yhdeksän kiloa alemmas?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissähän on selkeä nyrkkisääntö.

Naiselle tärkeitä asioita (pituus, ammatti, koulutustaso) saa kysyä.

Miehelle tärkeitä asioita (paino) ei saa kysyä.

Se että sulla on joku ihme fiksaatio naisen painoon,  ei tarkoita, että kaikilla miehillä olisi niin. Aikanaan tuli paljonkin nettitreffailtua (tosin ennen Tinderiä), eikä multa kyllä kukaan koskaan kysynyt painoa. Profiilissa luki, että olen normaalivartaloinen ja kuvissa oli kokovartalokuva kesämekossa ja kyllä tämä riitti ihan kaikille. Koulutus ja ammatti kyllä kiinnostivat. Vieläpä niin, että yleensä mun akateemisuus lopetti viestittelyn, jos mies ei ollut akateeminen (siis mies lopetti, mulle ei koulutuksella ollut niin väliä). On se vaan onni, ettei enää tarvitse noissa piireissä pyöriä. Pakko kysyä: kysytkö parisuhteessa säännöllisesti naisen painoa, ettei vain vahingossakaan pääse kiloakaan tulemaan lisää??

Vierailija
122/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies ei kysy naisen painoa.

M33

Miehen täytyy nykyäänkin olla herrasmies ja noudattaa siihen kuuluvia sääntöjä.

Naisen ei kuitenkaan tarvitse olla hieno lady, eikä sellaista saa naiselta vaatia.

En ikinä kysyisi mieheltä mitään hänen painostaan tai pituudestaan. Se olisi epäkohteliasta ja asiatonta. 

Onko etu- ja sukunimen kysyminenkin "epäkohteliasta ja asiatonta"?

Mitä sitten enää saa kysyä, kun ei edes perusasioita ihmisestä, säästäkö pitää puhua?

-Kerro nyt?

Ulkonäköön liittyvistä asioista en vain kysy. Koen ne epäkohteliaina. Riittää, että esim Tinderissä on kuva, josta saa jonkinlaisen käsityksen habituksesta. Mitä edes teen tiedolla miehen pituudesta? En tarvitse tietoa mihinkään. En myöskään halua tapailla miestä, jolle minun painolla ja pituudella on suuremmin väliä. Kuvasta näkee, etten ole hirveän ylipainoinen ja harrastuksista voi päätellä elämäntyylini olevan melko liikunnallinen. Nämä tiedot riittävät minulle ja toivon, että ne riittävät myös miehelle. 

Eli väität tässä, että alkaisit suhteeseen 300kg mieheen, jolla olisi ruma naama ja joka olisi kouluttamaton, 150cm ja pälvikalju, mutta harrastaisi lennokkeja?

Uskotaan uskotaan.

Jankka jankka, kukaan ei täällä ole väittänyt mitään tuollaista.

Sun edellisen vastauksen ekanana lauseena on, että "en kysy ulkonäköasioista", eli toisin sanoen olisit valmis hyväksymään ruman peräkammarinpojan, 300kg, näinhän väitit.

Katsoppa yltä itse.

Paitsi etten ole tuo johon viittaat, katsos kun täällä on useita kirjoittajia :). Mulle riittää valokuva. Siitä saa riittävän käsityksen ulkonäöstä (ja ei en huoli 300 kiloista peräkammarin poikaa, en itseasiassa huolisi minkään kokoista peräkammarin poikaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa "en ole pitkään aikaan käynyt vaakalla mutta jotain kuuskyt ja risat"

55 tykkäystä!

Vierailija
124/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa "en ole pitkään aikaan käynyt vaakalla mutta jotain kuuskyt ja risat"

55 tykkäystä!

Näitä tykkäysiä voitkin sitten mielessäsi yläpeukuttaa ja hymistellä, kun treffikumppani juo treffeillä viinlasinsa huikalla tyhjäksi ja toivottelee hyviä jatkoja jo 5 minuutin päästä ensinäkemisestä.

Vierailija
125/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella jo opitaan pyöristyssäännöt: 65-69 pyöristyy 70 kiloon. 61-64,5 pyöristyy 60 kiloon. Näillä mennään, muu on valehtelua.

Vierailija
126/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis noin 180cm pitkä ja tienaan about keskipalkan verran.

(171cm ja 2005 eur/kk bruttona).

127/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo menisi läpi jos olet noin 160 pitkä.

jos painoa olisi 300 uskoisin että jopa 250 menisi läpi.

Vierailija
128/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo on aivan miehen puolella. 

Vierailija
129/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi treffeille sellaisen mäntin kanssa joka kysyy painoani. Olen normaalipainoinen, eikä painossani ole vikaa, mutta ei kiinnosta mies joka kyselee strategisia mittoja ja asettaa niille jotain vaatimuksia.

Vierailija
130/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kysyy toisen painoa??? Inhottavaa.

Kuka kysyy miehen pituutta? Inhottavaa.

Vierailija
131/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa karsia pois ylipainoiset naiset on kysyä painoa

Se on juuri näin.

Vierailija
132/132 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi treffeille sellaisen mäntin kanssa joka kysyy painoani. Olen normaalipainoinen, eikä painossani ole vikaa, mutta ei kiinnosta mies joka kyselee strategisia mittoja ja asettaa niille jotain vaatimuksia.

En menisi treffeille sellaisen mäntin kanssa joka kysyy pituuttani. Olen normaalipituinen, eikä pituudessani ole vikaa, mutta ei kiinnosta nainen joka kyselee strategisia mittoja ja asettaa niille jotain vaatimuksia.