Kun deittimies kysyy painoa, kuinka paljon voi PYÖRISTÄÄ ettei siitä jää kiinni kun tavataan?
Jos oman paino on esim 69kg voiko sanoa noin 60kg eli yhdeksän kiloa alemmas?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies haluaa realistisen kokovartalokuvan ennen treffejä.
Miksi nämä lihavat naiset täällä eivät mene treffeille lihavien miesten kanssa?
Onko se niin kiva, ettei kerta toisensa jälkeen miehestä kuulu enää mitään?
Moni mies on minulle tätä valittanut.
Normaalipainoinen mies haluaa normaalipainoisen naisen. Ei siinä ole mitään pinnallista.
Kuka jaksaa katsoa sitä, että toinen mässyttää jotain koko ajan.
Normaalipainoinen mies voi keskittää Tinderissä swaippauksensa naisiin, joilla on kokovartalokuva. Jos epäilee kuvan ajantasaisuutta, siitä voi aina kysyä. Ei tarvitse hutkia kaikkia oikealle. Myös Tinderin ulkopuolella voi tutustua/lähestyä normaalipainoisia naisia kohteliaasti. Voi tehdä muutakin kuin valittaa. Muiden käytökseen ja painoon ei voi vaikuttaa, mutta omaa toimintaansa voi aina muuttaa, jos nykytilanteeseen ei ole tyytyväinen.
En tiedä, miten suhtautuisin, jos painoa kysyttäisiin. Olen pitkä ja hoikka (näytän korkeushyppääjältä), eikä ylimääräistä rasvaa ole, joten ei minulla olisi mitään ongelmaa kertoa painoani. Vai olisiko sittenkin? Ehkä tuommoinen painon kysely on kuitenkin sen verran moukkamaista, että kysyjästä jäisi huono käsitys.
15 kg sinne tänne ei ole mitään, ei sitä kukaan huomaa.
Unohda kokonaan tuommoiset painon kysyjät!
Se on tökeröä kysyä toisen painoa!
Meressä riittää vapaata riistaa muuta kun uudet verkot vesille. Painon kysyjät kannattaa lempata välittömästi.
Itselläni oli nuorena leidejä painoin puolesta noin viidestäkymmenestä kilosta sataan kiloon!
Oma paino huiteli 65 kilossa..
Aika monella miehellä ei ole käsitystä miltä minkäkin painoinen nainen näyttää. Jos nainen ilmoittaa painokseen 65kg, niin jotkut kuvittelee naisen olevan jo ylipainon puolella. Jos nainen kertoo painavansa 100kg, niin miehet ajattelee näitä Hengenvaarallisesti lihava-ohjelman järkäleitä jotka painaa 200kg ja enemmän.
Hyvä lähtökohta suhteelle kun alat heti valehtelemaan päin naamaa. Kai nyt kuitenkin vaadit mieheltä rehellisyyttä ja loukkaannut jos mies ei ole joka asiassa täysin rehellinen?
''miksi aloittaa suhde valheella?
Luulen, että harvemmin valheesta alkaakaan suhdetta. Taannoin toisilla treffeillä toinen kertoi huijanneesa ikänsä, kun tuli puheeksi jokin lukioaikainen tapahtuma. Hän ei ollutkaan samoihin aikoihin lukiossa, niin siinä kohtaa kertoi totuuden. Hänen todellinen ikänsä ei olisi minua haitannut, mutta se valahtelu haittasi. Lopetin jutun siihen paikkaan.''
Ikä nyt onkin räikeä asia valehdeltavaksi, kun syntymävuosi pysyy samana ja on kiistaton asia. Mutta kaikilla ei välttämättä ole puntaria kotona tai ole aktiivisia punnitsijoita. Toki painon voi ja kannattaneekin jättää kokonaan kommentoimatta. Sitten jos treffien jälkeen lihoo tai laihtuu, pitääkö siitäkin raportoida erikseen. En minä naisenakaan ole varma, olenko 170 cm vaiko 171 cm, kun pituuttakaan ei ole arjessa tarvetta kytätä.
Jos painaa 180kg niin voi sanoa 150kg.
Eli naisia ei häiritse jos mies sanoo olevansa 185cm pitkä vaikka todellisuudessa mies on 175cm?
Vierailija kirjoitti:
Eli naisia ei häiritse jos mies sanoo olevansa 185cm pitkä vaikka todellisuudessa mies on 175cm?
Ainakin 175 cm pitkä nainen huomaa asian eikä hänen tarvitse siitä kysyä.
Ihan sama mitä sanot painoksesi. Kun painoin 65 kiloa painokseni arvioitiin 55, olin sen verran hoikka. Mineraalit painavat, lihas painaa, rauta painaa. Isokokoinen ei välttämättä paina paljon, lihas on kolme kertaa painvampaa kuin rasva.
Mutta joo varmaan sanomattakin selvää että älä edes puhu miehelle joka kysyy painoasi, se on varmasti pienin hänen ongelmistaan.
Ainahan siinä ehtii lihoa ennen treffejä.
Lihava nainen = köyhä mies