Kun deittimies kysyy painoa, kuinka paljon voi PYÖRISTÄÄ ettei siitä jää kiinni kun tavataan?
Jos oman paino on esim 69kg voiko sanoa noin 60kg eli yhdeksän kiloa alemmas?
Kommentit (144)
Naisen ammatti ja työ ei kiinnosta yhtään
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset haluavat aina valehdella. kuuluu niiden luontoon.
Mikä on vielä sallittua pyöristämistä?
Siis mun vaaka näyttää vain 100g tarkkuudella. Jos vaaka sanoo 62,1kg, niin riittääkö että sanon painavani 62,1kg? Entä jos painankin oikeasti 62,11kg?
Entä jos olen punninnut itseni sukkasillaan pyjamassa, onko se valehtelua, kun painan enemmän ulkovaatteet päällä?
Oon tätä miettinyt, kun muutaman kerran on painoa kysytty. Entä jos sanon varmuuden vuoksi painavani 70, silloin en vahingossa sano liian alhaista painoa. Mutta eikö tuokin ole valehtelua, silloinhan mies voi luulla että olen tosi lihaksikas.
Kuvat on tottakai tuoreet ja useampi kokovartalokuva, sekä naamakuvia. Olen yrittänyt saada kaikki virheet näkymään niissä kuvissa, kun nehän on tavallaan myyntikuvat. Teen samaa kun myyn vaikka torissa jotain huonekalua, kaikki naarmut j
Virheet paljastuu kun tavataan, ei kannata niitä kuvissa esitellä. Isot tatskat kannattaa. Paino 3kg tarkkuudella riittää. Naiset usein luulee ettei mies tiedä eroa 75kg vai 65kg, mutta mies näkee eron heti tavataessa.
Aika moni mies haluaa realistisen kokovartalokuvan ennen treffejä.
Miksi nämä lihavat naiset täällä eivät mene treffeille lihavien miesten kanssa?
Onko se niin kiva, ettei kerta toisensa jälkeen miehestä kuulu enää mitään?
Moni mies on minulle tätä valittanut.
Normaalipainoinen mies haluaa normaalipainoisen naisen. Ei siinä ole mitään pinnallista.
Kuka jaksaa katsoa sitä, että toinen mässyttää jotain koko ajan.
10 kilon tarkkuudella voi hyvin pyöristää