Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun deittimies kysyy painoa, kuinka paljon voi PYÖRISTÄÄ ettei siitä jää kiinni kun tavataan?

Vierailija
18.10.2020 |

Jos oman paino on esim 69kg voiko sanoa noin 60kg eli yhdeksän kiloa alemmas?

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kilon tarkkuudella voi hyvin pyöristää

Vierailija
142/173 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ammatti ja työ ei kiinnosta yhtään

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset haluavat aina valehdella. kuuluu niiden luontoon.

Mikä on vielä sallittua pyöristämistä?

Siis mun vaaka näyttää vain 100g tarkkuudella. Jos vaaka sanoo 62,1kg, niin riittääkö että sanon painavani 62,1kg? Entä jos painankin oikeasti 62,11kg?

Entä jos olen punninnut itseni sukkasillaan pyjamassa, onko se valehtelua, kun painan enemmän ulkovaatteet päällä? 

Oon tätä miettinyt, kun muutaman kerran on painoa kysytty. Entä jos sanon varmuuden vuoksi painavani 70, silloin en vahingossa sano liian alhaista painoa. Mutta eikö tuokin ole valehtelua, silloinhan mies voi luulla että olen tosi lihaksikas.

Kuvat on tottakai tuoreet ja useampi kokovartalokuva, sekä naamakuvia. Olen yrittänyt saada kaikki virheet näkymään niissä kuvissa, kun nehän on tavallaan myyntikuvat. Teen samaa kun myyn vaikka torissa jotain huonekalua, kaikki naarmut j

Virheet paljastuu kun tavataan, ei kannata niitä kuvissa esitellä. Isot tatskat kannattaa. Paino 3kg tarkkuudella riittää. Naiset usein luulee ettei mies tiedä eroa 75kg vai 65kg, mutta mies näkee eron heti tavataessa.

Vierailija
144/173 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies haluaa realistisen kokovartalokuvan ennen treffejä. 

Miksi nämä lihavat naiset täällä eivät mene treffeille lihavien miesten kanssa?

Onko se niin kiva, ettei kerta toisensa jälkeen miehestä kuulu enää mitään?

Moni mies on minulle tätä valittanut.

Normaalipainoinen mies haluaa normaalipainoisen naisen. Ei siinä ole mitään pinnallista.

Kuka jaksaa katsoa sitä, että toinen mässyttää jotain koko ajan.

Vierailija
145/173 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi!

Vierailija
146/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deitille ei riitä kasvo- ja vartalokuva ennen tapaamista, vaan oikeasti kysytään pituutta ja painoa vielä lisäksi niin hän voi mun puolesta jatkaa lihamarkkinoilla. Huh huh.

Vierailija
147/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka fiksu kysyy painoa? Kuka ei voi kertoa oikeaa painoa? Varsinkin kun on normaali tyyliin 69 kg. Mut vaikka olisi 149 kg, eikö se pitäisi pystyä sanoa rehellisesti, minusta kyllä pitäisi.

Mä olen reilusti ylipainoinen ja mun paino on mulle arka paikka. En todellakaan kertoisi sitä jollekin randomille deittikumppanille koska en ole sitä kertonut edes seurustelukumppaneille tai entiselle aviomiehelle. Kerron painoni vain terveydenhuollon ammattilaisille enkä sitäkään tee mielelläni.

Joo tiedän, että pitäisi pudottaa painoa ja yritystä on ollut, mutta puuttuu motivaatio ja nyt koitan selvitä masennuksesta. Ei, mun masennus ei liity painoon. 

Vierailija
148/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan lähes kaikki 40+ -vuotiaat naiset pyöristävät deittiapeissa painonsa ja ikänsä noin 5 kg/v alaspäin. En minä painoa kysele, mutta kuvat katson ja tarkistan onko painoa ilmoitettu. En tiedä, onko naisilla samoja kokemuksia miehistä. Todennäköisesti.

Vierailija
149/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyy painoa ????

Vierailija
150/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin lähimpään viiteen kiloon

Vierailija
151/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg ainakin!

Vierailija
152/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kysyy painoa ????

Provoissa tosi moni. Todellisuudessa jotkut. Yksi treffikumppani ihmetteli, kun en ennen ensitreffejä ollut udellut hänen kuppikokoa. Hänen kokemusten mukaan se oli miehillä yleinen kysymys. Totesin, etten tee tuolla tiedolla mitään ja hän tuskin ryntäisi mitään muuttamaan riippumatta miten vastaukseen suhtautuisin.  

Vierailija
153/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos pyöristää lähimpään sataan kiloon niin se on riittävä tarkkuus.

Vierailija
154/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöristä samoin kun miehet: 

Raha menetti merkityksensä: kannan kamani kestokasseissa kun vaihdan osoitetta eli rahaa ei ole. Matkalaukku puuttuu.

Pidän nuoremmista: kukaan ei ole halunnut 45v:n kanssa vieläkään lapsia.

Ulkonäkö on tärkeintä: saman ikäinen nainen sanoo, että tuohon ikään mennessä täytyy löytää muutakin arvoja. Kun se ulkonäkö menee kaikilla. Miestä ei kiinnosta muut ihmiset, vain nuorten perässä juokseminen. Ja tullut rankasti petetyksi avioliitossaan jo.

Että miten menee niinkuin omasta mielestä.

Vierailija
155/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aloittaa suhde valheella?

Vierailija
156/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painoa tarvitse edes kertoa. Eikö deittimies luota omiin silmiinsä. 

Vierailija
157/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah, jos joku multa kysyisi painoa niin en todellakaan menisi treffeille.

Kysy sinä häneltä vehkeen kokoa... ja mitä ikinä mitaksi sanookin, niin vastaa että sori liian pieni ja peru treffit.

Ei helvetissä kannata kysyä vehkeestä mitään, sieltä tulee välittömästi kuva siitä

Kannattaa kysyä uudelleen kun kuvasta ei saa mitään selvää.

Vierailija
158/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi aloittaa suhde valheella?

Luulen, että harvemmin valheesta alkaakaan suhdetta. Taannoin toisilla treffeillä toinen kertoi huijanneesa ikänsä, kun tuli puheeksi jokin lukioaikainen tapahtuma. Hän ei ollutkaan samoihin aikoihin lukiossa, niin siinä kohtaa kertoi totuuden. Hänen todellinen ikänsä ei olisi minua haitannut, mutta se valahtelu haittasi. Lopetin jutun siihen paikkaan.

Vierailija
159/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tee naisen painotiedolla mitään, minulla on silmät ja eräs lahjomaton mittari, joka kyllä kertoo jos sitä on liikaa.

Vierailija
160/173 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyy painoa?

Mitä v i t u n veetee porukkaa noilla netti treffeillä oikein pyörii?