Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui selviytyjissä eilen?

Vierailija
23.07.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiden kahdella jäljellä olevalla kilpailijalla oli oma " koskemattomuus" -kilpailu, kun eihän ne voineet toisiaan pois äänestää. Stephanie voitti tulensytytys-kisan ja Bobby Jo (olikohan sen niminen?) tippui...

Vierailija
2/3 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen heimo voitti ensin mädän ankanmunasyönkikilpailun, palkintona pesytymistarvikkeita ja tankillinen vettä suihkusuuttimella, koskemattomusskisassa ne voitti taas ja ne kas joutu heimoneuvostoon, jossa ei ollut äänestystä, ku niitä olisin vaan kaks, joutuivat kilpailemaan tulen teosta ja se tyttövoitti, ilm. ei vieläkään yhdistetty heimoja, joten siinä toisessa on vaan yksi jäsen nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö Steph yksin viidakkoon? :o Luulis että jo turvallisuusmääräyksetkin kieltää (juu juu onhan siinä kameramiehet jne, mutta illuusiohan on se että ei ketään muka siellä ole).



Steph rullaa kyllä, hiton hyvä kilpailija :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi