Mitä mieltä nelikymppisestä miehestä joka kuuntelee Scooteria?
Kommentit (30)
Itse kuuntelen välillä Debussya ja Chopinia ja välillä esim. Rollareita. : ) M52
Tuota noin.... en tunne kyseistä yhtyettä. Mutta koska itse olen 53-vuotias nainen, joka kuuntelee edm:ää ja nykypoppia, pidän kahelimpana sellaista ihmistä, jonka mielestä keski-ikäinen ei saa kuunnella kuin - mitä? - iskelmiä tai klassista musiikkia.
Aika säälittävää, jos nelikymppisenä on jo kalkkeutunut ja jämähtänyt. Tämä ihan vaan vinkkinä ap:lle.
No olen sitä mieltä, että on jäänyt aikaluuppiin :D
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuntelen välillä Debussya ja Chopinia ja välillä esim. Rollareita. : ) M52
Liittyy aiheeseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Verkkokauppa.comin mainoksessa esiintynyt wannaberäppärimies. Ei jatkoon.
Scooter aloitti 1994 joten todennäköisesti tuon iköinen mies kuunnellut sitä yläasteelta saakka. Ei siinä tarvitse kovin wannabe olla.
1992
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Verkkokauppa.comin mainoksessa esiintynyt wannaberäppärimies. Ei jatkoon.
Scooter aloitti 1994 joten todennäköisesti tuon iköinen mies kuunnellut sitä yläasteelta saakka. Ei siinä tarvitse kovin wannabe olla.
1992
1994 tuli eka levy. Älä n**** pilkkua.
Oikeastaan ihmettelen enemmän muun ikäistä miestä, joka sitä kuuntelisi.
Että on vähän huonohko musiikkimaku. Tuo poppitechnohumppa oli jo 90-luvulla karvanoppaelvisten musiikkia.
FIREEEEEEEE!!