Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan saamaan penniäkään eläkettä.

Vierailija
18.10.2020 |

Suvussani on perinnöllistä sairautta, jonka vuoksi voin odottaa päätyväni hautaan ennen eläkeikääni. Olen vielä melko nuori ja eläkeikänihän on sidottu elinajan odotteeseen. Olen tästä melko katkera, maksan jatkuvasti eläkettä poliitikkopapoille jotka varmistivat oman eläköitymisensä mukavasti, enkä itse pääse siitä koskaan nauttimaan. Oma vikani, mitäpä kehtaan olla elämättä työurani loppuun saakka.

Oletteko itse sujut jatkuvasti pakoon juoksevan eläkeiän kanssa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

takuueläke kai sentään

Ei tule kukaan saamaan sitäkään. Suomen eläkejärjestelmä romahtaa vuoteen 2030 mennessä. Rahat eivät yksinkertaisesti riitä.

Kiitos Sanna.

Vierailija
22/26 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot noin sairas, niin pääset varmaan työkyvyttömyyselääkkeelle jo aikaisemmin, ja se lasketaan sen mukaan, mitä se olisi normaalissa vanhuuseläkeiässä, edellyttäen että olet työsuhteessa jäädessäsi eläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla elintavoilla voi kompensoida geenien vaikutusta. Jos suvussasi kuollaan sydäntauteihin, niin kolesteroli kuriin ruokavaliolla ja liikunnalla. Tuskin se kauhea pettymys on, jos elätkin odottamaasi kauemmin. Takuueläkkeen saa kaikki.

Vierailija
24/26 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oot noin sairas, niin pääset varmaan työkyvyttömyyselääkkeelle jo aikaisemmin, ja se lasketaan sen mukaan, mitä se olisi normaalissa vanhuuseläkeiässä, edellyttäen että olet työsuhteessa jäädessäsi eläkkeelle.

Tämä on totta, siinä vaiheessa on vain elämästä nauttiminen olematonta sairauden edetessä.

Vierailija
25/26 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös kaikki saa vanhuuseläkettä, kun on sen aika?

Vierailija
26/26 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vapaita nyt kun vielä jaksat ja olet terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme