Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 20-vuotiaana ottaa kolmekymppinen mies?

Vierailija
19.01.2014 |

Olisiko noin kymmenen vuotta vanhempi mies helpompi saada sitoutumaan kuin parikymppinen? Sellaisia on ollut tarjolla, vaikka en ole aikaisemmin ajatellut, että ottaisin vakavasti niin paljon vanhempaa miestä. Ovat yleensä myös itsevarmempia ja rauhallisempia.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:00"]

Sitten kun sä olet hiukan yli kolmikymppisenä viriileimmilläsi (näin se nimittäin naisilla on), niin hää on mahdollisesti jo erektiohäiriöinen. Oletko valmis tän riskin ottamaan?

[/quote]

komppaan tätä!

Olen huomannut lähipiirissäni, tai siis heiltä kuullut tämän ongelman. Ihan totta.

Itselläni mies 7 vuotta vanhempi eli nyt hän on 33 ja itse olen 26 ja mihin helvettiin se seksin nälkäinen mies on kadonnut? Meillä ei nimittäin seksiä ole ja minusta se ei ole kiinni. Tätä jatkunut jo useamman vuoden. Seksiä max. Kerran 2/kk.

Ota kulta pieni ikäisesi mies!

Vierailija
62/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:58"]

Olet niitä pimuja , jotka pitävät ikäisiään poikia niiiiin lapsellisina ?  :D 

No tuleva 30 vuotiaasi ajattelee sinusta samoin ellei ole tosi jälkeen jäänyt ;)

[/quote]Millä perusteella 30-vuotias, joka seurustelee 20-vuotiaan kanssa, on jälkeen jäänyt? Ajattelet todella mustavalkoisesti.

[/quote]

Eli siis pitää naista ainakin vähän lapsellisena jollei ole itse lapsen tasolla... selitinkö paremmin? sinänsä seurustelussa ei ole mitään tuomittavaa.

[/quote]Ajattelutapasi on edelleen mustavalkoinen. Kaikki 20-vuotiaat eivät ole baareissa juoksevia pissiksiä. Taitaa tosin tulla sulle yllätyksenä tämä tieto. Monet parikymppiset ovat fiksuja nuoria aikuisia. Olet aika ylimielinen, jos kuvittelet, että sen ikäisellä ei voisi olla mitään kypsää sanottavaa. Ihmiset kun ovat yksilöitä.

[/quote]

Jokainen 20-vuotias muuttuu vielä paljon seuraavan 5-10 vuoden aikana. Pissiksestä tulee aikuinen, pikkuvanha voi alkaa rälläämään. 30-40-vuotiaana ei tapahdu enää yllättävää kypsymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:02"]

Sitten kun sä olet hiukan yli kolmikymppisenä viriileimmilläsi (näin se nimittäin naisilla on), niin hää on mahdollisesti jo erektiohäiriöinen. Oletko valmis tän riskin ottamaan?

[/quote]

komppaan tätä!

Olen huomannut lähipiirissäni, tai siis heiltä kuullut tämän ongelman. Ihan totta.

Itselläni mies 7 vuotta vanhempi eli nyt hän on 33 ja itse olen 26 ja mihin helvettiin se seksin nälkäinen mies on kadonnut? Meillä ei nimittäin seksiä ole ja minusta se ei ole kiinni. Tätä jatkunut jo useamman vuoden. Seksiä max. Kerran 2/kk.

[/quote]

Seksii kyllästyminen parisuhteessa ei ole iästä kiinni. Itse kyllästyin sen aikaiseen tyttöystävääni täysin 4v seurusteltiin ja kun tyttö vaihtui niin kyllä seksi taas maistui...olin 22v Tottakai vireystaso laskee iän myötä, mutta eiköhän se ole sitten + 40v jälkeen...

Vierailija
64/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:02"]

[/quote]

komppaan tätä!

[/quote]

Seksii kyllästyminen parisuhteessa ei ole iästä kiinni. Itse kyllästyin sen aikaiseen tyttöystävääni täysin 4v seurusteltiin ja kun tyttö vaihtui niin kyllä seksi taas maistui...olin 22v Tottakai vireystaso laskee iän myötä, mutta eiköhän se ole sitten + 40v jälkeen...

[/quote]

Tässä tapauksessa en tiedä mistä on kiinni, olimme erossa vuoden ja hän nimenomaan halusiminut takaisin. 

Ulkonäössä ei luulisi olevan syy, olen hoikka ja pidän itsestäni huolta.

Kotona muuten menee hyvin, joskus kysyin tästä, mies vain totesi ettei aina tee mieli. No, ei minunkaan, mutta useammin kun kerran parissa kuukaudessa!

Eipä siinä, harmittaa että otin koko ukon takasin, pärjäsin hyvin yksin. 

Jos tilanne ei muutu niin ukko saa lähteä ennenkö mä romahan ;)

Vierailija
65/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:58"]

Olet niitä pimuja , jotka pitävät ikäisiään poikia niiiiin lapsellisina ?  :D 

No tuleva 30 vuotiaasi ajattelee sinusta samoin ellei ole tosi jälkeen jäänyt ;)

[/quote]Millä perusteella 30-vuotias, joka seurustelee 20-vuotiaan kanssa, on jälkeen jäänyt? Ajattelet todella mustavalkoisesti.

[/quote]

Eli siis pitää naista ainakin vähän lapsellisena jollei ole itse lapsen tasolla... selitinkö paremmin? sinänsä seurustelussa ei ole mitään tuomittavaa.

[/quote]Ajattelutapasi on edelleen mustavalkoinen. Kaikki 20-vuotiaat eivät ole baareissa juoksevia pissiksiä. Taitaa tosin tulla sulle yllätyksenä tämä tieto. Monet parikymppiset ovat fiksuja nuoria aikuisia. Olet aika ylimielinen, jos kuvittelet, että sen ikäisellä ei voisi olla mitään kypsää sanottavaa. Ihmiset kun ovat yksilöitä.

[/quote]

Jokainen 20-vuotias muuttuu vielä paljon seuraavan 5-10 vuoden aikana. Pissiksestä tulee aikuinen, pikkuvanha voi alkaa rälläämään. 30-40-vuotiaana ei tapahdu enää yllättävää kypsymistä.

[/quote]Ihmisiä ei voi lokeroida iän perusteella, koska jokainen on yksilö! Aikuinen ihminen ei puhu ilkeästi toisesta vain sen vuoksi, että tämä sattuu olemaan jonkun tietyn ikäinen.

Vierailija
66/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta, jääkö nuorella nuoruus elämättä, vai joutuuko vanha elämään nuoruuden toiseen kertaan, tuollaisessa tapauksessa?

Vierailija
67/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla ja fiksuilla ihmisillä näyttää jäävän huomiotta, että ikä on niitä ominaisuuksia joihin ei itse voi vaikuttaa.

Vierailija
68/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:24"]

Aikuisilla ja fiksuilla ihmisillä näyttää jäävän huomiotta, että ikä on niitä ominaisuuksia joihin ei itse voi vaikuttaa.

[/quote]

Näin. siksi ap kysymyksen asettelu oli nuoren tytön typerää ruusunpunaista unelmaa.  Ottaa ikäisensä jos haluaa hauskan elämän  ja jos haluaa leikkiä pikkurouvaa niin vanhemman työssä käyvän.

Vierailija
69/69 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:17"]

Tässä tapauksessa en tiedä mistä on kiinni, olimme erossa vuoden ja hän nimenomaan halusiminut takaisin. 

Ulkonäössä ei luulisi olevan syy, olen hoikka ja pidän itsestäni huolta.

Kotona muuten menee hyvin, joskus kysyin tästä, mies vain totesi ettei aina tee mieli. No, ei minunkaan, mutta useammin kun kerran parissa kuukaudessa!

Eipä siinä, harmittaa että otin koko ukon takasin, pärjäsin hyvin yksin. 

Jos tilanne ei muutu niin ukko saa lähteä ennenkö mä romahan ;)

[/quote]

Vaikea sanoa mistä hänellä on kiinni. Enkä osaa omaan kyllästymiseen sanoa muuta syytä kun kyllästyminen. Tyttö oli kaunis eli ulkonäöllä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa...en tiedä ehkä mulla sitten on "häikkä" päässä, mutta näin nyt kumminkin kävi ja lopetin suhteen. Seksiä oli abaut kerran viikossa ja sekin "pakkopullaa". Uuden tyttöystävän kanssa taas maistui päivittäin vaikka hän ei ulkonäön suhteen ollut yhtään seksikkäämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi