Kannattaako 20-vuotiaana ottaa kolmekymppinen mies?
Olisiko noin kymmenen vuotta vanhempi mies helpompi saada sitoutumaan kuin parikymppinen? Sellaisia on ollut tarjolla, vaikka en ole aikaisemmin ajatellut, että ottaisin vakavasti niin paljon vanhempaa miestä. Ovat yleensä myös itsevarmempia ja rauhallisempia.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:03"]
Mies 28, tiesitkö sitä, mielisairaudet tarttuvat/tai siis periytyvät juuri isän geeneistä n. 30v.+ lähtien, sulla ei siis ole kauaa aikaa tehdä tervepäisiä lapsia ja muutenkin viestiesi perusteella joku down olisi lottovoitto sinuun verrattuna ainakin mulle, useimmat kivoja ihmisiä näistä kuitenkin, tiedätkö edes sitä kuinka häiriintynyt itse olet, vaikka liet ns. normaalin kirjoissa yhä tai pelkän avohoidon varassa? Aivan sama jos nussisit sylilasta, samalla kuitenkin siirtäisit noin vammaiset geenit eteenpäin ja siihen kai ne lassukat tähtääkin, kun niitä alakoululaisia sillä silmällä katsovat. Hyi ja yök. Puistattaa.
[/quote] Tuossa on syy siihen miksi monet hyvät miehet ovat yksin; liian moni nainen saa tuollaisia purkauksia kuin sinä, vaikkei kuule tai näe mitään loukkaavaa tai epätotta; yritä siinä sitten tehtailla treffejä sellaisen kanssa. Joku vihjaili nelikymppisten miesten olevan erektiohäiriöisiä ja minä tykitin vähän tiedettä ja faktaa vastineeksi. Jostakin syystä se minun faktani oikeutti nyt tuon sinun purkauksesi mutta se toinen juttu erektiohäiriöiden lisääntymisestä ei.
Aika kauheita nuo lapsiseksijuttusi ja aika utopisia myös; eivät vauvat sentään voi omia lapsia saada kuten sinä ilmeisesti luulet.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:12"]
Eikö olisi kiva mennä ensimmäistä kertaa molemmille uusiin paikkoihin? Eikö olisi kivaa harrastaa seksiä autiotalossa, ilman että hän on käynyt siellä jo jonkun muun kanssa kymmenen vuotta sitten? Eikö olisi kiva, että olisitte henkisesti yhtä vanhoja ja hän olisi yhtä energinen kuin sinäkin? Eikö olisi kiva, ettei hän voisi aloittaa lausetta "silloin kun minä olin sinun ikäiseksi..."? Eikö olisi kiva yöpyä teltassa ilman mitään suurempaa syytä ja suunnittelua? Ja jälkeenpäin tajuta ne kaikki virheet? Reilata, mennä festareille, kävellä käsikädessä koko yön? Kyllähän 30-v voi niin tehdä myös, mutta harvemmin kuitenkaan tekee. Festareillekin varaa hotellihuoneen ja kulkee matkat taksilla.
[/quote]
Useimmat parikymppisetkin ovat ehtineet olla muutaman vuoden suhteissa, kokeneet ensirakkauden ja vaikka ne autiotalotkin. Toivoin löytäväni jonkun, jolle olisimme toistemme ensimmäiset. Viime kesänä luovuin ajatuksesta ja deittailin pari kuukautta poikaa, joka oli eronnut yli kolmen vuoden suhteesta. En enää välitä siitä, mitä kaikkea mies on tehnyt minua ennen ja kenen kanssa, enkä anna paljoa painoarvoa sille, onko hän vienyt jonkun toisen esimerkiksi syömään samaan paikkaan, ei se ole mielestäni niin erityistä. Merkityksellisimmät ensimmäiset kerrat ovat mielestäni seksi, avioliitto ja lapset.
Ap
[/quote]
Niin, kerro ne kokemuksesi viidellä, niin pääset sinne missä se kolmekymppinen mies on. Jos sillä ei ole kokemuksia vaan on käynyt vain töissä ja viettänyt hiljaista elämää ilman kokemuksia, voit miettiä haluatko sellaista miestä, jolla ei ole kavereita kenen kanssa lähteä festareille, reilaamaan, tai edes keilaamaan perjantaisin (viittaan tuon mies28 tekstiin..). Sellaista hiljaiselämää se olisi jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:07"]
Mies 28, tiesitkö sitä, mielisairaudet tarttuvat/tai siis periytyvät juuri isän geeneistä n. 30v.+ lähtien, sulla ei siis ole kauaa aikaa tehdä tervepäisiä lapsia ja muutenkin viestiesi perusteella joku down olisi lottovoitto sinuun verrattuna ainakin mulle, useimmat kivoja ihmisiä näistä kuitenkin, tiedätkö edes sitä kuinka häiriintynyt itse olet, vaikka liet ns. normaalin kirjoissa yhä tai pelkän avohoidon varassa? Aivan sama jos nussisit sylilasta, samalla kuitenkin siirtäisit noin vammaiset geenit eteenpäin ja siihen kai ne lassukat tähtääkin, kun niitä alakoululaisia sillä silmällä katsovat. Hyi ja yök. Puistattaa.
[/quote]
Sinullakin on hauskoja seksuaalifantasioita.... Onko kaikki hyvin? (en ole se kenelle vittuilit)
Aivan sama kuka vastasi, luultavimmin joku kehityshäiriöinen lassukka vaan. Useita tutkimuksia löytyy siitä, että miehen puolelta juuri mielisairaudet kuten skitsofrenia periytyvät, kun mies ylittää 35v. iän. Ei ole mitään mutua siis. Kannattaa siis punnittaa se mies tarkkaan, jos sosiaalista fobiaa ja syrjäytneisyttä tällä, niin pakene ennen kuin H.Laasanen blogaa siitä, ettet alistunut tälle tarpeeksi tms. paskaa ja näin perhesurma on oikeus ja kohtuus. H. Laasanen siittäisi mielisairaita jälkeläisiä epäedullisen ulkomuotonsa lisäksi ja lisäksi muutkin yli 35v. lassukat. Tästä turha nillittää, vaikka sitä vauvaa tekisi mieli naida tai ainakin alle 16v. koululaista.
[/quote]
Mies 28, sun vammasi on syvällä siellä päässä, ja toivon ettet koskaan lisäänny kaikkien parhaaksi. Sen verran olen seurannut tätä palstaa ja huomannut oppimattomuutesi ja jankkauksesi, jotka kumpuavat ties mistä, mutta aika harvalla lopulta viiraa noin pahasti, mitä sulla. Ihan kiva jos pystyt käymään töissä ja elättämään itsesi ja huolehtimaan itsestäsi, tosin epäilen tätä syvästi ja luulen että oot joku korkeintaan edun valvonnassa oleva tapaus ja paiskot mielipiteitäsi tänne satuttaaksesi niitä, joilta et et ole saanut tarpeeksi hyväksyntää tähän mennessä. Roikut täällä, kun et muualle kelpaa. Laasanen ajatuksineen vetoaa samasta syystä suhun. Toivottavasti jatkossa ymmärrät oman osasi kaikin puolin, etkä vain uhrina, joiden pykäyksien maksajina toimivat lähinnä me normaalit ihmiset. Kysyn sinulta nyt suoraan, oletko hoitokontaktissa? Pitäisikö sinne hakeutua, jollet jo ole tätä? Ajatuksesi risteilevät sen verran pahasti ja sen oman napasi ympärillä ja aika kaukana tästä todellisuudesta, että tosiaan toivon sitä, että teet jotain sen pääkoppasi suhteen, alkanut vain häiritsemään ja huolestuttamaan tämän jutut, jotka no, aika pihalta, jollei muuta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:36"]
Jos haluat, että miehesi kuolee sua 20 v aikaisemmin, niin kyllä kannattaa.
[/quote]
Mitä sitten? Minunkin mieheni todennäköisesti kuolee, vaikka on vain 5 vuotta minua vanhempi. Niin huonot elämäntavat, kun hänellä on. Sitten vaan jatketaan elämää eteenpäin, niin kuin muidenkin läheisten kuolemien kohdalla.
Jos itse olet onnellinen sellaisen ihmisen kanssa, niin älä yhtään epäröi! Pääasia, että teillä on henkinen yhteys.
Jos haluat päätyä aikanaan omaishoitajaa nii siitä vaan!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:45"]Huh. En ottais ainakaan pitkäksi aikaa. Olis viisikymppinen nyt kun itse olen 40.
[/quote]
No mitäs se tuossa vaiheessa haittais? Mies parhaassa iässä ja itse olisit jo vähän laskusuunnassa.. Ai niin oh snap siinähän se olikin
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:00"]
Sitten kun sä olet hiukan yli kolmikymppisenä viriileimmilläsi (näin se nimittäin naisilla on), niin hää on mahdollisesti jo erektiohäiriöinen. Oletko valmis tän riskin ottamaan?
[/quote] 30-vuotiaan naisen hedelmällisyydestä on jo suuri osa mennyttä, toisin kuin miehellä. Mies voi olla kyllästynyt samaan naiseen, mutta naisen myöhäisviriiliyden myytti ei perusta ainakaan biologiaan; siinähän ei olisi mitään järkeä. Se perustunee enemmän siihen, että lapset on jo (toivon mukaan) tehty ja nainen tiedostaa markkina-arvonsa olevan laskussa ja ottaa kovemmat konstit käyttöön. Itsetunnon paraneminen ja asioiden rennommin ottaminen pätee molemmilla sukupuolilla.
-Mies 28v-
[/quote]
Oletko lukutaidoton? Sä puhut jostain saakutan markkina-arvosta. Tuossahan kirjoitettiin viriliteetistä eikä lisääntymisestä. Ehkäpä se halukkuus muodostuu siten, että naiset oppivat nauttimaan hitaammin kuin miehet. Naisten seksuaalisuuteen liittyy edelleenkin niin paljon tabuja, että oman kehon tutkimiseen tai itsetyydytykseen ei rohkaista. Tai sitä pidetään pahana asiana. Kun taas poikien masturbaatiota pidetään ihan hyväksyttynä.
Muistan, kun murkkuiässä pojat kokoontuivat porukalla katsomaan seksifilmejä ja masturboimaan. Siis porukalla. Tytöthän ei sellaista tee muualla kuin miesten likaisisa fantasioissa.
Niin että jo lähtökohtaisesti naisilla on se seksuaalisuuteen opetteleminen erilaista. Sitten vielä jos oikein huonosti käy, ni sattuu ekoiksi kumppaneiksi sellaisia, joille on naisen nautinto ihan yhdentekevää.
Minä olen lapsesta asti ajatellut että miehen kuuluu olla 10 vuotta vanhempi, en tiedä miksi. No mulla on kyllä kymmenen vuotta vanhempi mies, enkä usko että muutaman vuoden nuorempi mies olisi yhtään kummempi, olenhan minä nähnyt hänet kymmenen vuotta nuorempana kuin nyt, molemmat tässä vanhetaan.
Tytärkin seurustelee kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa, eikä heistäkään näe sitä ikäeroa millään tavalla.
Miehet on aina lapsellisia, ei siitä pääse mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:03"]
[/quote] Tuossa on syy siihen miksi monet hyvät miehet ovat yksin; liian moni nainen saa tuollaisia purkauksia kuin sinä, vaikkei kuule tai näe mitään loukkaavaa tai epätotta; yritä siinä sitten tehtailla treffejä sellaisen kanssa. Joku vihjaili nelikymppisten miesten olevan erektiohäiriöisiä ja minä tykitin vähän tiedettä ja faktaa vastineeksi. Jostakin syystä se minun faktani oikeutti nyt tuon sinun purkauksesi mutta se toinen juttu erektiohäiriöiden lisääntymisestä ei.
Aika kauheita nuo lapsiseksijuttusi ja aika utopisia myös; eivät vauvat sentään voi omia lapsia saada kuten sinä ilmeisesti luulet.
-Mies 28v-
[/quote]
en ole aijempi mutta muistan kommentin jossa sanoit lasten koskettelun olevan ok ettei se ole raiskaus tai sekaantuminen. Ketjussa äiti laivalla mies kosketrllu tyttären kaveria
Ota ihmeessä. Voi elättää sinua kun opiskelet. Sitten kun mies lähestyy 35-40 v niin jätät ja otat oman ikäisesi tai nuoremman.
Vaikea sanoa musta toi on enemmän ihmisestä kuin iästä kiinni. Mutta jos nyt pelkästä iästä puhutaan niin itte ottaisin tuossa iässä noin 19-25 vuotiaan miehen ja perustaisin noin 10 vuoden päästä hänen kanssaan perheen. Sopii mulle ja näin olen suunnilleen tehnytkin.
Jos haluat, että miehesi kuolee sua 20 v aikaisemmin, niin kyllä kannattaa.
Mun suvussa miehet eläneet noin 20v naisia vanhemmiksi
Yleensä kolmekymppisissä miehissä, jotka haikailevat 10 v nuorempia naisia, on juurikin perheenperustamisen ja sitoutumisen kannalta joitain isoja vikoja joiden vuoksi eivät kelpaa ikäisille naisille.
Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Kannattaako missä mielessä?
Pitää ottaa sellainen mies jota rakastaa. Suhteesta voi tulla lyhyt tai pitkä, mutta rakkaussuhde "kannattaa" aina.
Huh. En ottais ainakaan pitkäksi aikaa. Olis viisikymppinen nyt kun itse olen 40.
Ei kannata, jollei tämä selkeästi ole perhettä perustamassa ja vaikka uskis, jolle kelpaa vain nuori siitostamma ja tämän 10+ lasta. Tosiaan miehessä yleensä jotain vikaa, jos vielä 30v. sinkkuna ja näihin vikoihin etsii sitten vastausta tms. siitä nuoresta naisesta. Olisit nuori ja helppo uhri tälle. Olin aiemmin itse tälläinen ja mies hylkäsi kuin rukkasen leveiltyään tarpeeksi minulla ja etsi ikäisensä naisen, jonka kanssa tällä nyt 3 lasta. Olin tosin vielä 18v. tavatessa ja neitsyt ja mallin mitoissakin. Mies oli sitten jo 30v. tavatessamme.
[/quote]
Sinullakin on hauskoja seksuaalifantasioita.... Onko kaikki hyvin? (en ole se kenelle vittuilit)