Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kaikilla tosiaankin huippu-kalliit UUDET turvaistuimet jokaisella lapsella???

Vierailija
23.07.2006 |

tuohon anttilan turvaistuin-ketjuun liittyen vaan kyselen.... kun tuntuu että kaikki suosittelee aina sitä kaikkein kalleinta ja parasta vaihtoehtoa. te jotka ostatte kalleimman ja parhaan: onko teillä JOKAISELLE lapselle oma uusi istuin aina? entäs sitten jos ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa sitä kauhean kallista istuinta??? jättää lapset tekemättä kokonaan vai?? =O ihmetellen aina täällä luen näitä mustavalkoisia kommentteja....

joku kohta kommentoi, että pieni hinta se on lapsen turvallisuudesta tms.

onko teillä täyttä faktaa niistä istuinten turvallisuuksista????

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta ja kaksi istuinta, kummatkin sen hetken parhaita testien mukaan.

Molemmat istuimet olemme ostaneet uusina.



Esikoinen siirtyy kohta turvavyöistuimeen, jonka aion myös ostaa uutena ja parhaan mahdollisen, jos rahatilanne silloin sen vain sallii.



Itse pidän turvallisuutta tärkeänä, enkä osta sokeasti myyjän suosittelemaa, vaan vertailen testituloksia ja tietysti istuimen sopivuutta meidän autoomme. Hinta on tähän saakka ollut toisarvoinen tekijä.

Vierailija
22/22 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan olla hyvätuloisia (1700euroa/kk), mutta meillä menee lasten turvallisuus kaiken edelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla