Onko täällä kaikilla tosiaankin huippu-kalliit UUDET turvaistuimet jokaisella lapsella???
tuohon anttilan turvaistuin-ketjuun liittyen vaan kyselen.... kun tuntuu että kaikki suosittelee aina sitä kaikkein kalleinta ja parasta vaihtoehtoa. te jotka ostatte kalleimman ja parhaan: onko teillä JOKAISELLE lapselle oma uusi istuin aina? entäs sitten jos ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa sitä kauhean kallista istuinta??? jättää lapset tekemättä kokonaan vai?? =O ihmetellen aina täällä luen näitä mustavalkoisia kommentteja....
joku kohta kommentoi, että pieni hinta se on lapsen turvallisuudesta tms.
onko teillä täyttä faktaa niistä istuinten turvallisuuksista????
Kommentit (22)
ei todellakaan olla hyvätuloisia (1700euroa/kk), mutta meillä menee lasten turvallisuus kaiken edelle..
Meillä on kaksi lasta ja kaksi istuinta, kummatkin sen hetken parhaita testien mukaan.
Molemmat istuimet olemme ostaneet uusina.
Esikoinen siirtyy kohta turvavyöistuimeen, jonka aion myös ostaa uutena ja parhaan mahdollisen, jos rahatilanne silloin sen vain sallii.
Itse pidän turvallisuutta tärkeänä, enkä osta sokeasti myyjän suosittelemaa, vaan vertailen testituloksia ja tietysti istuimen sopivuutta meidän autoomme. Hinta on tähän saakka ollut toisarvoinen tekijä.