Jätin mieheni. Otin vauvan mukaan ja lähdin.
Mies taas valehteli juomisestaan. Pyysin monta kertaa olemaan rehellinen. Kiisti juoneensa enemmän kuin kolme kaljaa.
Löysin viinapullon ja suutuin. Tein väärin kun heitin miestä pullolla, onneksi oli pieni ja muovinen.
Nyt makaan kaverin sohvalla vauvan kanssa ja mietin tulevaisuutta.
Kivaa mennä töihin huomenna, onneksi on iltavuoro.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:06"]
Ja otit tietokoneen mukaan, että pääset palstailemaan sieltä kaverin sohvalta. Vai puhelimellako toimii noin hyvin, kaverin kämpässä, sun nettiyhteys?
Joku tässä ei vaan oikein stemmaa.
[/quote]
Itse kirjoittelen tänne joskus kännykällä ja niin voi aloittajakin tehdä.
[/quote]
Kaverin kämpiltä?
[/quote]
Jaa miksi ei? Aloittaja sanoo olevansa kaverin sohvalla. Todennäköisesti kaikki on jo nukkumassa, joten miksi ei voisi?
[/quote]
Koko stoori on epäuskottava. Kannattaa kiinnittää huomiota yksityskohtiin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:11"]
Ja otit tietokoneen mukaan, että pääset palstailemaan sieltä kaverin sohvalta. Vai puhelimellako toimii noin hyvin, kaverin kämpässä, sun nettiyhteys?
[/quote]
[/quote]
Kaverin kämpiltä?
[/quote] wifi much?
[/quote]
No mun kännyllä pääsee kyllä vauvapalstalle ihan ilman wifiä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:11"]
[/quote]
[/quote]
Kaverin kämpiltä?
[/quote] wifi much?
[/quote]
[/quote]
Sehän on tärkeintä, että pääsee palstailemaan, vaikka muka lapsi kainalossa on lähtenyt kotoaan miehensä luota ja punkkaa kaverin sohvalla.
Voi teitä herkkäuskoisia.
Mua ei haittaa yhtään, vaikka joku uskoo tai sitten ei. Ei ole paljastunut, että aloitus ei olisi totta. Miksi se ei voisi olla totta? Monet haluaa jakaa huoliaan. Miksi meitä ihmisiä on täällä monia? Pitäisikö sulkeutua?
Mä palstalle täällä parhaillaan ilman wifiä kännykästä, tosin ihan omasta sängystä käsin.
En näe muutenkaan, miksei ap:n aloitus voisi olla totta.
Ap nyt kertoo vielä että otti yhteyttä miehen vanhempiin (onneksi meillä on läheiset välit) ja pyysin heitä juttelemaan poikansa kanssa.
Jos vaikkapa saisivat taottua järkeä miehen päähän.
Äidilläni oli onneksi vapaapäivä tänään, joten pystyi hoitamaan vauvaa kun olen töissä. En halunnut jättää krapulaisen miehen luokse.
Mien itkee ja vannoo että ei ikinä enää... mutta olen uskonut liian monta kertaa. EN usko että pystyn enää luottamaan.
Ei ainakaan jos mies ei myönnä että hänellä on alkoholiongelma ja hakee apua.
Totta tai tarua mutta tuollaistakin tapahtuu. Mene vaan miehesi luo ja keskustele vakavasti alkoholinkäytöstä. Tapahtuuko tuota kovinkin usein? Mikäli vaan joskus niin anna juoda. Paineet ne on hälläkin.
Provoepäilijällä aika köyhät argumentit. Jos itse jättäisin mieheni, totta hemmetissä ottaisin oman läppärini mukaan. Kuin myös iPadin ja kännykän.
Lyhyt teksti johtuu siitä että en jaksa kännykällä pitkiä tarinoit kirjoittaa. Älypuhelimella kirjoittaminen on hidasta ja ärsyttävää.
Mobiilidataa käytän, hidasta on mutta toimii.
Onko joku vakava etiketti-rikos jos avautuu täällä sen jälkeen kun kavetit on mennyt nukkumaan?
Hassua kun mikään ei voisi enää olla totta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 02:26"]
[/quote]
[/quote]
Kaverin kämpiltä?
[/quote] wifi much?
[/quote]
[/quote]
Sehän on tärkeintä, että pääsee palstailemaan, vaikka muka lapsi kainalossa on lähtenyt kotoaan miehensä luota ja punkkaa kaverin sohvalla.
Voi teitä herkkäuskoisia.
[/quote]
Minä heitin miehen eilen ulos ja istuin palstalla parkumassa itsekseni, kun isoäitini oli täällä hoitamassa taloustöitä oman flegmaattisuuden takia.
[/quote]
[/quote]
Kaverin kämpiltä?
[/quote] wifi much?