Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla kyylättyä :)

Vierailija
18.01.2014 |

Kertokaapa nyt yhteen ketjuun, mitä kyylättävää salilla on. Minulla itselläni on vähän naurattanutkin keski-ikäinen nainen, joka on käynyt 3 vuotta salilla ja edelleen tekee kaikissa laitteissa 5 kg painoilla. Ei ole lisännyt painoja yhtään koko 3 vuoden aikana ja ei kyllä näy kropassa tippaakaan, että lihaksia olisi tullut. Mitä ihmeen hyötyä noistakin käynneistä on.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva että jaksat käyttää aikaas hyödylliseen puuhaan: muiden kyttäykseen. Väittäisin, että enemmän sille naiselle on noista painoista hyötyä kuin sulle hänen kyyläyksestään.

Vierailija
42/82 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:47"]hih!! Et ole tainnut tajuta,että hän voi tiputtaa painomäärän aina lopuksi 5 kiloon, jotta et tietäisi hänen lihaksiensa todellista tilaa.

[/quote] no kyllä hän nitkuttaa koko ajan ilman painoja niissä laitteissa :) ja todella niin väärin, ettei tosikaan. Mutta jos ei halua ottaa neuvoja, niin ei kai se ole pakko. Mutta huvittava sitä on seurata, enkä ole ainoa

[/quote]

Siis te meette aina ringissä siihen seuraamaan? Ei ole kovin tehokasta treeniä tuijottaminen. Millaisissa laitteissa näkee toisten käyttämät painot? Ainakin meidän salilla ne on monessa laitteessa niin, että pitää tulla viereen katsomaan että näkee. Taljassa ehkä näkee kauemmaksikin, mutta monessa muussa ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:55"]Se on kiva että jaksat käyttää aikaas hyödylliseen puuhaan: muiden kyttäykseen. Väittäisin, että enemmän sille naiselle on noista painoista hyötyä kuin sulle hänen kyyläyksestään.

[/quote] olisinhyötyä, jos ottaisi neuvoja vastaan. Vai onko kaikki täällä niitä, jotka varaa sisäreisilaitteen puoleksi tunniksi ja hakkaa sitä yhteen ilman painoja :)

Vierailija
44/82 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:47"]hih!! Et ole tainnut tajuta,että hän voi tiputtaa painomäärän aina lopuksi 5 kiloon, jotta et tietäisi hänen lihaksiensa todellista tilaa.

[/quote] no kyllä hän nitkuttaa koko ajan ilman painoja niissä laitteissa :) ja todella niin väärin, ettei tosikaan. Mutta jos ei halua ottaa neuvoja, niin ei kai se ole pakko. Mutta huvittava sitä on seurata, enkä ole ainoa

[/quote]

Siis te meette aina ringissä siihen seuraamaan? Ei ole kovin tehokasta treeniä tuijottaminen. Millaisissa laitteissa näkee toisten käyttämät painot? Ainakin meidän salilla ne on monessa laitteessa niin, että pitää tulla viereen katsomaan että näkee. Taljassa ehkä näkee kauemmaksikin, mutta monessa muussa ei. 

[/quote] no näkee sen ,kun ottaa aina tapin lattialle. Jopa mammoihin kolahti :)

Vierailija
45/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että ihmisen pitäisi viettää aikaansa pienehkössä tilassa monena vuonna kenties useampi tunti viikossa usein samojen ihmisten kanssa, mutta millään tavalla näitä muita ei saisi havainnoida tai ainakaan luoja paratkoon yhtään ajatusta ei saisi herätä jos vahingossa sattuu silmä johonkin osumaan. Laput silmillä vaan suunnistaa kuin robotti laitteesta toiseen.

Salilla seurasin (ihan tarkoituksella!) sivusilmällä erästä naista, joka teki tosi kovilla painoilla ja puhtaasti rinnallevetoa ja sitten pystypunnerrusta. Itselläni eniten huomiota kiinnittävät nämä bodymimmit joita lievästi kateellisena vilkuilen peilien kautta :D Itse käyn salilla vain kaksi kertaa viikossa ja tällä tahdilla ei juuri painojen lisäyksistä voi kuin haaveilla.

Vierailija
46/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset pystytte liilkumaan?

Tämän palstan mukaan katse ei saa tarkentua mihinkään saati kehenkään, ihmisiäkään ei saa millään tasolla huomata vaan se on heti kyttäämistä ja tietenkin aina vieläpä pahansuopaa.

Miten esim. huomaatte kadulla tutun, koska eihän vastaantulijaa saa kytätä tai on moukka?

Sellainen pieni suhteellisuudentaju olisi täällä monelle aika hyvä. Ihan vaan, että kykenisi esim. erottamaan, että mikä on normaalia katselua ja havannointia ja mikä on sitä kyyläämistä.

Jos joku 280kg painava mies tulee sinne salille pelkissä neonkeltaisissa pikkupikkushortseissa, niin uskallan väittää, että jokainen salillaolija kiinnittää tähän huomiota jollain tasolla, mutta monikaan ei jäisi kyttäämään, väititte täällä sitten mitä tahansa.

Vierailija
47/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote] no näkee sen ,kun ottaa aina tapin lattialle. Jopa mammoihin kolahti :)

[/quote]

No mutta, eikö sulla ole omaa elämää? Miten sä jaksat jonkun mummelin salikäynteihin ja puheisiin noin keskittyä? Vaihda salia, jos noin jurppii.

Vierailija
48/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:58"]

[/quote]

[/quote]

Itse en pahemmin laitteissa käy ollenkaan, joten ei kolahtanut, olen siis tuo jota lainasit. Teen vaan vapailla painoilla ja käyn ohjatuissa jumpissa sekä crosstrainerilla. Mutta en tykkää kyylääjistä. Se kyllä tympäisee, jos joku kyylää minua keppijumppani aikana. En ole kovin taipuisa ja voin kuvitella, että joku tulee kirjoittamaan että en kyykkää tai kumarra tarpeeksi syvään. 

Jos ottaa tapin lattialle, silloin ei ole 5 kg vaan tekee ilman painoja. Mut mikset vaan voi antaa olla? Ei se sulta pois ole. Rohkea nainen, kun tulee aina uudestaan, eikä välitä naurajien kuorosta. 

Vierailija
49/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se semmonen talja on? mua huvittaa salilla käymisessä kaikki. Jonninjoutavampaa ajankulua en osaa ees kuvitella. 

Vierailija
50/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kyyläämisen takia en vois koskaan mennä salille. Mun keho on tosi arka asia mulle, ja olisi henkisesti tosi rankkaa mennä salille muitten ihmisten naurettavaksi ja arvosteltavaksi. Jotenkin mulla on muutenkin sellanen kuva saleista, että siellä saisi olla vaan jo valmiiksi hyväkuntoset ja hyvännäköset, ja kaikki muut on noloja läski-idiootteja.

Vierailija
51/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:55"]Se on kiva että jaksat käyttää aikaas hyödylliseen puuhaan: muiden kyttäykseen. Väittäisin, että enemmän sille naiselle on noista painoista hyötyä kuin sulle hänen kyyläyksestään.

[/quote] olisinhyötyä, jos ottaisi neuvoja vastaan. Vai onko kaikki täällä niitä, jotka varaa sisäreisilaitteen puoleksi tunniksi ja hakkaa sitä yhteen ilman painoja :)

[/quote]

Puoli tuntia sisäreisilaitteella koko ajan hakaten on kyllä aika kova treeni ilman painojakin. Kokelepa itse vaikka kotona ilman mitään laitetta, ihan jakkaralla istuen. Kyllä se tuntuu. 

Vierailija
52/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:12"]

Mua ihmetyttää, että ihmisen pitäisi viettää aikaansa pienehkössä tilassa monena vuonna kenties useampi tunti viikossa usein samojen ihmisten kanssa, mutta millään tavalla näitä muita ei saisi havainnoida tai ainakaan luoja paratkoon yhtään ajatusta ei saisi herätä jos vahingossa sattuu silmä johonkin osumaan. Laput silmillä vaan suunnistaa kuin robotti laitteesta toiseen.

Salilla seurasin (ihan tarkoituksella!) sivusilmällä erästä naista, joka teki tosi kovilla painoilla ja puhtaasti rinnallevetoa ja sitten pystypunnerrusta. Itselläni eniten huomiota kiinnittävät nämä bodymimmit joita lievästi kateellisena vilkuilen peilien kautta :D Itse käyn salilla vain kaksi kertaa viikossa ja tällä tahdilla ei juuri painojen lisäyksistä voi kuin haaveilla.

[/quote]

Näinhän se menee. Minäkin olen tehnyt rikoksen. Olen kahta naista seurannut ihaillen. Kummallakin todella mielettömät treenit ja kroppa on upea.

Hassua, ettei nämä hyväkuntoiset ja upeakroppaiset koskaan nillitä, että heitä tuijotetaan.

Vierailija
53/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ja ärsyttää meidän salilla sellainen äijäkööri, jotka pitää IHAN SAIRAAN pitkiä taukoja sarjojen välillä. Siis ymmärrän että jos tekee jotain maksimisuperhypertreeniä ja hurjilla painoilla niin palautumiseenkin menee kauemmin, mutta oikeasti noi juoruaa 10-15 minuuttia ennenkuin vaihtaa seuraavaan liikkeeseen. Kerrankin laskin, että tein kolme eri lihasryhmää siinä ajassa kun nämä siilitukat piti sitä taukoaan. Ja kyllä, treenaan reippailla painoilla niin että vähän ähisen ja irvistelen, mutta ei mulla ole koko iltaa aikaa.

Moni noista miehistä on puolituttuja, mm. pienten lasten isiä ja voin oikein kuvitella kun väsynyt vaimo ihmettelee miksi se on taas salilla kolmatta tuntia "kulta, mun pitää huolehtia mun kunnosta että jaksan töissä ja kotona..."

Vierailija
54/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:37"]

Jaksamista ap:lle tuskassansa ja jaksamatta provosoitua avaan silmiä hiukan sellaisillekin vaihtoehdoille, että ihmiset saattavat käyttää kuntosalia pitääkseen auki liikeratoja tai muuten toimintakykyä. Reumaatikko, selkärankareumaatikko, nivelrikkopotilas, kipupotilas, MS-tautia sairastava jne...

[/quote]

No olihan täällä vastattukin. Mietin jo itse, että kerron ap:lle minkä takia niitä painoja ei välttämättä käytetä. Minulla on selkärankareuma ja liikeradat on äärimmäisen tärkeitä ja mahdollisimman moni toisto, lihaksilla ei ole minulle mitään väliä, ne kehittyvät joka tapauksessa siinä liikkuessa. Liikun päivittäin ilman mitään painoja, mutta juuri ap:n kaltaisten kyylien takia vältän kuntosaleja, vaikka fysioterapeutti suosittelee, uintia harrastan kolmeen kertaan viikossa. Mitä enemmän teen tiettyjä liikkeitä, sen kauemmin kestää, että selkärangastani tulee bambukeppi. MS-taudissa uusien hermoratojen avaaminen on se juju ja heidän on melkein käytävä. MS:ssä potilaalle saattaa olla tärkeääkin välttää väsymistä, jotta pystyy päivän muita askareita hoitamaan.

Vierailija
55/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Näinhän se menee. Minäkin olen tehnyt rikoksen. Olen kahta naista seurannut ihaillen. Kummallakin todella mielettömät treenit ja kroppa on upea.

Hassua, ettei nämä hyväkuntoiset ja upeakroppaiset koskaan nillitä, että heitä tuijotetaan.

[/quote]

Tai heille se on henkireikä. Itsekin lasten ollessa pieniä äitiyslomalla saatoin viettää aikaa suurimman osan rupatellen tuttujen kanssa ja tehdä vain muutaman liikkeen. Oli henkireikä minulle. Ja minua ei yhtään haitannut, vaikka muut treenaajat katsoi minua halveksien. Mitä sitten. Minulle se oli sitä omaa aikaa, mutta olin niin väsynyt, etten paljon jaksanut muuta

Vierailija
56/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:37"]

Jaksamista ap:lle tuskassansa ja jaksamatta provosoitua avaan silmiä hiukan sellaisillekin vaihtoehdoille, että ihmiset saattavat käyttää kuntosalia pitääkseen auki liikeratoja tai muuten toimintakykyä. Reumaatikko, selkärankareumaatikko, nivelrikkopotilas, kipupotilas, MS-tautia sairastava jne...

[/quote]

No olihan täällä vastattukin. Mietin jo itse, että kerron ap:lle minkä takia niitä painoja ei välttämättä käytetä. Minulla on selkärankareuma ja liikeradat on äärimmäisen tärkeitä ja mahdollisimman moni toisto, lihaksilla ei ole minulle mitään väliä, ne kehittyvät joka tapauksessa siinä liikkuessa. Liikun päivittäin ilman mitään painoja, mutta juuri ap:n kaltaisten kyylien takia vältän kuntosaleja, vaikka fysioterapeutti suosittelee, uintia harrastan kolmeen kertaan viikossa. Mitä enemmän teen tiettyjä liikkeitä, sen kauemmin kestää, että selkärangastani tulee bambukeppi. MS-taudissa uusien hermoratojen avaaminen on se juju ja heidän on melkein käytävä. MS:ssä potilaalle saattaa olla tärkeääkin välttää väsymistä, jotta pystyy päivän muita askareita hoitamaan.

[/quote]

Eli annat itsesi mennä huonoon kuntoon muiden ihmisten takia. Olisiko psykologi oikea paikka sinulle.

On monilla muillakin ihmisillä ongelmia. Näin kerran jopa kuvan juoksijasta, kenellä oli jalat amputoitu ja silti kilpaili. Ajatella, jos hän kierisi itsesäälissä ja martyyriudessa, kuten sinä, hän istuisi pyörätuolissa.

en vain ihan oikeasti voi ymmärtää

Vierailija
57/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Oscar_Pistorius-2.jpg

Ottakaa mallia ja lopettakaa se surkea itsesäälissä kieriminen. Tätäkin miestä on varmaan katsottu, mutta kun itsetunto on kohdillaan, on päässyt vaikka mihin.

Kaikille itsesäälissä kieriville reumaatikoille ja muille toisten ihmisten katsomisen pelko on vain tekosyy

Vierailija
58/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,

oletpa nyt saanut kuraa päällesi muilta palstalaisilta. Kyllä minä ainakin tykkään katsella muita ihmisiä, on se nyt parempaa ja "oikeampaa" viihdettä kuin esim. joku Putous ja sen idioottihokemat. Ymmärrän hyvin mikä tuollaisessa viiden kilon tempoilussa hymyilyttää, ja ymmärrän senkin, että tuollaisen huomion haluaa jakaa muiden kanssa. Tänään minua hymyilytti kaupassa, kun kassapojan siististi leikatuista hiuksista sojotti sellainen muuta tukkaa pidempi hapsu kohti kattoa. 

No, alapeukuttakaa nyt sitten.

Vierailija
59/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nauretaan toisten käyttämille painoille ja sitten valiteaan kun ei saisi vilkaista...tarkkoja olette, jos pelkällä vilkaisulla teette tarkat havainnot toisten painoista. Pakkohan se on jokaisen muita sen verran katsoa ettei päälle kävele tai mene samalle laitteelle syliin tekemään. Vilkaisu ja tarkka toisten tekemisten seuraaminen ovat ehkä vähän eri asioita, mut et taida auttaa vaikka kuinka yrittä rautalangasta vääntää näidn eroa. 

Vierailija
60/82 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

Kuinka monta avausta on tehtyt haukkuen heidän käyttämiään painoja? Kuinka usein kirjoitetaan avaus ja naureskelllaan niille, jotka eivät ole hyväkuntoisia ja -kroppaisia. Niinpä. Mieti sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän