Minkä ikäisten lasten annatte katsoa Putousta?
Siis eihän se todellakaan ole mikään lastenohjelma, mutta olen ymmärtänyt että monissa perheissä lapset sitä katsovat. Tänäänkin ohjelmassa puhuttiin niin käteen vetämisestä, seksistä, ekakerrasta jne. Miksi ihmeessä annatte lasten katsoa? Onko se oikeasti jonkun mielestä lapsille sopivaa katsottavaa ja kuultavaa?
Kommentit (25)
Meillä ovat 7, 9 ja 12 -vuotiaat.
Hauskaa oli, pienimmät eivät ymmärtäneet tuhmia juttuja.
Mitäs jos vaihtaisitte kanavaa jos ei Putous kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:42"]
Meillä ovat 7, 9 ja 12 -vuotiaat.
Hauskaa oli, pienimmät eivät ymmärtäneet tuhmia juttuja.
Mitäs jos vaihtaisitte kanavaa jos ei Putous kelpaa?
[/quote]
Vaihdettu on. Itse en ole katsonut minuuttiakaan Putousta. Tänäänkin Eurosportilta tuli mäkihyppyä ja katsaus tennikseen. 3 tuntia kului nopeasti niiden parissa.
Meillä katsoo 7- ja 10-vuotiaat. Ei ne niitä kaksimielisyyksiä ymmärrä. Tosin tänään meni liian pitkälle se seksin hokeminen. Eniten mua kuitenkin ärsyttää ne kakkajutut. Todella huonoa huumoria Akulla tänä vuonna.
Itse en ainakaan hyväksy sitä, että meillä alettaisiin katsomaan Putousta. Oma poika on vasta pari kuukautta joten hän ei siitä mitään tajuaisikaan, mutta lapsipuolet ovat 8 ja 10 vuotiaita. Äidillänsä he kyllä katsovat Putousta ja meillä vain, jos olemme käymässä miehen vanhemmilla. Olen yrittänyt sanoa miehelleni, että hän sanoisi lasten äidille asiasta jotain, mutta mieheni on sanonut, ettei voi vaikuttaa siihen, minkälaista roskaa siellä lapsille näytetään. Enkä minäkään viitsi alkaa lasten äitiä neuvomaan, että miten hänen kuuluisi lapsiansa kasvattaa.
No ei kai kukaan järkevä aikuinen anna alle 10-vuotiaan katsoa Putousta?