Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisten lasten annatte katsoa Putousta?

Vierailija
18.01.2014 |

Siis eihän se todellakaan ole mikään lastenohjelma, mutta olen ymmärtänyt että monissa perheissä lapset sitä katsovat. Tänäänkin ohjelmassa puhuttiin niin käteen vetämisestä, seksistä, ekakerrasta jne. Miksi ihmeessä annatte lasten katsoa? Onko se oikeasti jonkun mielestä lapsille sopivaa katsottavaa ja kuultavaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsoo 12- ja 14-vuotiaat. Ymmärtävät jo kaikki nämä ns. "tuhmat jutut", ja mietin, että onko sittenkään ihan sopivaa. Vanhempi tosin viihtyy sohvalla koko ohjelman ajan läppärillään, välillä kuikkii ruutua koneen takaa, ja nuorempi viihdyttää koiraa, en tiedä ovatko edes kiinnostuneet koko ohjelmasta, avaavat vain aina television kun Putous alkaa.

Itse en ohjelmasta erityisemmin välitä, kurkkailen ohimennen keittiöstä aina välillä että miten menee.

Vierailija
2/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:43"]Dvd-boksin? Eikö todella ole ohjelmatiedoissa jos on K-11? 

[/quote]

No en voi puhelimella linkata mutta etsi vaikka cdon.comista putous ja katso ikäraja

[/quote]

http://cdon.fi/elokuvat/putous_i-23495482  Tässä on. Yli 11 lukee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jaksossa ei ollut mitään lapsille sopivaa. Oli viimeinen kerta kun meidän lapset sitä katsoo. Aikuisille hyvinkin viihdyttävä.

Vierailija
4/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:51"]

Tämän illan jaksossa ei ollut mitään lapsille sopivaa. Oli viimeinen kerta kun meidän lapset sitä katsoo. Aikuisille hyvinkin viihdyttävä.

[/quote]Aikuisille hyvin viihdyttävä?!? ÖÖh, mistä kohtaa?? Yritin painostuksen alaisena katsoa, enkä vaan ymmärrä millon pitäisi nauraa. Mielummin katsoin niitä Uunoja, jotka tulivat samaan aikaan ennen tätä pohjaa - eikun putousta.

En ymmärrä, miksi ihmiset eivät 'näe' tämänkin ohjelman taakse - jotain total pskaa puffataan viikkotolkulla että 'tämä on hyvä' - ja te sen nielette. Se on hyvä, koska mainoksissa sanotaan että se on hyvä.

Oikeesti. Katsokaa sitä ohjelmaa - onko tuo muka hauskaa?!?

Vierailija
5/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä lapset katsovat, alakouluikäisiä ja 5-vuotias. Tänään meni kyllä sketsit vähän liiallisuuksiin tai siis ärsyttää, kun juuri hoettiin tuota seksiäkin ja sitten viis vee kyselee äiti mikä on seksi ja kun yrittäis mennä kysymyksestä ohi, niin telkkari vaan hokee seksi, seksi, seksi. Noh, lapsi ratkaisi itse kysymyksensä ja tiesi, että seksi on sitä että pussaa. Puuh.. Hikeä jo pukkas!

Vierailija
6/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:09"]No meillä lapset katsovat, alakouluikäisiä ja 5-vuotias. Tänään meni kyllä sketsit vähän liiallisuuksiin tai siis ärsyttää, kun juuri hoettiin tuota seksiäkin ja sitten viis vee kyselee äiti mikä on seksi ja kun yrittäis mennä kysymyksestä ohi, niin telkkari vaan hokee seksi, seksi, seksi. Noh, lapsi ratkaisi itse kysymyksensä ja tiesi, että seksi on sitä että pussaa. Puuh.. Hikeä jo pukkas!

[/quote]

Putous on k 11

Vierailija
7/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ekaa tuotantokautta katsottu ja tuntui tosi oudolta että mitä hauskaa siinä on. sitten katsottiin , joku vuosi jäi välistä ja viimeksi oli hauska, nyt katsotaan, on kiva että tulee jotain komediaa la illalla, mutta en tiedä onko tämä nyt vielä tosi hyvä. seksi sana minäkin pelkäsin ja aloin puhumaan kekseistä ja juhlista tuo aika.

Vierailija
8/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katto 6 ja 9v. Käteen vetämiset ja ekan kerran piparitaikinat meni lapsilta täysin ohi, eihän ne todellakaan ymmärtänyt mitä niissä tarkoitettiin.

Seksi asia piti selittää 6 vuotiaalle jo aikaisemmin,kun tv.stä tulee jatkuvasti se mainos missä on ne merkinnät siitä mitä ohjelma sisältää. Eli tietty merkki väkivaltaa, tietty seksiä yms. Ja tuo tulee tosiaan usein ja siitä se 6v. On kysellyt mitä se seksi on. Ei putouksen vuoksi.

Sketsihahmot ja idiots hahmot naurattaa lapsia kovasti, nuo kaksimieliset jutut taas menevät yli ymmärryksen joten niistä ei lapsille haittaakaan ole.

Vierailija
9/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, jonka 5-v. katsoo, luulin että se on S merkinnällä eli sallittu.. Missä se 11 ikäraja lukee? Toki voi itse vähän harkita, että mikä vitsi on sellainen, että tulee hetki, jolloin äiti nyt katselee vähän muitakin kanavia välillä..

Vierailija
10/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäisten.

Tänä vuonna se on jopa suht iisi ollut. parina edellisenä kautena on ollut selitettävää.

Mistäpä se pienempi lapsi tietää käteen vedot ja kurkulla leikkimiset?

Vierailija
11/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:38"]Minä, jonka 5-v. katsoo, luulin että se on S merkinnällä eli sallittu.. Missä se 11 ikäraja lukee? Toki voi itse vähän harkita, että mikä vitsi on sellainen, että tulee hetki, jolloin äiti nyt katselee vähän muitakin kanavia välillä..

[/quote]

Lukee esim putous dvd-boksin kannessa. Ja esitysaika on salkkareiden kanssa sama, joten voi olla roisimpaa läppää

Vierailija
12/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dvd-boksin? Eikö todella ole ohjelmatiedoissa jos on K-11? 

Vierailija
13/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja 8. Ja viimeksihän Jaska toppuutteli jotain näyttelijää "tsot, tsot, tämä on koko perheen ohjelma".

Sehän alkaa 19:30, ei mitään yöviihdettä siis :D

Vierailija
14/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:43"]Dvd-boksin? Eikö todella ole ohjelmatiedoissa jos on K-11? 

[/quote]

No en voi puhelimella linkata mutta etsi vaikka cdon.comista putous ja katso ikäraja

Vierailija
15/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:22"]

Meillä katto 6 ja 9v. Käteen vetämiset ja ekan kerran piparitaikinat meni lapsilta täysin ohi, eihän ne todellakaan ymmärtänyt mitä niissä tarkoitettiin.

[/quote]

Sama meillä. Lapsista oli huippuhauskaa ja tuhmia juttuaja ei ainakaan pienempi ymmärrä. Lasten luokilta oikeastaan KAIKKI katsovat Putousta. Ja asutaan vielä "hyvällä alueella" (kuten täällä AV:lla kuuluu sanoa). Kun viime viikolla vein maanantaina likan eskariin, niin eka asia jonka kuulin oli "Mitä jäbä duunaa..."

Vierailija
16/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on todella mautonta ja ällöttävää että vanhemmat antaa lapsen katsoa tällaista roskaa, joka vielä kaikenlisäksi sisältää tällaista alatyylistä läppää, jos sitä nyt läpäksi voi edes kutsua. Mielestäni, jos jonkun tällaista roskaa on seurattava, niin yli 10-vuotias pitää ainakin olla. Ehkä sitten voisi huumorintajukin olla sitten jo niin kehittynyt, että ymmärtäisi ettei edes tällaista teennäistä roskaa tahdo katsoa. 

Vierailija
17/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana ainakin totean lapsille, ettei tällaista kuulu heidän nähdä tai katsoa. Jos vanhempi on oman lapsensa suhteen piittaamaton, laiska ja välinpitämätön, niin sille en mitään mahda. Tällaista roskaa en kuitenkaan anna heidän kouluaikana minun kuulleni jauhaa.

Vierailija
18/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vanhempi, jos ei sen vertaa lapsestaan välitä, että tarjoaisi hänelle ikänsä mukaista katsottavaa. Sitä voi sitten miettiä, miksei se oma kullannuppu pärjää koulussa tai miksi opet on niin ikäviä. Se oman kullannupun pää ja ajatukset ja turvallisuudentunne on sekotettu siellä kotona.

Vierailija
19/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, eihän nyt alle kouluikäisen lapsen kanssa kuuluisi olla edes mahdollista, että katsotaan sellaisia ohjelmia, jonka aikana joudutaan alkaa keskustelemaan runkkaamisesta. Järki käteen hei. Juttelen mieluummin lasteni kanssa vaikkapa karhujen talvehtimisesta.

Vierailija
20/25 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienestä asti kattonut esim. Lapinlahdenlintuja, eikä todellakaan oo mikäänn lasten ohjelma :D sun muita. Mitä nyt sisarukset on sattunut kattomaan. Ja kieroon oon kasvanut. Hullu olen ja mitään en osaa tehdä, mut nyt tiedän syyn siihe miksi musta kasvoi tälläinen. Vanhempieni vika!!! Kun kerta antoivat kattoo tollasta sairasta. Siat!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi