Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?
Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!
Kommentit (586)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:06"]
En ole huomannut näitä asioita kertoessani kertoa mikä asunto on kyseessä. Pahimmat (huppupäinen hahmo ja saunan ovessa jälki) tapahtuivat eri asunnossa. Olen myöskin tavattoman hidas kirjoittaja (puhelin käytössä) ja ajatukset katkeilee, yrittäkää ottaa selvää. Te jotka kerroitte kotona tapahtuvista asioista, minä jos joku tiedän miltä se tuntuu. :( Nykyisessä asunnossa n. Puoli vuotta sitten lähdimme miehen kanssa ulos kaksin illalla lasten mentyä nukkumaan. Veljeni jäi valvomaan lasten unta ja oli ihmeissään kun käveli keittiöstä olohuoneen puolelle ja sivusilmällä näki jonkin hahmon tulevan portaita alas. Ei veli kiinnittänyt siihen kummempaa huomiota ennen kuin alkoi huhuilemaan meitä, oli varma että se oli jompi kumpi meistä. Suutahtikin kun häntä ei uskottu. Onkojan se tumma hahmo tullut mukana sieltä rivarista asti kun siellä tyttärelleni näyttäytynyt? Tytön puheesta tuolloin ymmärsi että useampina öinä käynyt sängyn vierellä. Emme ole kyselleet lapsilta emmekä tytöltä mitään,en halua muistuttaa mitään niin pelottavaa. Ap
[/quote]
Joko laitoit koko perheelle aamupalan? Miten sinä joudat kirjoittelemaan tänne koko ajan jos sinulla suurperhe?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:39"]
"Jokin henki on kiinnittyny johonkin esineeseen,kun asunnon vaihto ei asiaan tuo muutosta. Oletko ostanut jonkin vanhan esineen esim kirpparilta tai muistako että olitko juuri hankkinut jotain enne kuin tapahtumat alkoivat."
Minullekin tuli mieleen kaikki nuo sisustustavaroina myytävät epäjumalankuvat, kuten buddhat, shivat patsaina tai tauluina jne. Onko teillä jotakin ei-kristillistä uskonnollista kirjallisuutta hyllyssä? Mormonin kirja, itämaisia opuksia tms? Itse en uskaltaisi pitää niitä kotonani. Tykkäisin egyptiläisestä kissaveistoksesta, mutta se on kissajumala, joten en voi ikinä ostaa sitä.
[/quote]
Meinaatko, että kaikilla buddhalaisilla ja hinduilla kummittelee kotona?
[/quote]
Meikäläisen pitäisi ilmeisesti olla jollain asteella riivattu, onhan mulla sentaan Ganeshan, Parvatin ja Sarasvatin kuvat ihossani. =D
Nää asiat eivät ole satuttaneet meitä fyysisesti, tuijottanut minua oven suusta, lapselle näyttäytynyt, mitä nyt puhaltanut minua niskaan, otsalle ja nostanut peittoa mikä hermostutti miehen silloin. Muutoin on jotenkin olemassa. Vastaa puhelimeen jne käsittämätöntä. Toivon ettei lapset huomaa ja pelkää enää mitään. Äitini on sanonut ettei aio meille iltamyöhään,ei vaan uskalla. Koko touhu vuosien varrelta huvittaa mutta toisaalta kun tapahtuu, se on pelottavaa. Aistin joku kerta jotain olevan meidän aulassa kun tavarat liikkui lasten huoneessa, kuin se olisi seissyt lasteni oven takana. Nää on asioita joihin ei todellakaan halua uskoa. Joskus en uskonut äitiäni, mutta kun alkoi tapahtumaan omalla kohdalla, ei se enää ollutkaan niin huvittavaa.
Lapseni eivät leiki puolilta öin sängyissään, ovat kohta 4 ja 3 vuotiaat. Siinä huoneessa josta mekkalat kuuluneet.
Vauvalle joskus vaippaa vaihtaessani joku puhalsi minua otsalle makkarissa. Tallustelin keittiöön ja kerroin ettei olla yksin. Mikään ihmeen tuulenvire se ei ollut. Ei näitä osaa selittää. Ap
No isäntä on noussut jo aamu kuus hoitamaan lössiä, osa on yökylissä. Oon saanut nukkua vähän pidempään ja hörpin aamukahvetta rauhassa :) Onko tämäkin nyt niin outoa :) Kerroin hälle tästä ketjusta ja miten olikin selvää että osa jyrkkiä ja osalle tapahtunut myös asioita. Tää nyt ei meille oo enää niin uutta. Ja ihmisethän tavanomaisesti pelkäävät/vierastavat kaikkea outoa mitä ei näe. En yritä saada heitä uskomaan mitään ketkä eivät vaan usko mihinkään. En itsekään uskoisi jos asioita ei tapahtuisi, en taatusti! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:21"]
Nää asiat eivät ole satuttaneet meitä fyysisesti, tuijottanut minua oven suusta, lapselle näyttäytynyt, mitä nyt puhaltanut minua niskaan, otsalle ja nostanut peittoa mikä hermostutti miehen silloin. Muutoin on jotenkin olemassa. Vastaa puhelimeen jne käsittämätöntä. Toivon ettei lapset huomaa ja pelkää enää mitään. Äitini on sanonut ettei aio meille iltamyöhään,ei vaan uskalla. Koko touhu vuosien varrelta huvittaa mutta toisaalta kun tapahtuu, se on pelottavaa. Aistin joku kerta jotain olevan meidän aulassa kun tavarat liikkui lasten huoneessa, kuin se olisi seissyt lasteni oven takana. Nää on asioita joihin ei todellakaan halua uskoa. Joskus en uskonut äitiäni, mutta kun alkoi tapahtumaan omalla kohdalla, ei se enää ollutkaan niin huvittavaa.
Lapseni eivät leiki puolilta öin sängyissään, ovat kohta 4 ja 3 vuotiaat. Siinä huoneessa josta mekkalat kuuluneet.
Vauvalle joskus vaippaa vaihtaessani joku puhalsi minua otsalle makkarissa. Tallustelin keittiöön ja kerroin ettei olla yksin. Mikään ihmeen tuulenvire se ei ollut. Ei näitä osaa selittää. Ap
[/quote]
hui, kuin vanha sinun vauva on?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:58"]
btw. Muistaako muut vielä tämän ketjun?
http://www.vauva.fi/keskustelu/1134920/ketju/kummitteleeko_meilla
[/quote]
oletko ap lukenut tämän ketjun? Lukaise
Jos siellä jotain on, niin ei ne mitään demoneita ole, koska varsinaisia demoneita ei ole. On olemassa energioita, henkiä jos niin halutaan sanoa, jotka jäävät fyysiseen maailmaan. Useimmat näistä hengistä on "hyviä" eli ihan normaalien ihmisten kaikuja. Sitten on niitä, jotka ovat olleet ihmisinä eläessään "pahoja", ilkeitä jne. ja ne ovat yleensä räyhähenkiä eli poltergeisteja.
Tiedän että räyhenki tulkinnoissa on useita koulukuntia, ja osa ihmisistä väittää että räyhähenget ovat demoneita tai piruja. Nuo ovat lähinnä kristinuskon omaa tulkintaa, koska heille ei ole henkienergioita, vaan demoneita ja enkeleitä.
Koska itse en usko jumaliin, en usko noihin kahteen asiaan.
Joissain tapauksissa papin toimittama talon siunaaminen auttaa, tähän taas vaikuttaa se, että onko räyhähenki ollut eläessään uskonnollinen. Jos räyhähenki ei häviä papin avulla, voi avuksi hankkia meedion tai wiccalaisen noidan. Meedioilla ja noidilla on usein syvempää tietoa henkimaailmasta ja näin ollen heistä voi olla enemmän apua.
Teillä voi olla myös jokin "kirottu esine", johon henki on sidoksissa. Useimmiten henget nimittäin pysyvät sidottuina tiettyyn paikkaan.
Miksette te laita sitä kameraa mielummin lastenhuoneeseen?
Ääniä kuulevat mielenterveyspotilaat todella kuulevat ne äänet, siksi se onkin niin hämäävää.
Kamera täytyy laittaa kyllä lastenhuoneeseen ja myös tuohon aulaan koska viimeks aistin sen olevan siinä, lastenhuoneen oven edessä. Aika järkkyä.
Poika on nyt 3v ja oli tuolloin vauva. Ja vauvojahan mulla ollut useampia :) Kummitellut n.viisi vuotta ja siitä asti enemmän tai vähemmän meinannut pissat tulla housuun. Pappi voisi olla yks... Voisiko pyytää siunaamaan kodin parin kuukauden päästä? Loppuraskaus menossa ja ristiäiset tulossa joka tapauksessa. Sen yhteydessä? Ap
Ap ei taas vastaa kysymyksiin mitään. Kohta sitten selittää taas jotain ja jankkaa samaa asiaa. Näin juuri mielenterveyspotilaat käyttäytyy jotka kuulee ääniä tms. Eivät vastaa asiallisiin esitettyihin kysymyksiin ja kohta alkaa saman toistaminen, kuin mitään ei välissä olisi kysytty, puhuttu jne.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:41"]Miksette te laita sitä kameraa mielummin lastenhuoneeseen?
Ääniä kuulevat mielenterveyspotilaat todella kuulevat ne äänet, siksi se onkin niin hämäävää.
[/quote]Minä, mieheni ja lapseni emme ole mielenterveyspotilaita. Eikä muut sukulaiseni ja ystäväni. Todistajia on. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:48"]Ap ei taas vastaa kysymyksiin mitään. Kohta sitten selittää taas jotain ja jankkaa samaa asiaa. Näin juuri mielenterveyspotilaat käyttäytyy jotka kuulee ääniä tms. Eivät vastaa asiallisiin esitettyihin kysymyksiin ja kohta alkaa saman toistaminen, kuin mitään ei välissä olisi kysytty, puhuttu jne.
[/quote] En välttämättä huomaa lukea ketjun ihan jokaista kirjoitusta, pahoitteluni. En tee sitä tarkoituksellani. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:48"]
Kamera täytyy laittaa kyllä lastenhuoneeseen ja myös tuohon aulaan koska viimeks aistin sen olevan siinä, lastenhuoneen oven edessä. Aika järkkyä.
Poika on nyt 3v ja oli tuolloin vauva. Ja vauvojahan mulla ollut useampia :) Kummitellut n.viisi vuotta ja siitä asti enemmän tai vähemmän meinannut pissat tulla housuun. Pappi voisi olla yks... Voisiko pyytää siunaamaan kodin parin kuukauden päästä? Loppuraskaus menossa ja ristiäiset tulossa joka tapauksessa. Sen yhteydessä? Ap
[/quote]
Kerro nyt montako lasta sinulla on ja lasten iät?
Uskossa oleva isäni oli sitä mieltä että koska pappani oli jonkinlainen "paha". Ennusti käsistä, uskoi pahaan mutta ei halunnut jumalaa elämäänsä jne, että hän olisi "tartuttanut" jotain äitiinsä josta taas lähti jotain minun kanssani? Voiko tällainen olla mahdollista..? En osaa selittää. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:38"]
[/quote]
[/quote]
Siis oletko lukenut tämän vai ollut aloittaja tässä?
Onko lapsilukumäärällä jotain tekemistä tässä keskustelussa? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:38"]
[/quote]
[/quote]
Siis oletko lukenut tämän vai ollut aloittaja tässä?
[/quote] Kurkkasin ketjua nopeasti. Tuo ei ole mun kirjoittamaa. En ole koskaan kirjoittanut näistä asioista mihinkään. Ap
http://paranormaaliblogi.net/index.php/2013/10/29/miehen-poltergeist-videot-aiheuttavat-hammastysta/
Ei ne siitä kuvaamisesta nyt enempäänsä suutu, kamera käyntiin vaan.
En ole huomannut näitä asioita kertoessani kertoa mikä asunto on kyseessä. Pahimmat (huppupäinen hahmo ja saunan ovessa jälki) tapahtuivat eri asunnossa. Olen myöskin tavattoman hidas kirjoittaja (puhelin käytössä) ja ajatukset katkeilee, yrittäkää ottaa selvää. Te jotka kerroitte kotona tapahtuvista asioista, minä jos joku tiedän miltä se tuntuu. :( Nykyisessä asunnossa n. Puoli vuotta sitten lähdimme miehen kanssa ulos kaksin illalla lasten mentyä nukkumaan. Veljeni jäi valvomaan lasten unta ja oli ihmeissään kun käveli keittiöstä olohuoneen puolelle ja sivusilmällä näki jonkin hahmon tulevan portaita alas. Ei veli kiinnittänyt siihen kummempaa huomiota ennen kuin alkoi huhuilemaan meitä, oli varma että se oli jompi kumpi meistä. Suutahtikin kun häntä ei uskottu. Onkojan se tumma hahmo tullut mukana sieltä rivarista asti kun siellä tyttärelleni näyttäytynyt? Tytön puheesta tuolloin ymmärsi että useampina öinä käynyt sängyn vierellä. Emme ole kyselleet lapsilta emmekä tytöltä mitään,en halua muistuttaa mitään niin pelottavaa. Ap