Pieni päivitys siitä miekkosesta, joka on aika reippahasti vanhempi minua ja joka on vähän vlirttaillut menemään somessa + kysymys...
Sanoisinko, että noin vuosi sitten ns. tapasimme somessa. Missä somessa? En tahdo eritellä, mutta kyseessä ei ole minkään sortin deittijuttu eikä siihen paikkaan liity yhtään mikään seuranhaku.
Minä aloitin alun perin kommentoimaan miekkoselle jotain. Hänellä on toooodella huonosti mitään kuvia somessa, mutta niistä vähäisistä näkemistäni olen päätellyt hänen olevan suloinen XDDDD. Eikä todellakaan näytä mitenkään vanhalta. TOTTA KAI YMMÄRRÄN, että en ole nähnyt täydellisiä kuvia jokaisesta ilmansuunnasta ja että olen hyvin pitkälti mielikuvien varassa XD. YMMÄRRÄN!!! Mutta kyllä olen nähnyt myös miekkosen naaman, en vain mitenkään lähietäisyydeltä XDDDDD.
No aloimme miekkosen kanssa aina kommentoimaan toisillemme kaikenlaista. Kaava on ollut aina sama: minä en sano mitään, miekkonen ei sano mitään. Minä kommentoin hänelle, hän menee profiiliini ja kommentoi siellä juttuja XD. Olen huomannut tämän saman kaavan toistuvan. Jossain vaiheessa miekkosen profiiliin ilmestyi tieto sinkkuudesta. Siinä kaikki. Jossain vaiheessa tieto oli poistunut, mutta tilalla ei ole mitään muutakaan tietoa.
NYT HÄNEN PROFIILISSAAN NÄKYY JULKISENA PUHELINNUMERO, joka ennen oli salainen!
En tiedä mikä minua vaivaa XDDDD Mutta olen niin kiinnostunut miekkosesta ja haluaisin jutella enemmän XDDDD. Hän ei vain taida ymmärtää, että olen oikeasti ujo! Osaan peittää sen netissä XD.
MITEN PÄÄSEN KONTAKTIIN MIEKKOSEN KANSSA SILLÄVIISIIN VAIVIHKAA? XDDDDD En kestä tätä enää!!!!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Soita sille.
Joo ujona naisena totta kai soitan XDDD.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi?
En halua kertoa tarkasti, koska oma ikäni on visu salaisuus palstalla XDDD. Hän on kuitenkin ihan reippaasti miekkosen iässä, ei siis mikään juuri aikuistunut kloppi XDDDD. Mutta sen verran ikäeroa, että olemme kasvaneet aivan erilaisissa maailmoissa aikoinamme.
Eli tässä tapauksessa reipas ikäero ei ole tyyliin 10 vuotta. Mielestäni se ei edes ole ikäero eikä mikään.
Kuvailit täydellisesti ja kaikki kriteetit täyttävän ääliön toimintatavat somessa.
Todenäköisesti kyseessä on narsisti, joka etsii koko ajan uutta kumppania. Tai sitten reppanoita riippakiviä, jotka osaavat hurmata sujuvalla somen käytöllä ja oikeassa elämässä tavatessanne et voi kuin perääntyä kauhuissasi. Sen jälkeen oletkin todella lirissä sellaisten kanssa.
Tee niin, että vaadi häneltä tämän hetkistä selkeää naamakuvaa sekä kokovartalokuva. Järjestä tapaaminen, vaikka kuinka haluat kieriskellä ujoutesi kanssa. Sulla on varmasti kaveri, joka voi lähteä esiliinaksi?
Se, että hänen numeronsa näkyy sulle ei tarkoita että se näkyy kaikille. Opettele käyttämään somea, jos et tuota tiedä vielä.
Älä anna tunteittesi viedä. Huolehdi ensin, että hänellä on kaikki ok. Jos kyse on puhtaasti rahaa onkivasta huijarista voit myös kysellä ihan tavallisia asioita hänen kotiseudustaan. Suomea koskevista asioista yms.
OIe varovainen oikeasti. Jos hän on rehellinen ja somen riskit tunteva tyyppi hän suostuu pyyntöihisi kuvista ja kertoo rehellisesti itsestään.
Olen huomannut saman kaavan oikeastaan kaikkien miekkosten kanssa. No en ehkä KAIKKIEN... Mutta valtaosan. Eli tässä mietiskelin äskettäin kaikkia miekkosia, jotka ovat LÄHIAIKOINA osoittaneet huomiota. Kaikkia heitä yhdistää se, että ovat jotenkin jättäneet kaiken vastuun minulle XD. Minun pitäisi vain lukea ajatukset ja ymmärtää mitä he tahtovat minusta ja minun tekevän. Näitä on ihan älyttömän paljon!!! Minun pitäisi aina tehdä kaikki, vaikka olen ujo.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit täydellisesti ja kaikki kriteetit täyttävän ääliön toimintatavat somessa.
Todenäköisesti kyseessä on narsisti, joka etsii koko ajan uutta kumppania. Tai sitten reppanoita riippakiviä, jotka osaavat hurmata sujuvalla somen käytöllä ja oikeassa elämässä tavatessanne et voi kuin perääntyä kauhuissasi. Sen jälkeen oletkin todella lirissä sellaisten kanssa.
Tee niin, että vaadi häneltä tämän hetkistä selkeää naamakuvaa sekä kokovartalokuva. Järjestä tapaaminen, vaikka kuinka haluat kieriskellä ujoutesi kanssa. Sulla on varmasti kaveri, joka voi lähteä esiliinaksi?
Se, että hänen numeronsa näkyy sulle ei tarkoita että se näkyy kaikille. Opettele käyttämään somea, jos et tuota tiedä vielä.
Älä anna tunteittesi viedä. Huolehdi ensin, että hänellä on kaikki ok. Jos kyse on puhtaasti rahaa onkivasta huijarista voit myös kysellä ihan tavallisia asioita hänen kotiseudustaan. Suomea koskevista asioista yms.
OIe varovainen oikeasti. Jos hän on rehellinen ja somen riskit tunteva tyyppi hän suostuu pyyntöihisi kuvista ja kertoo rehellisesti itsestään.
Mitä vtttua XDDDDDDD Tämä oli kyllä.... todella omituinen kommentti. En edes tiedä mistä aloittaa XDDDD. Miekkonen on suom. ja tiedän hänen kyllä olevan hän, joka sanoo olevansa. Ei hänessä ole yhtään mitään hämärää XD. En voi kertoa mistä tiedän hänen olevan hän, koska en tahdo antaa liikaa vihjeitä. Hän on työnsä takia monien kanssa tekemisissä.
Emmekä me ole ikinä puhuneet sanaakaan mistään deittailuista!!! XDDDD Olemme vain jutelleet niitä näitä ja hieman on ollut flirttiä.
Miekkonen on ihan tavallinen suomimiekkonen eikä hänen henkilöllisyydessään ole mitään epäselvää tai epäilyttävää XDDDDDD.
No eihän sitä voi varmasti tietää jos et ole oikeassa elämässä nähnyt
Mikset lähetä hänelle yksityisviestiä, sen sijaan että kommentoisit jotain juttua?
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähetä hänelle yksityisviestiä, sen sijaan että kommentoisit jotain juttua?
Olen ujo!!!
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä voi varmasti tietää jos et ole oikeassa elämässä nähnyt
Vaikka ja kuinka moni muu on, työnsä takia.
Joko sinä voitat ujoutesi, tai heität hanskat tiskiin. Ei tässä mikään muu auta.
Vierailija kirjoitti:
Joko sinä voitat ujoutesi, tai heität hanskat tiskiin. Ei tässä mikään muu auta.
XDDDDDD Ärsyttävää, kun miekkoset antavat minulle aina vastuun!
Kyllä min panisin sinua AP ihan kunnolla suuhun eka, sitten pimbpaan ja lopuxi perzzeen nii johan on ujous susta poisnussittu lmao
Ylös asti