Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän naismaiset piirteet

Vierailija
18.01.2014 |

Miesystäväni "naiselliset" piirteet ovat alkaneet ärsyttää ihan liikaa. Ollaan tapailtu nyt n. puolisen vuotta. Hän on auttavainen, sydämellinen, huomaavainen, ihan hyvän näköinenkin ja rakastunut minuun - hänessä on paljon hyvää. Mutta joskus hän elehtii tosi naisellisesti, keikistelee ja venkoilee ja puhuu venyttelevällä, nasaalilla äänellä kaikkea söpöä lässytystä..

Aiemmat miesystäväni, kuten exäni, ovat puolestaan olleet kiinnostuneita erittäin maskuliinisista asioista, kuten militariasta, metsästyksestä, extremeurheilusta ym. Lisäksi ovat olleet näppäriä sanankäyttäjiä, hyviä ilmaisemaan itseään sekä suullisesti että kirjallisesti, hauskoja huuliveikkoja. Tämä nykyinen on taas rauhaa rakastava, ekohenkinen boheemi ja joskus en vain tajua yhtään, mitä hän tarkoittaa sanomisillaan.. Ajattelin, että olisi hyvä tutustua vähän toisentyyppiseen ihmiseen, mutta nyt huomaan että en vain osaa suhtautua näihin "hempeisiin" piirteisiin vaan ne alkaa ärsyttää ihan liikaa, jopa ällöttää.. olenko vain vaikea ja itsekäs ihminen vai muodostuuko tästä ärsytyksestä ajan myötä vielä pahempi ongelma? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia?

Vierailija
2/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin sellaisen kanssa. Hänellä oli toinen puoli. Harrasti vapaaottelua aktiivisesti. Kävin kerran kisoissa katsomassa ottelua. Meinasi oksennus lentää, kun hempeä mieheni osottautui raakalaiseksi.

Ajattelin että on hyvä että miehellä on myös sellainen brutaalia harrastus kaiken sivistyksen tasapainona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä mun miesystävällä ei ole kyllä mitään tuollaista harrastusta. Mutta kuuntelee kyllä aika raskasta musiikkia ja pitää oluesta. 

Vierailija
4/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Oiskohan se joku hintti. Ai kauhee sentään

Vierailija
5/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaikea olla kommentoimatta. Tämä mies tykkä myös mieheistä. Jotkuthan tapailee miehiä sekä naisia. Piirteet joista olet kertonut muistutta eräs meidän ystävä-hän on juuri tullut kaapista ulos-ei uskaltanut kertoa aikaisemmiin..no ei kenenkään kaa seurustellut eikä muuta joten suurta pettymystä meistä kellekkään ei tuottanu :).

Vierailija
6/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin olisi vaikea katsella sellaisia naismaisia, tai eihän ne oikeasti naismaisia ole vaan sellaisia homomaisia eleitä seurustelukumppanissa. Mitenkään homokammoinen en ole muuten.

Veikkaan että ärsytyksesi pahenee, kun tulee muitakin ristiriitoja jossain vaiheessa.

Vierailija
7/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.. en kyllä usko että olisi miesten perään. Hänellä on ollut taukoja suhteiden välillä, joten olisi varmaan voinut vaihtaa vapaasti miehiin, jos olisi halunnut. En usko, että hän ei uskaltaisi sitä tehdä, jos näin olisi. Hän haluaa muutenkin olla hiukan provosoiva.

Hän pitää seksistä ja on siinä hyvä, haluaa tyydyttää minut ja on minua innokkaampikin. Joten sekin on ristiriidassa mahdollisen homouden kanssa.

Ap

Vierailija
8/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että jätät sen ja annat vaikka mulle. Hyvä sängyssä, rakastunut suhun, huomaavainen, hyvännäköinenkin... Kannattaahan se ehdottomasti vaihtaa johonkin kaljaa kittaavaan, vaimoa hakkaavaan äijään, jotta saat oikean Miehen.

Vierailija
9/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:57"]

Ehdotan että jätät sen ja annat vaikka mulle. Hyvä sängyssä, rakastunut suhun, huomaavainen, hyvännäköinenkin... Kannattaahan se ehdottomasti vaihtaa johonkin kaljaa kittaavaan, vaimoa hakkaavaan äijään, jotta saat oikean Miehen.

[/quote]

No tätä juuri tarkoitin... että on paljon hyviä piirteitä, mutta silti ärsyttää ja se harmittaa. 

Vierailija
10/31 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:21"]

Jos sulla on nyt jo tuollainen olo ja epäilys niin ehkä teidän kannattaisi hidastaa tahtia? Mahdollisesti erota? Kaipaat selkeästi jotain muuta.

Minäkään en pidä siitä jos mies on naismainen. Romanttinen ja huomaavainen pitää tottakai välillä olla mutta naismaisuus ei kuulu siihen.

[/quote]

Olen sanonut hänelle, että otetaan ihan rauhallisesti, ja että hän taitaa olla rakastuneempi. Hän on kuitenkin hyväksynyt tämän - hän niin kovin haluaa olla mulle mieliksi ja tunnen itseni ihan kusipääksi välillä, kun en vain pysty sanomaan, että rakastan häntä tms, mitä hän taas sanoo tosi usein.

Minusta on mukava olla hänen kanssaan, käydä jossain yhdessä jne. Mutta onko tämä enemmänkin ystävyyttä? Minuun on aiemmin kolahtaneet siis todella erilaiset miehet, mutta he ovat lopulta kohdelleet minua huonosti. Siksi ajattelen, että kannattaisi kokeilla jotain muuta.. mutta tämä ei nyt vain oikein "lähde". 

Ap

Vierailija
12/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli miehen PROVO

Vierailija
13/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli miehen PROVO

Vierailija
14/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pisti korvaan se,  että te ette ole samalla aaltopituudella sun mielestä. Ei siitäkään tule ajan mittaan yhtään mitään jos et tajua hänen ajatusmaailmaansa.Tai että joudutte selittämällä selittämään omia ajatuksianne.   Sellainen käy ajan mittaan raskaaksi.

Tuota feminisyyttä mietin....jos se ärsyttää jo nyt niin yleensä se pahenee...ikävä kyllä. Miehiä on niin monenlaisia.  Sen karun äijän ja feminiinisenvtyypin välile jää kaikenlaisia luonteita. Mun mies on karu äijä, mutta  osaa olla lempeä ja hempeä olematta feminiininen pätkäkään. Ja kohtelee ihan hyvin minua ja lasta.

Mieti omaa persoonallisuuttasi  ja mitä haluat elämältä.Kehitä itseäsi siihen suuntaan millaiseksi haluat tulla. Kun tunnet itsesi hyvin ja olet itsevarma tiedät myös millaisesta kumppanista tykkäät. 

Vierailija
15/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:25"]

Mulle pisti korvaan se,  että te ette ole samalla aaltopituudella sun mielestä. Ei siitäkään tule ajan mittaan yhtään mitään jos et tajua hänen ajatusmaailmaansa.Tai että joudutte selittämällä selittämään omia ajatuksianne.   Sellainen käy ajan mittaan raskaaksi.

Tuota feminisyyttä mietin....jos se ärsyttää jo nyt niin yleensä se pahenee...ikävä kyllä. Miehiä on niin monenlaisia.  Sen karun äijän ja feminiinisenvtyypin välile jää kaikenlaisia luonteita. Mun mies on karu äijä, mutta  osaa olla lempeä ja hempeä olematta feminiininen pätkäkään. Ja kohtelee ihan hyvin minua ja lasta.

Mieti omaa persoonallisuuttasi  ja mitä haluat elämältä.Kehitä itseäsi siihen suuntaan millaiseksi haluat tulla. Kun tunnet itsesi hyvin ja olet itsevarma tiedät myös millaisesta kumppanista tykkäät. 

[/quote]

Aivan, luulen että minulla on tämmöinen etsimisen vaihe menossa. Olin kuitenkin pitkään, vuosia, edellisessä suhteessa. Sen tunnekylmyyden jälkeen varmaan kaipasin jotain todella erilaista, ja ihastuin sitten tähän. Mutta nyt se ei tunnukaan enää niin ihanalta. 

Nyt kun alan miettiä, minua tympii myös se, että jos kerron miehelle jotain mikä minua murehduttaa tai ärsyttää, hän joko lähtee mukaan siihen tunnetilaan tai sitten alkaa kertoa omista vastaavista kokemuksistaan. Haluaisin mieheltä tukea ja ratkaisuja, että voisin olla vähän "naisellisen heikko".Jos vaikka sanon, että "auto meni rikki, miten nyt pääsen töihin..?" Hän on heti että "voi ei, tosi surkeeta! Kurja juttu.. minunkin auto temppuilee". Tuossa miehen pitäisi sanoa, että "eipä kuule mitään, soita aamulla korjaamolle ja kyllä se siitä taas kuntoon saadaan!". En odota mitään apua, mutta sellaista reipasta kannustusta, että asiat hoituu. En ole enää viitsinyt kertoa mitään, kun en halua ärsyyntyä vastoinkäymisistä yhtään enempää. 

Ap

Vierailija
16/31 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan pelkäät sitoutua ja yrität väkisin etsiä vikoja miehestä. Kaikista meistä vikoja löytyy ja ärsyttäviä piirteitä, varsinkin kun oikein rupeaa etsimään. Eihän sitä tiedä, joku voi sinussakin nähdä ärsyttävinä tai jopa epänaisellisina joitain asioita, joita et itse tule ajatelleeksikaan. Yrität etsiä täydellistä miestä, jota ei ehkä ole olemassakaan ja jos jos sellainen jostain ilmestyisikin, sinua alkaisi varmaan pian häiritsemään hänen liiallinen täydellisyytensä.

Vierailija
17/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:56"]

Ehkä vaan pelkäät sitoutua ja yrität väkisin etsiä vikoja miehestä. Kaikista meistä vikoja löytyy ja ärsyttäviä piirteitä, varsinkin kun oikein rupeaa etsimään. Eihän sitä tiedä, joku voi sinussakin nähdä ärsyttävinä tai jopa epänaisellisina joitain asioita, joita et itse tule ajatelleeksikaan. Yrität etsiä täydellistä miestä, jota ei ehkä ole olemassakaan ja jos jos sellainen jostain ilmestyisikin, sinua alkaisi varmaan pian häiritsemään hänen liiallinen täydellisyytensä.

[/quote]

Tämäkin voi olla totta. En ole ennen ollut noin "intensiivisen" ihmisen kanssa. Hän siis kertoo koko ajan, että olen ihana jne. Tunnen, etten ole ollenkaan niin ihana! Hänessä on siis paljon, todella paljon hyvää. Joskus vain tuntuu, ettemme ole ihan samalla aaltopituudella ja en ymmärrä hänen tapaansa sanoa asioita.

Häntä ennen taas tapailin hetken yhtä toista miestä, jonka kanssa juttu luisti ihan mielettömän hyvin. Huumorintaju, kaikki sanalliset nokkeluudet ym. kohtasivat toisensa ihan täydellisesti. Mitään ei tarvinnut selittää, vaan olimme täysin samalla levelillä. Mutta tämän kanssa ei.. ja sekin joskus häiritsee. Tuon toisen kanssa juttumme kaatui välimatkaan ja elämäntilanteen muihin hankaluuksiin, olemme tosin ystäviä edelleen. Mutta kaipaan myös sitä, että toinen vain tajuaa ihan heti tietyt jutut ja saa nauramaan. 

Ap

Vierailija
18/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat!

Itselläni oli vastaavanlainen mies eronjälkeisenä laastarina/syvänä ystävyyssuhteena. Mies oli ilmaisulta ja eleiltään liian naismainen. Kuitenkin naissuhteita ollut monia ja oli esim. hulluna tisseihin ja naisten antamaan poskeenottoon. Ei mielestäni kuitenkaan himoinnut naisia siinä mielessä, että olisi nauttinut heidän tyydyttämisestään tai esim erityisesti himoinnut pillua tms. Tuli olo, että haluaa että nainen tyydyttää seksuaalisesti, eli nainen tyydytyksen välineenä ei himon kohteena.

Itse sitten löysin oikean_miehen_, lopetin suhteen ja jatkoimme ystävinä, joita alun perinkin enemmän olimme. Nyt miehellä uusi vakava seurustelusuhde naisen kanssa.

Hän myönsi aina, että hänessä neitimäisiä piirteitä, eikä hävennyt niitä. Kehui myös tiettyjä miesnäyttelijöitä esim. hottiksisksi.

Kaverissa tuollainen ei tietenkään ärsytä, mutta just nuo akkamaiset piirteet ja habitus oli musta oksettavaa silloin kuin meillä oli ystävyyden lisäksi myös se seksisuhde. Mitään oikeaa suhdetta en hänen kanssa olisi ikimaailmassa pystyyn pistänyt.

Vierailija
19/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken miestä, joka oli ulkoisesti epämiehekäs(170cm pitkä, hoikka, hintelä). Ajattelin, että hän on sisäisesti kultaa, niin kuin jotkut toitottavat. Hänellä oli paljon myös naisellisia eleitä, oli neuroottisen pikkutarkka esim tavaroiden järjestyksen suhteen ja vaatteiden viikkauksen ym. Mies paljastui paljon narsistisia piirteitä omaavaksi mielisairaalataustaiseksi.

Vierailija
20/31 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, toi kuulostaa ihanalta mieheltä. Mä tykkäisin :) Inhoan sellaisia stereotypisiä äijiä yli kaiken, toi olis tosi ihana. Eikä nuo piirteet mitenkään kauhean naismaisia edes ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä