Strategiset mittanne?
Mitkä ovat teidän mitat (rinnanympärys-vyötärö-lantio sekä pituus) ja oletteko tyytyväisiä? Jos ette, niin mitä haluaisitte pienentää/suurentaa? Ja jos olet mies, niin mitkä ovat mielestäsi naisella ihanteelliset mitat? :)
Itse olen 97-78-97 ja pituus 173cm. Olen tyytyväinen, mutta vyötäröä voisin pienentää. Olen joskus lukenut että vyötärö yli 80cm on terveyshaitta...
Kommentit (84)
Perseen ja vyötärön suhde on suurimmaksi osaksi geneettinen juttu. Sisäelimiä kun ei voi järjestellä uudestaan.
Suurimmalla osalla ei myöskään näytä olevan tajua siitä, että joku 60 cm vyötärö on jo oikeasti TOSI pieni, se ei ole mahdollinen 99,9% naisista ilman kylkiluiden poistoa.
77-53-84 ja 165cm ihan tyytyväinen oon
81-67-81
en tykkää D: mitä mieltä?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:56"]Mun mies ihailee päärynöitä. Se jaksaa ihailla sitä, kun suomessa on niin paljon näitä paksureisisiä ja isopyllyisiä naisia. Aluksi ajattelin, että se kettuilee mulle ( sillä eihän kukaan mies voi tykätä muusta kuin mitä media meille syöttää), mutta nyt kun aikaa on kulunut olen alkanut uskomaan häntä.
Mullon varmaan satasen pylly, en viitsi edes mitata, ja vyötäröllä pieni makkara istuvassa asennossa, mut eipä se menoa haittaa. Urheilen ja olen terve. Mies itseasiassa on joskus ehdottanut mulle, että mitäpä jos söisin vähän enemmän ja urheilisin isoilla painoilla, hankkisin vielä isomman takapuolen.
[/quote]
Totta, miehenä voin sanoa että kyllä hyvä puristeltava perse on hyvä olla naisella. Mutta se näyttää vielä maistuvammalta jos vyötärö on kapea. Siksi kantsii pitää masu ja selkä kapeana, perse pysyy takaapäin pantavana.