Strategiset mittanne?
Mitkä ovat teidän mitat (rinnanympärys-vyötärö-lantio sekä pituus) ja oletteko tyytyväisiä? Jos ette, niin mitä haluaisitte pienentää/suurentaa? Ja jos olet mies, niin mitkä ovat mielestäsi naisella ihanteelliset mitat? :)
Itse olen 97-78-97 ja pituus 173cm. Olen tyytyväinen, mutta vyötäröä voisin pienentää. Olen joskus lukenut että vyötärö yli 80cm on terveyshaitta...
Kommentit (84)
102-80-108 171cm 76kg. En ole tyytyväinen. Olen lite in shapessa tällä hetkellä. :) nämä mitat on mitattu jo 2.1. Sen jälkeen on varmasti nestettä lähtenyt ympäri kehoa. Toivottavasti ;)
92-67-91 pituus 162cm. Näytän vähän pullerolta keskivartalosta, reidet ja pohkeet liian paksut sekä huonot eli liian isot rinnat. Muuten ok.
Jotain 97-76-99, 177 cm
ihan ok näin neljävitoseksi.
90-63-86, pituus 172, ikä 34. Ottaisin pari senttiä kapeamman vyötärön, kiitos..
Olen aina ihmetellyt, miksi noita kutsutaan "strategisiksi" mitoiksi? Mitä tekemistä niillä on jonkun strategian kanssa?
90-65-94. 169 pitkä. Olen tyytyväinen kun olen saanut pyllyä ja reisiä isommiksi monta senttiä kuntosalilla. 3v aktiivisesti käynyt. Pahimmillaan oli 85cm lättänäpylly. Reisien välissäkin oli hirveä hole...
86-70-93, pituus 169. Voishan tuo rintavarustus olla isompi, mutta olen sentään hoikka ja lihaksikas, imettänyt 3 lasta ja ikääkin jo yli 40...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:07"]
Olen aina ihmetellyt, miksi noita kutsutaan "strategisiksi" mitoiksi? Mitä tekemistä niillä on jonkun strategian kanssa?
[/quote]
Tulin ihmettelemään samaa....
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 15:51"]Mitkä ovat teidän mitat (rinnanympärys-vyötärö-lantio sekä pituus) ja oletteko tyytyväisiä? Jos ette, niin mitä haluaisitte pienentää/suurentaa? Ja jos olet mies, niin mitkä ovat mielestäsi naisella ihanteelliset mitat? :)
Itse olen 97-78-97 ja pituus 173cm. Olen tyytyväinen, mutta vyötäröä voisin pienentää. Olen joskus lukenut että vyötärö yli 80cm on terveyshaitta...
[/quote]
Panisin.
-mies 36
Johan on täydellisiä naisia av:llä. Mutta olisihan se pitänyt tietysti arvatakin.
Nokun olis kiva mitata pitkästä aikaa mutta en jaksa etsiä mittanauhaa ja kuoria viittä hupparia pois. Aiemmin on ollut jotain 93-73-90, ja samat vaatteet menee vieläkin eli tokkopa noi mitat sitten kovin paljoa on muuttuneet. Vaakakin meni rikki :(
98-59-88 kun viimeksi syksyllä mitattiin toimistolla. Pelkääm kyllä että mahassa on joulun jäljiltä pari senttiä lisää limääräistä, kun kilojanin oli pari lisää... No, ahkeruudella ne kyllä menee pois maaliskuuhun mennessä!
Lepoasennossa 15cm ja toimintakunnossa 25cm.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:26"]98-59-88 kun viimeksi syksyllä mitattiin toimistolla. Pelkääm kyllä että mahassa on joulun jäljiltä pari senttiä lisää limääräistä, kun kilojanin oli pari lisää... No, ahkeruudella ne kyllä menee pois maaliskuuhun mennessä!
[/quote]
Njam, tätä nussisin edestä ja takaa.
-mies
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:26"]98-59-88 kun viimeksi syksyllä mitattiin toimistolla. Pelkääm kyllä että mahassa on joulun jäljiltä pari senttiä lisää limääräistä, kun kilojanin oli pari lisää... No, ahkeruudella ne kyllä menee pois maaliskuuhun mennessä!
[/quote]
Njam, tätä nussisin edestä ja takaa.
-mies
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 15:51"]
Mitkä ovat teidän mitat (rinnanympärys-vyötärö-lantio sekä pituus) ja oletteko tyytyväisiä? Jos ette, niin mitä haluaisitte pienentää/suurentaa? Ja jos olet mies, niin mitkä ovat mielestäsi naisella ihanteelliset mitat? :)
[/quote]
98-72-103, 172 cm Olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:07"]
[/quote]
Häveliäs kiertoilmaisu männävuosilta.
92-67-92