Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni salasuhde pomoni kanssa - shokki!

Vierailija
18.01.2014 |

Eilen selvisi, että miehelläni on ollut jo pidemmän aikaa salasuhde pomoni kanssa. Tulin eilen kotiin (minun piti olla työmatkalla, joka sitten peruuntui), ja jäivät rysän päältä kiinni olohuoneen sohvalta. Mieheni sitten huudon ja hampaiden kiristyksen jälkeen kertoi kaiken.

Olen eilisen jälkeen ollut aivan shokissa. Miten pystyn edes menemään enää töihin ja kohtaamaan pomoni? Revin pomoani eilen hiuksista ja heitin homehtuneen marjakeiton hänen päälleen, niin raivona olin. Ajoin luudalla hänet ulos kodistani ja huusin, että toivottavasti minun ei tarvitse kyseistä huuhkajaa nähdä enää koskaan.

Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa? Tuskin pystyn antamaan kummalekkaan anteeksi - en miehelleni enkä pomolle.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeinen marjakeitto :DDD trololol

Vierailija
42/58 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos on totta, mutta repesin niin pahasti tota luuta-kohtausta :D Harry Potter meininkiä(kö?)

Vierailija
44/58 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pomosi ei tiennyt työmatkan peruuntumisesta? Onko teillä useinkin homeista marjakeittoa sohvan vieressä?

Vierailija
45/58 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/58 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:46"]

Vieläkö olet töissä samassa työpaikassa?

[/quote]

Olen töissä samassa työpaikassa vielä. Pomoni sai potkut aikoja sitten.

ap

Vierailija
47/58 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tarina. Tosin monesti kaikkein uskomattomimmatkin jutut ovat totta.

Vierailija
48/58 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nämä ihmiset on, jotka huutelee ja naureskelee provoilua heti ensimmäisenä? Totuus on ihan oikeasti tarua ihmeellisempää. Jatkakaa te huutelijat vain niiden Salkkareiden katsomista. Itse tiedän montakin niin ihmeellistä, erikoista ja omituista tapahtumaa, että jos niitä alkaisin täällä kertomaan, saisin heti ensimmäisen sivun täyteen provohuutelijoita.

Vierailija
49/58 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/58 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 13:24"]

Jaa mitenkö itse toimisin vastaavassa tilanteessa...no, jättäisin provoilematta jos en tuon parempaan pystyisi. Tai väsäisin aloituksia pöytälaatikon uumeniin. Häpeisin jos joku ne sieltä löytäisi. Kun olisin kehittänyt itseäni kirjoittajana ja tarinansepittäjänä jonkun aikaa (sinulla lähtötaso vaikuttaa aika heikolta, riittäisikö kuitenkin vuosi pari ahkeralla treenillä?), yrittäisin uudelleen. Karsisin tekstistä kaikki kliseisen provon merkit ja nauttisin provoni aiheuttamasta hälinästä ja av-mammojen tuohtumuksesta.

[/quote] Nauttisit tuohtumuksesta ja hälinästä? Tuottaako tuohtumus ja hälinä seksuaalista mielihyvää? Onko yhtä tyydyttävää jos ihan oikea vastaava tositarina aiheuttaa tuohtumusta ja hälinää? 

Vaikuttaa siltä, että tällainen provoilu on jonkunlainen vaaraton vastine pyromanialle tai muulle huomionkalastelulle. Vähän tulee myös Münchausen- oireyhtymä mieleen, tyypit haluavat ehkä huomiota keksimällä kipeitä juttuja itsestään. 

Vierailija
51/58 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/58 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jäi vaivaamaan onko pomo mies vai nainen?

Vierailija
53/58 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli mies. Nykyisin on saanut potkut tapauksen vuoksi.

Terveisin, AP

Vierailija
54/58 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/58 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/58 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä nostetaan tällasia vanhoja keskusteluja, joita ees ap ei muista? o.O

Vierailija
57/58 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä nostetaan tällasia vanhoja keskusteluja, joita ees ap ei muista? o.O

Mistä tiedät, saattaahan nostajana olla myös ap?

Vierailija
58/58 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nostelija saa kiksejä, mut ei se tajuu ettei sillä oo väliä, onko uusi vai vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi