Miehelläni salasuhde pomoni kanssa - shokki!
Eilen selvisi, että miehelläni on ollut jo pidemmän aikaa salasuhde pomoni kanssa. Tulin eilen kotiin (minun piti olla työmatkalla, joka sitten peruuntui), ja jäivät rysän päältä kiinni olohuoneen sohvalta. Mieheni sitten huudon ja hampaiden kiristyksen jälkeen kertoi kaiken.
Olen eilisen jälkeen ollut aivan shokissa. Miten pystyn edes menemään enää töihin ja kohtaamaan pomoni? Revin pomoani eilen hiuksista ja heitin homehtuneen marjakeiton hänen päälleen, niin raivona olin. Ajoin luudalla hänet ulos kodistani ja huusin, että toivottavasti minun ei tarvitse kyseistä huuhkajaa nähdä enää koskaan.
Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa? Tuskin pystyn antamaan kummalekkaan anteeksi - en miehelleni enkä pomolle.
Kommentit (58)
Ottaisin parin viikon aikalisän ennen kuin tekisin oikeastaan yhtään mitään.
Itse ottaisin yhteyttä pomon esimieheen ja kertoisin nämä samat speksit, kuin meille täällä.
4: Kiitos vinkistä, näin teen. Yhteistyömme on todellakin käynyt mahdottomaksi minun ja pomoni välisen luottamuspulan vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 13:07"]
Itse ottaisin yhteyttä pomon esimieheen ja kertoisin nämä samat speksit, kuin meille täällä.
[/quote]
Mites tämä nyt mitenkään kuuluu tuolle esimiehelle? Tässä ei mikään liity työhön...
Yhteys pomon esimieheen ja pyydät häntä siirtämään pomon muihin hommiin. Miehelle teet mitä lystäät.
Kunnon kyydin annoit: hyvä! Nyt vielä äijä pihalle hankeen -30.
Hae saikkua ja tosiaan ota ylempään esimieheen yhteys.
Miksi pomosi ei tiennyt työmatkasi peruuntumisesta? Aika erikoista.
Homeinen marjakeitto ja eritoten LUUTA paljasti. Yritä vaikka ihan marjakeittoa (ilman hometta) ja jätä toi luudalla häätäminen kokonaan pois, voit sanoa vain ajaneesi hänet pois kodistasi. Se ei tuonut yhtään lisäarvoa tähän yritykseen.
2/10
Jaa mitenkö itse toimisin vastaavassa tilanteessa...no, jättäisin provoilematta jos en tuon parempaan pystyisi. Tai väsäisin aloituksia pöytälaatikon uumeniin. Häpeisin jos joku ne sieltä löytäisi. Kun olisin kehittänyt itseäni kirjoittajana ja tarinansepittäjänä jonkun aikaa (sinulla lähtötaso vaikuttaa aika heikolta, riittäisikö kuitenkin vuosi pari ahkeralla treenillä?), yrittäisin uudelleen. Karsisin tekstistä kaikki kliseisen provon merkit ja nauttisin provoni aiheuttamasta hälinästä ja av-mammojen tuohtumuksesta.
Surullista että joku viitsii sepitellä näitä tarinoita. Nyt tyylin jo tunnistaa, sama ihminen kehitti ihan äsken tarinaa väijytyksestä miehelleen.
Nyt voi todella käyttäää kulunutta sanontaa: hanki elämä. Idiootti.
Kiva fantasia mutta mitäpä jos ottaisit ne lääkkeet tällekkin päivälle.
Elämä on ihmeellistä, näitä sattuu ihan oikeasti mutta tuskin jos oikeasti ois käyny, niin ei siinä shokissa tulla sitä heti tänne kertomaan.
Oletko AP noita? Käytätkö luutaa lentämiseen? Jos olet oikea noita-akka niin se selittää miehesi suhteen.
Kannattaisiko minun mielestänne ottaa ammattiliittoon yhteyttä?
AP
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 15:13"]
AP
[/quote]
Joo ja poliisiin ja presidenttiin, hallitukseen, kaikille ministereille tietty kirjeet asiasta, varsinkin työministerille ;)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 15:13"]
AP
[/quote]
Jos nyt ennen sitä ottaisit yhteyttä ammatti-ihmiseen=PSYKIATRI
Hyvän provon sepitit
homeinen marjakeitto ja luuta LOL