Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 70-v mamma löytäisi miesseuraa?

Vierailija
23.11.2023 |

Mistä 70-v mamma löytäisi miesseuraa? En mene tinderiin, enkä käy baareissa, enkä halua ketään vaivojaan valittavaa käppänää. En edes näytä 70-vuotiaalta. Eläkeläisten päiväkerhot eivät kiiinnosta, vaan ihan tavallinen elämä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kontakti 

Vierailija
2/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois sinkkumies :) Olen tosin 40 vuotta nuorempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingoillasta löydät varmaan muita samanikäisiä vanhoja pappoja

Vierailija
4/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendon hoivakodeista

Vierailija
5/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin muuten mielenkiintoinen kysymys! Olen sua vähän nuorempi, mutta jotkut eläkeläisbingot ei oikein kiinnosta ja olenkin miettinyt että miksei meille seniori-ikäisille järjestetä enemmän vaikka jotain illanviettoja, discoja jne. ? Ei kai kaikki meidän ikäiset nyhjötä kotona kutomassa sukkaa?! Itse olen vuokrannut aurinkorannikolta pariksi kuukaudeksi asunnon ja lähden sinne heti Joulun jälkeen, toivottavasti siellä olisi vähän enemmän elämää!

Vierailija
6/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et halua mennä mihinkään, mutta haluat miehen löytää? Luovu toivosta, ei ne kotoa tuu hakemaan. 

Suosittelen kylpyläreissuja, kuntosaliryhmiä, kaikenlaisia kahvittelutilaisuuksia, joita on pilvin pimein ilmaiseksi tarjolla, esim.seurakunnissa. siis käyt tilaisuuksissa, joissa on eri-ikäistä väkeä. Reilusti vaan juttelee ihmisten kanssa. 

Vierailija
7/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla 40 v nuorempikin, jos vain kemiat kohtaavat.

Ap.

Vierailija
8/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Sikke Sumarin ikäinen, molemmat täytetään pian 73 vuotta. Ei ole miesseurasta puutetta. Naapurin 65v opettaja pyytelee jatkuvasti illalliselle, ollaan matkustettukin yhdessä. Virallisesti ollaan vain kavereita. Golfkentällä olen tavannut useita treffejä ehdottelevia, ollaan asenteella, että nautitaan elämästä ilman sitoumuksia.

Vierailija
9/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Sikke Sumarin ikäinen, molemmat täytetään pian 73 vuotta. Ei ole miesseurasta puutetta. Naapurin 65v opettaja pyytelee jatkuvasti illalliselle, ollaan matkustettukin yhdessä. Virallisesti ollaan vain kavereita. Golfkentällä olen tavannut useita treffejä ehdottelevia, ollaan asenteella, että nautitaan elämästä ilman sitoumuksia.

Kyllä Sikke ainakin kelpaisi paljon nuoremmallekin. Eikös sisarensa Hannakin ole pian 70v? Hyvät geenit!

Vierailija
10/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vanhana nyt ainakin kannattaa panostaa pysyvään parisuhteeseen. 

Toinen tukee toistansa ja on seuraa, jos voimat vähenevät. 

Vierailija
11/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ovat kevytkenkäistä sorttia ehtoollakin. Sitoutumiskammoisia minäminäihmisiä. 

Vierailija
12/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa minusta. 40v it nörtti. 

Vierailija
13/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ovat kevytkenkäistä sorttia ehtoollakin. Sitoutumiskammoisia minäminäihmisiä. 

En enää halua pysyvää parisuhdetta. Lapset ovat omillaan, lastenlapset minua vielä tarvitsevat. Olen mielelläni iloinen leski. 

Vierailija
14/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkin muuten mielenkiintoinen kysymys! Olen sua vähän nuorempi, mutta jotkut eläkeläisbingot ei oikein kiinnosta ja olenkin miettinyt että miksei meille seniori-ikäisille järjestetä enemmän vaikka jotain illanviettoja, discoja jne. ? Ei kai kaikki meidän ikäiset nyhjötä kotona kutomassa sukkaa?! Itse olen vuokrannut aurinkorannikolta pariksi kuukaudeksi asunnon ja lähden sinne heti Joulun jälkeen, toivottavasti siellä olisi vähän enemmän elämää!

Järjästäkää itse niitä illanviettoja ja diskoja. Vuokraatte jonkun tilan ja laitteet ja värväätte jonkun soittamaan ja ehkä vielä toisen pokeksi/järkkäriksi. Sitten vaan ankaraa mainostusta.

Vierailija
15/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikasta tai Hesasta. Sama asia.

Vierailija
16/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kävisikö 40 vuotta vanhempi?

Vierailija
17/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Pedofiili. Limainen tätinainen.

Vierailija
18/18 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän näitä 40 v nörttejä löytäisi? Järjestäkää vaikka digikerhoja 70-v mammoille, 1 nörtti per 1 mamma. Itse en kyllä tarvitse, minulla digitaidot hanskassa paremmin kuin monella nuoremmalla.