Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poistatte häpykarvanne?

Vierailija
17.01.2014 |

Ei kuulemma hyvä juttu. Iltalehdessä oli juttua. Onneksi olen onnellinen "luomupehko".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan ne koska ne ovat rumia.

Vierailija
22/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:58"]Oma ihonväri on erittäin vaalea ja karvoitus MUSTAA. Karvoitus ei jää siistiksi tupsuksi alapäähän vaan leviää pitkin reisiä. Ja työni puolesta nään alapäitä päivittäin (hoitoala)  ja harvoin olen mitään vastaavaa nähnyt mitä itsellä. Ja kyse ei ole mistään sairaudesta, vaan geeneistä. Mummolla, äidillä ja siskoilla kaikilla sama juttu. 

[/quote]

Minulla samantyyppinen. Miten poistat ja tuleeko siisti jälki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on rumia. Ihan samalla periaatteella poistan muutkin ylimääräiset ja häiritsevät karvat.

Vierailija
24/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:58"]Oma ihonväri on erittäin vaalea ja karvoitus MUSTAA. Karvoitus ei jää siistiksi tupsuksi alapäähän vaan leviää pitkin reisiä. Ja työni puolesta nään alapäitä päivittäin (hoitoala)  ja harvoin olen mitään vastaavaa nähnyt mitä itsellä. Ja kyse ei ole mistään sairaudesta, vaan geeneistä. Mummolla, äidillä ja siskoilla kaikilla sama juttu. 

[/quote]

Minulla samantyyppinen. Miten poistat ja tuleeko siisti jälki?

[/quote]

Nuorempana kokeilin vaikka mitä, laitoin puudukegeeliä ja epilaattorin kanssa poistin => oli liian kivuliasta, ei onnistunut. Joskus kokeilin nyppiä pinseteillä yksi karva kerrallaan, mutta se useita tunteja. Vahaliuskat saivat ihon ärtymään. Nykyisin siistin ainoastaan karvoitusta höylällä noin 1x/viikko (ei tule niitä kipeitä näppylöitä). Isäntä sanoi että elä nainen kiduta itseäsi, ehkä se suhtautumistapa on auttanut. 

Nyt täytyy tosin sanoa että olen harkinnut tälläistä laitetta: http://www.gigantti.fi/product/terveys-ja-hyvinvointi/ladyshave/BRA58298/braun-venus-naked-skin-iplight-ihokarvanpoistovalo . En tosin tuota merkkiä, mutta jonkin kuluttajatestin mukaan juuri tuollaisella valokoneella saadaan paras teho kun iho on vaaleaa ja karva tummaa. Mutta tällä hetkellä ei ole varaa ostaa moista laitetta. 

Vierailija
25/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuussyistä.

Tasan niin itseäni häiritsevät, eivät häiritse miestäni tai muita. Ei ole ollut ongelmia asian kanssa joten miksi en poistaisi.

Vierailija
26/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 lisää: 
tässä lisää tietoa
http://www.kuluttaja.fi/tuote/valinta.aspx?id=c3d98568-9a73-418d-b89f-c7283702b38c
Onko kellään kokemusta menetelmästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi