Citymarketin tarjouskusetus osa xxx !
Eilen katsoin Cittarin sivuilta tarjouksen Norjan lohesta kokonaisena alle 5e/kg. No, se oli voimassa vielä tämänkin päivän. Minä äsken lähdin sitä ostamaan, niin myyjä kalatiskissä: Ei sitä tänään enää ole, kun se oli erä, jota riitti vain kahdeksi edelliseksi tarjouspäiväksi. No, ilmoitin, ettei tuo ole asianmukaista markkinointia. Ostin sitten muuta ruokaa tilalle mutta vituttipa taas tuokin huijaus.
Kommentit (48)
Mutta: ostinpa lohen tilalle Atrian karjalanpaistia rasian 5,99e/700 gr ja uunissa on pitkästä aikaa karjalanpaistia. Pitää jatkaa lohitarjouksien seuraamista...t. Ap
Ei vika ollut tarjouksessa, vaan tyhmässä asiakkaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilohinta pitää myös tuotteista löytyä. Kerran kysyin sitä myyjältä ja myyjä sanoi, että laske itse. Laskin päässäni, kerroin hinnan myyjälle ja tein valituksen.
Mikään ei muutu, ellei anna palautetta. Sitä voi antaa ihan asiallisesti. Esim.tuossa kysyin kauppiaalta, että eikö voisi olla kilohintoja, ettei tarvitse itse laskea, niin kuin myyjä käski. Tiesin kyllä, että ne pitää olla. Sain asiallisen palautteen, että tulevat katsomaan että jatkossa kilohinnat löytyy. Eivät kyllä maininneet, että olivat tehneet virheen. Vaan että korjaavat epäkohdan.Mistä tuotteesta et löytänyt kilohintaa? Muovikassista vai vappupallosta?
Joka ikisessä tuotteessa on S- ja -K-ryhmän kaupoissa kilo- tai litrahinnat hyllynreunalapuissa.
K-kaupoissa verrokkihinnat on ihan päin helevettiä suoraan sanottuna.
Tämän saman olen huomannut itsekin.
Cittarissa tapahtuu yllättävän usein hinta"virheitä". Monesti myös unohtuu vanhat tarjouslaput hyllynreunoihin, mutta tokihan kassoilla oikeat hinnat tai hyllynreunassa voimassaoleva tarjous, mutta kassoilla korkeammat hinnat. Näitä hinta"virheitä" tuppaa olemaan aina silloin, kun on ostoksien joukossa pakasteita tai lastentarvikkeita. Kas, kun näiden kanssa, ajatellaan, harvemmin viitsii odotella pitkissä jonoissa valitustiskille ja kun sinne asti pääsee, ei hyvitystä voi antaa suoraan, vaan myyjän pitää soittaa vastaavalle osaston hekilölle, joka käy tarkastamassa hintalaput hyllystä.
Käyn k ryhmän myymälöissä (yleensä k supermarket) yleensä vain kalatarjousten perässä koska siellä kala on monesti edullisempaa kuin s ryhmällä tarjouksissa.
Aina olen kyllä melkein kalaa päässyt ostamaan eikä ei oota ole sanottu. Kerran oli loppu menin ennen tuoretiskin sulkemisaikaa viimeisenä tarjouksen voimassaolopäivänä.
Ostan myös pelkästään suomalaista kalaa ja lohta ja hyvin on heillä aika useinkin tarjolla sitä halvalla. Norjan lohta en osta.
Minusta tuo kauppa saa asiakkaan siis pelkillä kalatarjouksilla :D Usein ostan muutakin samalla. Muuren asioin halvemmissa liikkeissä
Vierailija kirjoitti:
Tarjoustuote pitää olla saatavilla koko tarjouksen ajan tai mainoksessa on ilmoitettava kappalemäärä. Kuluttajalla on tuossa oikeus hyvitykseen.
Juuri näin. Kauppias on velvollinen myymään vastaavan tuotteen samaan hintaan tai tilaamaan lisää alennustuotetta. Pelkkä "erä" ei ole riittävä maininta vaan erän koko on kerrottava jos se on rajoitettu.
Ikävä kyllä monessa mainoksessa tuollaista virheellistä käytäntöä käytetään, koska viranomaiset eivät aktiivisesti käy läpi mainoksia ja puutu noihin.
Cittari on muutenkin niin kallis kauppa ettei siellä kannata käydä.