Suhde työkaverin kanssa: kokemuksia?
Mulla on siis viime aikoina ollut flirttiä yhden miespuolisen työkaverin kanssa ja nyt se on edennyt viestittelyyn. Toisaalta on perhosia mahanpohjassa, mutta samalla mietin, kannattaako työkaverin kanssa lähteä säätämään, vai syntyykö siitä mahdollisesti ongelmia työyhteisön sisällä. Millaisia kokemuksia teillä on? Mies ei ole pomoni eikä kumpikaan olla naimisissa.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kehdannut alkaa sutinoimaan kenenkään kanssa, ettei ne muut pahoittaisi mieltään"jaaaa tuo kelpas mutten mä!".
Onko tämä nyt tulkittavissa niin, että sinä olet niin ihana, että kaikki haluais sutinoida sun kanssas?
No ilmeisesti sitten näin, kun avointa kiinnostusta on kaikilta duunin sinkuilta tullut jossain kohtaa, olenhan itsekin sinkku.
Vau. Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kehdannut alkaa sutinoimaan kenenkään kanssa, ettei ne muut pahoittaisi mieltään"jaaaa tuo kelpas mutten mä!".
Onko tämä nyt tulkittavissa niin, että sinä olet niin ihana, että kaikki haluais sutinoida sun kanssas?
No ilmeisesti sitten näin, kun avointa kiinnostusta on kaikilta duunin sinkuilta tullut jossain kohtaa, olenhan itsekin sinkku.
Oletpas sinä kuuma misu/kolli!
Itse olen vastaan työpaikkaromansseja, mutta sattumalta oma puolisoni oli hetken töissä samassa paikassa kuin minä. Ei ollut kovin kiva katsoa vierestä, kun työkaveri avoimesti flirttaili ja puolisokin taisi hieman ihastua. Mieluummin olisin ollut asiasta tietämätön.
Samassa paikassa tapahtui myös klassinen: romanssi, joka loppui siihen kun miehenpuolen iski korkeammassa asemassa oleva varattu jokapaikanvamppi. Sympatiani olivat jätetyn naisen puolella, mutta mitäpä ne auttoivat.
Mulla heittää sydän volttia aina kun näen yhden työkaverin. Onneksi hän on eri yksikössä töissä, joten tavataan vaan satunnaisesti. En edes tiedä onko hän sinkku vai varattu, enkä ajatellut ottaa myöskään selvää. En kestäisi sitä draamaa, mitä jostain mahdollisesta suhteesta tulisi. Kai tämä tästä jossain vaiheessa tasaantuu. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän herätti ajatuksia, kun minulle flirttaili eräs joka kuulemma oli sutinoinut monen muunkin kanssa firmassa. Eihän tuollainen hyvää vaikutelmaa anna ja Leima on todellinen.
Kyllä pitää olls pahasti päästään sairas, jos alkaa seurusteleviin ihmisiin leimoja läiskiä. Enpä ole moisesta kuullut vaikka nytkin työskentelen 800 työntekijän työpaikassa. Pareja syntyy ja pareja eroaa. Normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Jotta voi sukupuolisäätää seuraavan vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän herätti ajatuksia, kun minulle flirttaili eräs joka kuulemma oli sutinoinut monen muunkin kanssa firmassa. Eihän tuollainen hyvää vaikutelmaa anna ja Leima on todellinen.
Totta. Kyllähän nämä kiertolaiset tiedetään
mies52v
Aloittaja sanoi, ettei kumpikaan ole "naimisissa". Yleensä todetaan, ettei kumpikaan ole tahoillaan suhteessa tai molemmat "vapaita".
Vastaus riippuu siitä, oletteko molemmat vapaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olls pahasti päästään sairas, jos alkaa seurusteleviin ihmisiin leimoja läiskiä. Enpä ole moisesta kuullut vaikka nytkin työskentelen 800 työntekijän työpaikassa. Pareja syntyy ja pareja eroaa. Normaalia elämää.
Taidat olla itse työkavereiden kierrättäjä, kun näin pahastuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Leimojen läiskijä löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa 42 vuotta mieheni kanssa. Emme tavanneet työpaikalla. Työpaikallani on kyllä syntynyt parisuhteita ja on myös eronneita pareja. Töitä tehdään yhdessä, mutta työkavereiden asioista ei juoruta. Mitäpä ne meille kuuluvatkaan. Yhden kerran työkaverini meni sanomaan esimiehelle, kun umpirakastuneen työt eivät sujuneet, mutta tuolloin rakkauden kohde ei ollut työyhteisössämme. Työt kasaantuivat pahasti kun rakastunut haaveili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Jotta voi sukupuolisäätää seuraavan vastauksen?
No tavallaan. Haluaisin kovasti tietää millainen miehen/naisen tulee olla, että kaikki työpaikan sinkut signaloi haluavansa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja sanoi, ettei kumpikaan ole "naimisissa". Yleensä todetaan, ettei kumpikaan ole tahoillaan suhteessa tai molemmat "vapaita".
Vastaus riippuu siitä, oletteko molemmat vapaita?
Ehkä tuo oli AP:lta vain vähän huolimaton sanavalinta, joka tarkoitti että ovat vapaita molemmat? Varattujen säädöistä työpaikalla ei tosiaan seuraa mitään hyvää, meidänkin työyhteisössä on nähty yksi tällainen kriisi kun sinkkunainen ja varattu mies vehtasivat keskenään. Mm. miehen puoliso pamahti yksi kaunis päivä työpaikalle selvittämään asioita, kun pettäminen oli kantautunut hänen korviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkinlainen leima saattaa syntyä, jos on pienempi työyhteisö ja useamman henkilön kanssa siellä vehtaa. Muuten en minäkään ymmärrä jos sinkkujen pariutumisesta joku jaksaa leimoja läiskiä.
Jep, useitakin kokemuksia.
Tietysti voisi moralisoida, että monesti näissä ainakin toinen ellei molemmat ovat varattuja.
Näin myös minun tapauksissinani.
Itselläni suhteet eivät ole koskaan johtaneet mihinkään vakavampaan, pidempiaikaisiin juttuihin kylläkin.
Tutuissa on useampiakin esimerkkejä, jotka ovat toteen näyttäneet että työpaikkasuhteesta voi saada vaikka sen elämänsä kumppanin.
Iske kiinni vaan!
Minä annan lorttoille potkut
T. Esimies
Vierailija kirjoitti:
Mulla heittää sydän volttia aina kun näen yhden työkaverin. Onneksi hän on eri yksikössä töissä, joten tavataan vaan satunnaisesti. En edes tiedä onko hän sinkku vai varattu, enkä ajatellut ottaa myöskään selvää. En kestäisi sitä draamaa, mitä jostain mahdollisesta suhteesta tulisi. Kai tämä tästä jossain vaiheessa tasaantuu. Ehkä.
Ei tasaannu ellet ota selvää asioista.
Suhde on ok. Jos alkaa vehtaamaan enemmän, kun yhden kanssa. Se on jo noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasaannu ellet ota selvää asioista.
En uskalla. Jos kuulisin hänen olevan varattu, niin voisin aktiivisemmin yrittää unohtaa hänet, se on totta. Mutta, mitäpä jos hän onkin sinkku? Siinä tapauksessa tekisin varmasti itsestäni pellen alta aikayksikön, kun yrittäisin ottaa selvää, voisiko kiinnostus mahdollisesti olla molemminpuolista. Antaa sydämen muljahdella nyt vaan oman aikansa. Joo, myönnän, olen pelkuri.
Voidaan myös asua erillään, kuten nykyään usein tapana.