Prostituutio on aina hyväksikäyttöä, sanoo parituksia vuosikymmeniä tutkinut poliisi
Rikosylikonstaapeli Kenneth Eriksson on julkaissut kirjan Kovat kadut, minkä aion lukea, mutta HS:n haastattelussa hän antaa aivan toisen kuvan prostituutiosta mitä täällä seksiä ostavat miehet. Heitä ei vähääkään kiinnosta seksiä myyvän naisen tilanne, vaikka tämä oli selkeästi kehitysvammainen. Imoituksen ko. naisesta poliisille soittivat toiset prostituoidut. Nainen oli lapsen tasolla älyllisesti ja ilmoitettu kadonneeksi.
Ei mene palstan sensuurista läpi, mitä ko. poliisi ajattelee seksiä ostavista miehistä. Ja oma mielipiteeni on samansuuntainen. Samoin oman mieheni mielipide eli tämä ei ole mikään sukupuolikysymys.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea tätä ketjua, kun jo yli 200 kommenttia. Tulin vain otsikon takia kertomaan että minulla erittäin hyvä ystävä, suomalainen nainen, työskentelee prostituoituna,rahan takia, ihan omaan piikkiinsä. Ei ole ihmiskaupan uhri, ei sutenöörin orja, ei narkki, eikä muutakaan. Kolmen lapsen espoolainen lähiöäiti, joka haluaa rahaa leveään elämään. Netin kautta myy itseään. Yksityisyrittäjä.
No tuollainen leväperäinen (kirjaimellisesti) ei muuta ansaintakeinoa keksikään.
Vierailija kirjoitti:
Miten poliisilla voisi olla objektiivinen näkökulma? Rahoitan yliopisto-opintojani pyörittämällä kolmea vakimiestä, enkä ole ollut missään tekemisissä poliisin kanssa. Miksi olisin?
Harrastan näiden miesten kanssa seksiä mielellään ja he maksavat minulle mielellään, joten en oikein ymmärrä, mikä tässä kuviossa voisi olla väärin. Minä saan nautintoni, miehet saavat nautintonsa ja lisäksi minä saan rahaa.
Niin. Toki toki.
Suurin osahan teistä on aivan varmasti yliopisto-opiskelijoita jotka vain rahoittavat opintojaan nimenomaan juuri yliopistossa opiskellen.
Sitä ei joku yksittäinen poliisi määrittele mikä on hyväksikäyttöä ja mikä ei. Vapaaehtoisesti seksiä myyvällä on oikeus omaan kehoonsa ja käyttää sitä haluamallaan tavalla. Sama istuuko perseellään kaupan kassalla jos haluaa tai jos ei niin tekee muuta.