Oi että mua ottaa aivoon lihavat naiset, jotka
ylistävät omaa lihavuuttaan ("miehet tahtoo naisen, pelkkä luu kelpaa vaan koiralle" "Naisessa kuuluu olla jotain mistä saa kiinni" jne) ja samalla haukkuvat laihoja. Laihat ovat "luuviuluja", "nälkäkurkia", "anorektioita"... yhtäkään kaunista ilmaisua et laihasta ihmisestä kuule näiden ihmisten suusta. Ja nämä kehtaavat vielä loukkaantua jos joku mainitsee jotain poikkisanaista lihavuudesta.
Luulisi, että jos he itse ovat niin kärsineet siitä ulkomuodon haukkumisesta niin he tietäisivät että samalla tavalla se haukku sattuu laihoihinkin.
Kommentit (48)
Lihava nainen turn off, mutta myös laihan miehen näköiset "naiset" yök: eli lauta, laiha ja perseetön. Hyi vittu. Normipainoinen nainen kunnon tisseillä ja perseellä nam.
Saa laihoja haukkua ja pitääkin.Samalla mitalla takaisin.Niinhän hekin haukkuvat lihavia ja ovat muka selvillä siitä miksi joku ylipainoinen on ylipainoinen.Ylättävän monen lihavan taustalla on sairaus tai lääkitys joka lihottaa.Pitäs vaan olla koko ajan diagnoosi paperi matkassa että kun näitä pilkkaajian tapaa niin voi heti todistaa että mä en ole syömä lihava.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:04"]
Saa laihoja haukkua ja pitääkin.Samalla mitalla takaisin.Niinhän hekin haukkuvat lihavia ja ovat muka selvillä siitä miksi joku ylipainoinen on ylipainoinen.Ylättävän monen lihavan taustalla on sairaus tai lääkitys joka lihottaa.Pitäs vaan olla koko ajan diagnoosi paperi matkassa että kun näitä pilkkaajian tapaa niin voi heti todistaa että mä en ole syömä lihava.
[/quote]
No mut täyttyyhän lihavankin syödä.Kukaan syömättä elä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:04"]
[/quote]
No mut täyttyyhän lihavankin syödä.Kukaan syömättä elä.
[/quote]
No tietysti täytyy.Tarkoitin sitä että lihavuus ei aina ole tullut syömisestä.Hyvä esimerkki on pilkkaamisesta se ku.Olin ystäväni kanssa viime elokuussa (on ylipainoinen)pitsalla ja viereisessä pöydässä oli kaksi nuorta pojankloppia(ehkä 13-15.v)toinen osoitti ystävääni ja sanoi kaverilleen että"miten tuoki kehtaa tulla pitsalle,noin läski".Koska minä tiesin että ystäväni ei syö ns.roskaruokaa kuin 1-2x vuodessa.Menin ja sanoin että"Me ollaan tälle vuodella ekaa kertaa pisalla,mutta sun naamsa näyttää siltä että säy syöt täällä joka viikkon".Ei tullu vasta väitteitä.Ja pojaalla oli finnejä..niitä riitti.
Mä oon 174 cm ja painan noin 100 kiloa ja olen juuri sellainen kuin haluan. Pukeudun verrareihin ja en meikkaa enkä laita hiuksiani, niin..ja se kelpaa minulle, jos ei miehelleni niin ottakoon eron:))
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 16:28"]Missähän noita naisia pidetään, kun en ole koskaan yhtään tavannut?
[/quote]
Täällä sivulla joka toinen nyt alkuun.
[/quote]
Harvemmin täällä lihava nainen tekee avauksen, jossa haukkuu hoikkia naisia. Sen sijaan aika moni täällä tehtailee avauksia, jossa lihavia haukutaan, kuten nyt vaikka tämän ketjun ap tässä.
Siinä kohtaa lihavatkin yleensä aktivoituu, ja antaa vastineensa.
Livenä taas en ole ikinä tavannut näitä ap:n kuvailemia lihavia naisia.
Täytyikö sitä kakaralle noin rumasti sanoa, vaikka törkeästi puhuikin? Voi olla hänelle tuo akne puolestaan kova paikka.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:23"]
Mä oon 174 cm ja painan noin 100 kiloa ja olen juuri sellainen kuin haluan. Pukeudun verrareihin ja en meikkaa enkä laita hiuksiani, niin..ja se kelpaa minulle, jos ei miehelleni niin ottakoon eron:))
[/quote]
Sä et kuulu lihaviin..korkeintaan sopivan pyöree.Mut nää joilla liika kg on 40--->+++ niin heillä on pääsääntöisesti joku sairaus tai lääkitys joka on aihettanut ylipainoo.Että ei syöden kukaan tule sellaiseksi.Aineenvaihdunta on täytynyt loppua lähes kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:33"]
Täytyikö sitä kakaralle noin rumasti sanoa, vaikka törkeästi puhuikin? Voi olla hänelle tuo akne puolestaan kova paikka.
[/quote]
Kyllä tuonikäinen teini jo kestää kuulla ei sen lihavankaan haukkuminen mieltä nosta ja traumoja jää hällekin.Oppiipa olemaan kunnolla..teinipojat.
[/quote] Tämä oli siis 26:lle
Ja mua ärsyttää lihavat jotka tekevät syömisestään numeron, esim fbssä kuvaavat annoksiaan!!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:38"]
[/quote]
Kyllä tuonikäinen teini jo kestää kuulla ei sen lihavankaan haukkuminen mieltä nosta ja traumoja jää hällekin.Oppiipa olemaan kunnolla..teinipojat.
[/quote] Totta kyllä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:48"]
En usko että paino vaikutttaa ihmisen luonteeseen, mutta ilkeimmät ihmiset joihin olen törmännyt eivät ole niitä lihavia, vaan yleensä ovat sellaisia tupakkaa posket lommolla vetäviä takakireitä raastinrautoja jotka eivät osaa varmaankaan mistään muusta elämässä nauttia kuin toisten itkettämisestä. Seksikin on varmasti jotain puolison alistamista ja piiskaamista.
Ja mitä tulee ap:n aloitukseen, olen itse 130kg ja tunnen aika monta muutakin lihavaa, ja moisia juttuja ei kyllä puhuta, jos jostain laihasta puhutaan negatiivisesti, niin kyse ei ole painosta vaan edellä mainitusta vittumaisesta luonteesta.
[/quote]
Juuri näin...se v.........n luonne teille on sitä kun toinen ei olekaan lihava. Ja 130 kiloa ei ole enää lihava vaan sairaalloisen lihava.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
Samaa mieltä olen.Osa teineistä on niin,niin huno käytöksisiä että niihin ei auta kun samalla maitalla takasin.Jos sekään.Mutta hienosti puolustit sairasta ystävääsi.Hattua nostan sinulle.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:23"]
[/quote]
Sä et kuulu lihaviin..korkeintaan sopivan pyöree.Mut nää joilla liika kg on 40--->+++ niin heillä on pääsääntöisesti joku sairaus tai lääkitys joka on aihettanut ylipainoo.Että ei syöden kukaan tule sellaiseksi.Aineenvaihdunta on täytynyt loppua lähes kokonaan.
[/quote]
Ootko hieman pihalla? Jos kulutus on esim 2500 (kaloria/päivä) ja syö 6000 niin lihavuus ei johdu syömisestä?
Kieltämättä ihmetyttää itseäkin kyseinen käytös. Miksi ei voi tehdä töitä sen eteen, että näyttää siltä kuin haluaa ja olla täten tyytyväinen itseensä? Ei tarvitsisi pönkittää omaa tyytymättömyyttä itseensä haukkumalla muita.
Arvoisat naiset, jotka inhoatte pullukoita!
Tätä viestiä on kyllä aika turha kirjoittaa, sillä teidän aivoissannehan ei ole sellaista kolosta, jonne mahtuisi empatiaa ja ymmärrystä tiedän näkökannaltanne eri mitoissa oleville kanssasisarille. Mutta kirjoitanpa nyt kuitenkin kaikkien alapeukkujenkin uhalla.
Onko teillä, hyvät naiset, käynyt koskaan mielessä, että useimmat nykyiset pullukat ovat olleet joskus hoikkia jopa teidän mittapuunne mukaan? On vain niin, että elämää ei voi ennustaa, se pitää elää päivä kerrallaan. Tapahtuu monenlaisia asioita, jotka jättävät jäkensä niin fysiikkaan kuin psyykeenkin. On erilaisia sairauksia, joissa laihakin saattaa lihoa hetkessä pullukaksi. Monet lääkkeet lihottavat, vaikka ette sitä suostu uskomaankaan. Tulee tuki- ja liikuntaelinten sirauksia, mistä johtuen liikunta jää vähälle tai kokonaan pois ja seurauksena on painonnousu. Monelle ruoka on myös korvike, on masennusta, yksinäisyyttä, yhteisön ulkopuolelle joutumista jopa ilman omaa syytä.
Huomaatteko, että en ole vielä maininnut sitä teidän yleisintä syytänne lihomiseen: heikkoa luonnetta. On varmasti totta, että sellaisiakin on, mutta ei kaikkia voi voi niputtaa samaan nippuun. Perinnöllisiä tekijöitähän te ette hyväksy lainkaan, on vain luonteen heikkoutta.
Kenen luonteen heikkoutta on muuten, kun teidän lapsenne osoittautuu ylipainoiseksi? Lapsenko? Ennen ei juuri näkynyt ylipainoisia lapsia, koska liikunta oli luonnollinen osa elämää. Nyt on tilanne toinen: koneellaan istuvat ja sipsejä ja kokista kiskovat tenavat keräävät läskiä ympärilleen. Jättäkää meidät aikuiset rauhaan ja huolestukaa lapsista, joilla on koko elämä edessään.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:06"]
Arvoisat naiset, jotka inhoatte pullukoita!
Tätä viestiä on kyllä aika turha kirjoittaa, sillä teidän aivoissannehan ei ole sellaista kolosta, jonne mahtuisi empatiaa ja ymmärrystä tiedän näkökannaltanne eri mitoissa oleville kanssasisarille. Mutta kirjoitanpa nyt kuitenkin kaikkien alapeukkujenkin uhalla.
Onko teillä, hyvät naiset, käynyt koskaan mielessä, että useimmat nykyiset pullukat ovat olleet joskus hoikkia jopa teidän mittapuunne mukaan? On vain niin, että elämää ei voi ennustaa, se pitää elää päivä kerrallaan. Tapahtuu monenlaisia asioita, jotka jättävät jäkensä niin fysiikkaan kuin psyykeenkin. On erilaisia sairauksia, joissa laihakin saattaa lihoa hetkessä pullukaksi. Monet lääkkeet lihottavat, vaikka ette sitä suostu uskomaankaan. Tulee tuki- ja liikuntaelinten sirauksia, mistä johtuen liikunta jää vähälle tai kokonaan pois ja seurauksena on painonnousu. Monelle ruoka on myös korvike, on masennusta, yksinäisyyttä, yhteisön ulkopuolelle joutumista jopa ilman omaa syytä.
Huomaatteko, että en ole vielä maininnut sitä teidän yleisintä syytänne lihomiseen: heikkoa luonnetta. On varmasti totta, että sellaisiakin on, mutta ei kaikkia voi voi niputtaa samaan nippuun. Perinnöllisiä tekijöitähän te ette hyväksy lainkaan, on vain luonteen heikkoutta.
Kenen luonteen heikkoutta on muuten, kun teidän lapsenne osoittautuu ylipainoiseksi? Lapsenko? Ennen ei juuri näkynyt ylipainoisia lapsia, koska liikunta oli luonnollinen osa elämää. Nyt on tilanne toinen: koneellaan istuvat ja sipsejä ja kokista kiskovat tenavat keräävät läskiä ympärilleen. Jättäkää meidät aikuiset rauhaan ja huolestukaa lapsista, joilla on koko elämä edessään.
[/quote]
Asiaa täyttä A S I A A!Hyvä..tyhjentävästi kirjoitettu.Ja mitä tuohon "teiniä näpäyttäneelle"tulee niin hattua nostan minäkin..oikein teit hänelle...se oli pojalle varmaan mieleen painuva tapakasvatus tuokio.Yes!Toivottavasti oppi miltä tuntuu kun haukutaan asiasta jolle ei itse voi mitään.Kuten hänkään finneilleen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:48"]
En usko että paino vaikutttaa ihmisen luonteeseen, mutta ilkeimmät ihmiset joihin olen törmännyt eivät ole niitä lihavia, vaan yleensä ovat sellaisia tupakkaa posket lommolla vetäviä takakireitä raastinrautoja jotka eivät osaa varmaankaan mistään muusta elämässä nauttia kuin toisten itkettämisestä. Seksikin on varmasti jotain puolison alistamista ja piiskaamista.
Ja mitä tulee ap:n aloitukseen, olen itse 130kg ja tunnen aika monta muutakin lihavaa, ja moisia juttuja ei kyllä puhuta, jos jostain laihasta puhutaan negatiivisesti, niin kyse ei ole painosta vaan edellä mainitusta vittumaisesta luonteesta.
[/quote]
Juuri näin...se v.........n luonne teille on sitä kun toinen ei olekaan lihava. Ja 130 kiloa ei ole enää lihava vaan sairaalloisen lihava.
[/quote] veit sanat suustani. Tuntuu että joillain lihavilla ihmisillä on automaattinen oletus, että laihat tai hyväkuntoiset ovat vittumaisia. Olisihan se aivan kamalaa jos hyvä kroppainen nainen olisi kaiken lisäksi myös ystävällinen!