5v haluaisi korvakorun. Minkä ikäiselle laitattaisit?
Olen sen luvannut jossain vaiheessa laittaa, mutta onko 5v liian pieni päättämään? Kyllähän se reikä tietenkin umpeutuu, jos se joskus alkaa harmittamaan...
Kommentit (27)
Voi sitä onnen päivää!
En tajua mikä " juttu" korvisten laitossa on mukamas on ettei voi kun vasta murrosikäisenä laittaa? Eihän kyse sentään mistää tatuoinnista ole?
miksi korviksia pitäis ylipäätään käyttää lapsilla??????
Kuuluu ihan samaan kastiin napapaitojen ja muutenkin uskomattomien pimuvaatteiden kanssa, mitä lapsille tyrkytetään.
Kyllä sitä ehtii myöhemminkin, uskokaa vaan.
T. pöyristynyt äiti
tyttövauvalla on korvikset. Se on maan tapa. Omalle lapselleni en antaisi laittaa ennen kouluikää. Olin itse neljännellä kun sain korvikset.
Viisi vuotias ei mielestäni ymmärrä että reikien laittaminen sattuu, vaikka siitä etukäteen sanotaankin, eikä sitä että niitä on aluksi hoidettava ja puhditettava
[/quote]
Vierailija:
tekniikka jotenkin erilainen kuin ennen? Meidän kohta 5v haluaisi synttärilahjaksi myös korvikset, olen vähän ollut kahden vaiheilla, kun olen luullut, että niitä pitää putsailla hurjasti, mutta jos ei pidäkään, niin ehkä sitten saa ne.
tytölle laitettiin korviksen reiät ekan kerran 8-vuotiaana, mutta huolimattomuutta (ni) ne menivät umpeen, kun toinen reikä tulehtui. Nyt sitten laitetaan vasta, kun itse osaa huolehtia puhtaudesta jne. (tyttö nyt 11-vuotias)
Luottakaa omaan vanhemmuuteenne: onko perusteltua laittaa/olla laittamatta. Jokainen voi tehdä oman lapsen kohdallaan niinkuin sopivakseen näkee.