Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rintaliivit isorintaiselle?

Vierailija
16.01.2014 |

Olen vasta 16 v. ja minulla on vaikeuksia löytää sopivia ja kauniita rintaliivejä; syy: olen pieni, mutta isorintainen. Oikea koko olisi jotain 65 G- tai H-kuppinen, mutta kaikki on tehty hyvätuloisille aikuisille. Ja jos jotain on saatavissa ne on sellaisia tissejä pinentäviä. Nautin isoista rinnoistani ja haluan tuoda ne esille, en miesten himokkaiden tuijotustan takia, vaan siksi, että ne ovat osa minua, ja haluan niiden olevan muittenkin katsottavina kuin poikayhtäväni suihkuhuoneessa.

Mistä olette löytäneet sopia, pitsisiä ja tissit esille nostavia vaatekappaleita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changesta. Olet vasta 16v, joten on huoltajasi tehtävä hankkia sinulle sopivia liivejä. Sanoppa sius äitillesi että tilanne on se että saat selkäkipuja ym. liian pienistä ja huonosti istuvista liiveistä. Sitten vain Changeen ostoksille. :)

Liivit eivät ehkä ole niitä kauneimpia, mutta selkäkivuista kärsiminen on paljon isompi paha. Changesta löytyy myös topattuja rintsikoita. Jos ei löydy ihan sopivia, voit toki ostaa hieman pienemmät topatut rintsikat ja pitää niitä kunnon rintsikoiden kanssa päällekkäin.

Terv. N22, 75H

Vierailija
2/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changesta. Olet vasta 16v, joten on huoltajasi tehtävä hankkia sinulle sopivia liivejä. Sanoppa sius äitillesi että tilanne on se että saat selkäkipuja ym. liian pienistä ja huonosti istuvista liiveistä. Sitten vain Changeen ostoksille. :)

Liivit eivät ehkä ole niitä kauneimpia, mutta selkäkivuista kärsiminen on paljon isompi paha. Changesta löytyy myös topattuja rintsikoita. Jos ei löydy ihan sopivia, voit toki ostaa hieman pienemmät topatut rintsikat ja pitää niitä kunnon rintsikoiden kanssa päällekkäin.

Terv. N22, 75H

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Funky Ladyssa. Kyllähän ne liivit on tyyriitä, mutta pakko se on oman selän hyvinvoinnin vuoksi satsata hyviin liiveihin. Funky Ladylla on isojen kokojen liike ainakin Helsingissä Fredrikinkadulla, jos asut jossain pääkaupunkiseudulla. Löytyy semmosia perusliivejä, mutta myös tosi nättejäkin pitsisiä yms.

Vierailija
5/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 05:13"]

http://www.pelma.fi/tuotteet/lypsy_ja_elainten_hoito/utareliivit/

[/quote]

Ja taas jotain pienirintaista risoo...

Vierailija
6/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 03:44"]

Olen vasta 16 v. ja minulla on vaikeuksia löytää sopivia ja kauniita rintaliivejä; syy: olen pieni, mutta isorintainen. Oikea koko olisi jotain 65 G- tai H-kuppinen, mutta kaikki on tehty hyvätuloisille aikuisille. Ja jos jotain on saatavissa ne on sellaisia tissejä pinentäviä. Nautin isoista rinnoistani ja haluan tuoda ne esille, en miesten himokkaiden tuijotustan takia, vaan siksi, että ne ovat osa minua, ja haluan niiden olevan muittenkin katsottavina kuin poikayhtäväni suihkuhuoneessa.

Mistä olette löytäneet sopia, pitsisiä ja tissit esille nostavia vaatekappaleita?

[/quote]

Vierailija
7/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi rintsikoiden päällekkäin pitäminen kuulostaa kyllä tosi oudolta... Miksi? Kuka isorontainen pukisi kahdet päällekkäin ja vielä liian pienet päälle? Ei aukea mulle...

Fakta on, että tuolla koolla liivit on pakko ostaa liikkeestä ja AP tarvitsee varmasti kokoneuvontaakin. Et tarvitse todellakaan mitään tappauksia, vaan kunnon, kauniisti istuvat ja oikean kokoiset liivit. Fredan Funky Ladyä suosittelen minäkin!

Vierailija
8/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 06:28"]Toi rintsikoiden päällekkäin pitäminen kuulostaa kyllä tosi oudolta... Miksi? Kuka isorontainen pukisi kahdet päällekkäin ja vielä liian pienet päälle? Ei aukea mulle...

Fakta on, että tuolla koolla liivit on pakko ostaa liikkeestä ja AP tarvitsee varmasti kokoneuvontaakin. Et tarvitse todellakaan mitään tappauksia, vaan kunnon, kauniisti istuvat ja oikean kokoiset liivit. Fredan Funky Ladyä suosittelen minäkin!

[/quote]

No jos niihin haluaa sitä ekstramuhkeutta niin toisilla liiveillä sitä saa helposti. Vastasin vain apn kysymykseen. :)

Vierailija
9/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa salaisuuden: changen liivien mitoitus poikkeaa muista, eli jos sinä sieltä ostat G-kuppiset, toisesta kaupasta voi hyvinkin E-kuppi riittää.

Pieni ympärysmitta vaan pahentaa ongelmaa.

Ulkomaalaisista nettimyyntiliikkeistä luulisi bravissimo.com olevan sellainen, josta löytyy sinulle ja kukkarollesi, tai siis äitisi luottokortille sopivia.

Erikoisliikkeiden kokoneuvontaan kannattaa suhtautua kriittisesti. Minun kokemukseni mukaan  neuvovat ostamaan sitä kokoa, jota heillä sattuu olemaan eikä sitä, joka pitää erikseen tilata jostain.

Vierailija
10/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 06:44"]Kerronpa salaisuuden: changen liivien mitoitus poikkeaa muista, eli jos sinä sieltä ostat G-kuppiset, toisesta kaupasta voi hyvinkin E-kuppi riittää.

Pieni ympärysmitta vaan pahentaa ongelmaa.

Ulkomaalaisista nettimyyntiliikkeistä luulisi bravissimo.com olevan sellainen, josta löytyy sinulle ja kukkarollesi, tai siis äitisi luottokortille sopivia.

Erikoisliikkeiden kokoneuvontaan kannattaa suhtautua kriittisesti. Minun kokemukseni mukaan  neuvovat ostamaan sitä kokoa, jota heillä sattuu olemaan eikä sitä, joka pitää erikseen tilata jostain.

[/quote]

No kun osaa itsekin aktiivisesta sanoa että ei ole sopiva niin eivätköhän siitä ymmärrä. Sama se mitä mitoitusta käyttävät, kungan sopivat löytyy.

Minullekkin yritettiin ensin changessa tyrkyttää 4(!) kuppia liian pieniä rintsikoita. Rinnat pursusivat kupeista yli. Aikani vaadittuani oikea koko löytyi (80H). Myyjäkin totesi et nythän noi vasta istuvat niin kuin pitää.

Vierailija
11/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä luulen, että AP haluaa muhkeutta, koska hänellä on nyt luultavasti huonot, väärin istuvat ja ehkä täysin lörpsähtäneet liivit? Kunnon isokokoiset liivithän on yleensä tukevia ja "muhkeita" ja rinnoista tulee paljon kauniimman näköiset. Mulla on ollut ennen lapsia 75F ja olisin kyllä kuollut ahdistukseen, jos olisin pukenut liian pienet sopivien päälle... Changessa en ole käynyt, mutta Funky Ladyn palvelu on kyllä moitteetonta. Ikinä ei ole tyrkytetty mitään, vaan neuvot tulleet aina tarpeeseen. AP:n kannattaa nyt ensin löytää itselleen sopivin merkki/malli ja koko myyjän avustuksella, sitten voi ehkä tehdä netissäkin löytöjä? Muuten menee kyllä täysin hakuammunnaksi.

Vierailija
12/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 03:44"]Olen vasta 16 v. ja minulla on vaikeuksia löytää sopivia ja kauniita rintaliivejä; syy: olen pieni, mutta isorintainen. Oikea koko olisi jotain 65 G- tai H-kuppinen, mutta kaikki on tehty hyvätuloisille aikuisille. Ja jos jotain on saatavissa ne on sellaisia tissejä pinentäviä. Nautin isoista rinnoistani ja haluan tuoda ne esille, en miesten himokkaiden tuijotustan takia, vaan siksi, että ne ovat osa minua, ja haluan niiden olevan muittenkin katsottavina kuin poikayhtäväni suihkuhuoneessa.

[/quote]

KUVIA!!! Njam!

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä