Tuttu juttu Show - Official (kausi 2.)
Ohjelmasta keskustelua.
HUOM! Asiallista keskustelua. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin mieti kahdesti kannattaako kirjoittaa.
Ketjussa sallittua kirjoittaa C-moren jaksoista, mutta alkuun kirjoita SPOILER niille, jokta katsovat sen myöhemmin Mtv3. Ei pilata toisten odotusta.
1. Eeva Wahlström ja Niclas Räsänen, sekä Anniina Marjamäki ja Ville Manner
2. Kristiina ja Mikko Kekäläinen sekä Susanna ja Teemu Lahtinen
3. Olga ja Tuukka Temonen sekä Laura ja Pasi Sauna-aho
4-10. Ei vielä tietoa.
Kommentit (80)
Ohjelma toimii edelleen hyvin. Toivottavasti sitä jatketaan. Koivusalo ja Laine ovat hyvä juontajapari.
Erotiikkakysymykset on aina vähän kiusallisia.
Tästä ohjelmasta tulee lapsuus mieleen :)
Miksihän nuoripari ei ottanut erotiikkakysymyksiä?
Susanna kuolasi Samin perään. Vähän liian monta ihastunutta Ihanko totta??!! -huudahdusta.
(No olisin kyllä kuolannut itsekin.)
Vierailija kirjoitti:
Miksihän nuoripari ei ottanut erotiikkakysymyksiä?
Ks. 44.
Susanna on ihanan positiivinen. Ei yritä piikitellä tai nolata vieraita, kuten välillä Koivusalo.
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt, että Satu Kapanen on vasta 34-vuotias. Sami häntä 13 vuotta vanhempi. Olisin kuvitellut iät toisin päin.
Ohhoh, no näytti kyllä vanhemmalta. Ja shoppailu kommentti myös kävi korvaan, kivahan se on shoppailla miehen rahoilla 😂 oliko peräti opiskelija tää Satu?
Sadun entiset seurustelusuhteet kun tietää niin paksu lompsa taitaa olla miehessä tärkeintä. She aint messing with no broke ni**as.
Tuo Susannan kampaus. Muistakaapa tämä Masked singersin seuraavassa jaksossa, antaako nuo villit kiharat vihjeen jostakin?? Tuli vaan mieleen, kun häntä on Herttana pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt, että Satu Kapanen on vasta 34-vuotias. Sami häntä 13 vuotta vanhempi. Olisin kuvitellut iät toisin päin.
En tunne näistä kumpaakaan, mutta Sami vaikutti symppikseltä. Tuo puoliso taas.. No, en välittäisi esim. olla tuon oloisen ihmisen työkaveri. Ei varsinaisesti huokunut lämpö tuosta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, no näytti kyllä vanhemmalta. Ja shoppailu kommentti myös kävi korvaan, kivahan se on shoppailla miehen rahoilla 😂 oliko peräti opiskelija tää Satu?
Jostain luin, että on töissä KalPalla, jonka omistaja Sami Kapanen on (ei kai tosin enää pääomistaja). D
Nepotismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne näistä kumpaakaan, mutta Sami vaikutti symppikseltä. Tuo puoliso taas.. No, en välittäisi esim. olla tuon oloisen ihmisen työkaveri. Ei varsinaisesti huokunut lämpö tuosta ihmisestä.
Juu, ei tosiaan lämpö huokunut! Aika kylmäkiskoinen ja etäinen olo tuli.
Kyllä oli tympeä rouva. Jotenkin huumorintajuton ja tylsä tyyppi. Eipä tuossa Samissakaan mikään säväyttänyt. En menisi noille kylään. Varmaan viileä ja jäykkä meininki kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Susannan kampaus. Muistakaapa tämä Masked singersin seuraavassa jaksossa, antaako nuo villit kiharat vihjeen jostakin?? Tuli vaan mieleen, kun häntä on Herttana pidetty.
Mä en tajunnut. Miten Susannan kampaus Tuttu Juttu Show:ssa liittyy millään tavalla siihen, että hän on tai ei ole Maskes Singerissä? Jos on iso tukka, niin se ei voi mahtua maskin alle, vai? Häh?
Susannalla on ihana mekko tämän illan lähetyksessä.
Alina ja Joonas ovat symppis pari.
Hienoja jaksoja ja vieraita ollut koko syksyn.
Kapastennsuhde alkoi, kun Satu vamppasi kihloissa olleen 4 lapsen isän Samin. Salaviestittelyä kesti reilun vuoden ajan ennen kuin Sami jätti kihlattunsa. Olipa tökerösti tehty kihlatulle. Ja vieläpä miehellä tuollainen seipään niellyt pirttihirmu viestittelykaverina.